Auteur Topic: [kandidaat BE] Robin - kampleider  (gelezen 31103 keer)

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #60 Gepost op: 6-10-2006, 17:10:28 »
Gelukkig is hij geen psychiater
helaas wel psychopaat?  ;) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 6-10-2006, 18:23:08 »
nee.. gewoon psycholoog.
er was eens......

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 7-10-2006, 20:37:29 »
Zielenknijper in goed Nederlands toch? ;-)

Robin valt me een beetje tegen in de serie. Misschien, omdat ik zo'n positief beeld van hem kreeg na zijn columns in Psychologie Magazine, ik weet het niet. Het irriteert me, dat hij zo ontzettend camerageil lijkt, alles op een weloverwogen manier lijkt te doen. En geen positieve, maar een ietwat stekende/porrende/manipulerende manier.

En toch, op sommige momenten zie ik ook een andere Robin. Het moment dat hij Werner immuniteit geeft (de enige die zich niet probeerde in te likken). Het moment dat hij Bert de waarheid zegt en advies geeft. Op dat soort momenten veel respect. Maar andere momenten, het gemene, ik snap het niet en het lijkt zeker niet eerlijk...

Maar ach, leuk om naar te kijken blijft het wel op deze manier!
« Laatst bewerkt op: 7-10-2006, 20:41:32 door Debbie »

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 16-10-2006, 23:59:20 »
Ik was grote fan van Robin toen hij in ER zat! Maar nu...hij valt mij enorm tegen. Dat hij (iemand met zo'n mensenkennis) Ignazio kiest voor de extra stem. Ik vraag me dan ook af of Robin nu zelf na het zien van aflevering 8 niet het gevoel heeft dat hij Ignazio verkeerd heeft ingeschat.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #64 Gepost op: 17-10-2006, 00:03:09 »
Ik was grote fan van Robin toen hij in ER zat! Maar nu...hij valt mij enorm tegen. Dat hij (iemand met zo'n mensenkennis) Ignazio kiest voor de extra stem. Ik vraag me dan ook af of Robin nu zelf na het zien van aflevering 8 niet het gevoel heeft dat hij Ignazio verkeerd heeft ingeschat.
Als je naar de Robinsonkwaliteiten kijkt, dan is Ignace in mijn ogen nog steeds de beste hoor!

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 17-10-2006, 00:08:14 »
Als je naar de Robinsonkwaliteiten kijkt, dan is Ignace in mijn ogen nog steeds de beste hoor!

Dat ligt aan je definitie van Robinsonkwaliteiten.... :)
Ik persoonlijk hou meer van iemand die het op eigen kracht red, en niet iemand die anderen gebruikt om er zelf beter van te worden. En verder heb ik ook wel een beetje genoeg van dit soort captain cavemen's. In elke aflevering zit er wel één en dat is dan gelijk de gedoodverfde winnaar.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #66 Gepost op: 17-10-2006, 00:10:01 »
Dat ligt aan je definitie van Robinsonkwaliteiten.... :)
Ik persoonlijk hou meer van iemand die het op eigen kracht red, en niet iemand die anderen gebruikt om er zelf beter van te worden. En verder heb ik ook wel een beetje genoeg van dit soort captain cavemen's. In elke aflevering zit er wel één en dat is dan gelijk de gedoodverfde winnaar.
Nou het verschil met de robinsons van afgelopen jaren die ook wonnen (Frank, Marnix) is dat Ignace geen bemiddelaar is. Hij is geen allemansvriend. En daarom zal hij het ook moeilijker krijgen dan Frank en Marnix.