Auteur Topic: mannelijke kandidaten stellen weinig voor  (gelezen 16196 keer)

Offline Mick ER 2004

• Forumlid
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2006, 12:04:52 »
Mietjes is misschien iets te hard uitgedrukt, woorden wikken en wegen is niet mijn ding, neem geen blad voor de mond, maar toch ben ik nieuwsgierig naar het vervolg en kijk ik uit naar de volgende aflevering.

Lenny, no hard feelings, weet ook wel dat er heelwat gefoefeld wordt met de camera. Maar en rad tegenwijzers zin laten draaien getuigd niet van veel inzicht, of koelbloedigheid tijdens een proef.

Klasbakken doen het meestal uitstekend onder druk, zo onderscheid men het kaf van het koren.

Too later,

Mick

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 26-09-2006, 19:26:05 »
Zeker als ouddeelnemer zou ik toch een beetje oppassen met de woordkeuze die je hier gebruikt....Een rad tegen de wijzers indraaien is net zo slim als het eten van een plant die je niet kent: in het vuur van het spel doe je dingen zonder na te denken, met als doel 1e te worden....pas als je halfkwijlend op een stronkje zit kom je erachter dat het niet zo slim was ;D

Niet zo sterk oordelen dus, dat doen wij wel over jou ;D (grapje)

Euh...wat zijn klasbakken eigenlijk? ::)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2006, 08:44:27 »
klaSbakken ken ik niet, maar hier zijn klabakken agenten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2006, 10:50:03 »
klaSbakken ken ik niet, maar hier zijn klabakken agenten.
KlaSbakken zijn de toppers, de numero-uno's, de échte venten (of vrouwen) met klaSse!!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2006, 13:14:36 »
Jup. En klasbak is niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Nederland en doodnormale uitdrukking. Ik hoor het in ieder geval wel vaker.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 27-09-2006, 17:06:55 »
Jup. En klasbak is niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Nederland en doodnormale uitdrukking. Ik hoor het in ieder geval wel vaker.

Het was voor mij de 1e keer...Heb wel eens van een glasbak of plasbak gehoord maar dat terzijde ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #26 Gepost op: 27-09-2006, 17:07:40 »
Het was voor mij de 1e keer...Heb wel eens van een glasbak of plasbak gehoord maar dat terzijde ;D
Ja ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor ;D

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2006, 21:42:44 »
::rofl:: ::rofl:: plasbak  ::rofl:: maar klasbak kan je dan weer langs 2 kanten..en zoals Mick..ja,nee...laat maar...  ;D ;D

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2006, 22:26:41 »
klasbak? Ik ken alleen de wouten en de flikken,  ;) , maar klabak?  :-\\
Trouwens niet van mijn kant negatief opvatten van "wouten en flikken", maar zo noemen ze de politie hier gewoon, kan ik ook niks aan doen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #29 Gepost op: 28-09-2006, 00:10:27 »
Dat is het eerste wat we kandidaten vertellen Lukas.. Maar ze zijn allen volwassen en kunnen vast en zeker lezen. Misschien dat een brilletje voor de kleine lettertjes handig is, maar geloof me.. zelfs dàt gaat lukken!
Conclusie.. kandidaten zijn hartstikke welkom!!!
Ik wil ze zeker niet wegjagen hoor, en ik kàn dat trouwens niet moést ik het al willen. Ik weet dat bv. Jutta haar mening niet vrij op het forum mocht verkondigen, wel lezen en "Mmmh, vind je?" schrijven en dergelijke nietszeggende posts.
Daarom verschoot ik een beetje van zijn post, da's alles... ::bravo:: ::hypocriet::
Je wil ze toch niet ten koste van ALLES hier houden hé ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2006, 17:42:45 »
Jawel, juist wel! Hoe meer kandidaten uitleg geven hier, hoe beter!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-09-2006, 17:50:42 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2006, 17:46:22 »
Ja het is juist super leuk dat de kandidaten hier komen posten!! ::ok:: ;D

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2006, 18:21:19 »
Ja..duh ;)  ... en... hoe meer zielen deelnemers hoe meer vreugd :D ;)
I'm a real big goblin..

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #33 Gepost op: 29-09-2006, 12:58:59 »
@ Mick: Hoe vind je het eigenlijk om je goede vriendin Klaar weer uitgebreid op tv te zien?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mick ER 2004

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 29-09-2006, 19:56:20 »
Toen Klaar neemt deelnam aan "De strijd der titanen", dacht ik al dit klopt niet.

Haar nieuw vriendje zou het haar hebben verboden, Klaar ken ik een beetje, ze zal zich niet laten domineren door een MAN, nee nee, hier zat meer achter, toen wist ze al, dat ze liever koos voor een glansrol in ER 2006, dan een bijrolletje in "de strijd der titanen".

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 30-09-2006, 00:35:20 »
toen wist ze al, dat ze liever koos voor een glansrol in ER 2006, dan een bijrolletje in "de strijd der titanen".

en jij Mick, had jij liever de rol van Robin gehad dan jouw deelname aan de Strijd der Titanen waar jij de absolute winnaar van de spelletjes was...???

Offline Mick ER 2004

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 30-09-2006, 09:08:21 »
Nee, als moderator kan ik niet fuctioneren, ben veel te inpulsief, en ga op mijn gevoel oordelen, denk dat Robin en Klaar de ideale figuren zijn, alle twee zijn ze slim, sluw en een tikkeltje vals.

Ideale dus en goed voor het programma.