Poll

Hoe zal het verder gaan met het complot?

Het complot wordt tot het einde toe uitgevoerd. Eerst kamp Zuid eruit, dan Wietske en Linda.
2 (6.5%)
Wietske en Linda blazen het complot op.
5 (16.1%)
Curd blaast het complot op.
2 (6.5%)
De productie komt met wendingen die het complot in de war schoppen.
20 (64.5%)
Welk complot? Er is geen complot!
0 (0%)
Anders, namelijk...
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: Het Complot  (gelezen 7072 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Het Complot
« Gepost op: 10-10-2006, 21:38:21 »
Hoe denken jullie dat het verder zal gaan met het complot?
Wordt ER werkelijk zo voorspelbaar? Zal één van de complotleden berouw krijgen, of ontdekken dat het complot uiteindelijk nadelige gevolgen voor hem- of haarzelf zal hebben? Of moet de productie met speciale verrassende wendingen komen om de leden van kamp Zuid (+ Wietske en Linda) van een zekere exit te redden?

Wat denken jullie?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Complot
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2006, 21:39:11 »
Talpa steekt er een stokje voor

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #2 Gepost op: 10-10-2006, 21:46:32 »
Inderdaad, het kán gewoon niet dat het zo voorspelbaar wordt.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #3 Gepost op: 10-10-2006, 21:52:19 »
Dat zag je ook met die visproef, ze wonnen een wok e.d.
Dus ik heb ook gekozen voor de productie (= niet talpa maar goed)
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4 Gepost op: 10-10-2006, 22:25:43 »
wou net zeggen, talpa is degene die de serie opkoopt.

ik denk dat de productie er een stokje voor steekt, zoals idd vaker is voorgekomen deze serie.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2006, 22:48:13 »
I fully agree with you!  8)
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2006, 23:08:51 »
Oh ja Talpa zend het alleen maar uit. Nou dan bedoel ik Kanakna of Strix of wat maakt het eigenlijk?

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2006, 08:07:45 »
Het complot zal geen stand houden. Curd en Ignazio krijgen nog ruzie, en de produktie zal er ook voor zorgen dat de heren hun zin niet krijgen. Er zal vast wel net voor het eind een proef komen die meer toegespitst is voor de vrouwen.

De heren gaan er ook van uit dat de vrouwen geen immuniteit winnen. Alleen daarom al is het complot gedoemd om mee te mislukken.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2006, 15:21:46 »
Waneer komt eigk dat stukje dat ignazio kwaad wordt op Curd blijkbaar na de samensmelting en dan betekend dat het iets met het complot te maken zou kunnen hebben. Mischien heeft Curd het comploot veraden of iets dergelijks.

Ik met het trouwens niet eens dat omdat de mannen er van uit gaat dat de vrouwen geen immuniteit winnen het comploot gedoomt zou zijn.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-10-2006, 16:52:47 »
Het complot komt te vroeg, het aantal betrokkenen is te groot. Iemand praat er te veel over, dan komt er heibel en springt het complot. Of iemand houdt zich niet aan de afspraak. Of iemand bedenkt zich dat ze slachtoffer gaat worden van dit complot als er nog maar 6 of 5 over zijn. Of iemand die ze weg willen hebben wint immuniteit, dus moet je een keer stemmen op een mede-complotgenoot (zie Strijd der Titanen vorig jaar, waar Frank zich op tijd bedacht dat hij slachtoffer ging worden als Mick bleef winnen).

Het is gedoemd te mislukken. Strategisch is dit niet erg sterk. ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-10-2006, 16:56:30 »
Of iemand die ze weg willen hebben wint immuniteit, dus moet je een keer stemmen op een mede-complotgenoot

Je kunt de kans daarop natuurlijk wel verkleinen door de mensen van wie verwacht dat ze wel eens immuniteit zouden kunnen winnen, als eersten naar huis te sturen. En eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Olga, Bernadette of Koen als een soort Mick drie keer achter elkaar immuniteit gaat winnen. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-10-2006, 17:18:55 »
Wietske en Linda zitten sowieso in een moeilijke situatie

gaan ze met de drie heren mee, liggen ze er later uit

gaan ze vroegtijdig met Olga, Bernadette en Koen in zee dan gebeurt misschien wel hetzelfe en worden ze ook de vierde en de vijfde.

Het handigst is misschien nog om eerst te wachten dat of Olga, of Bernadette of Koen eruit gaat. Dan samen met de overgebleven twee die andere drie heren eruit stemmen.

Dan wordt het 2 tegen 2 en hebben zowel Wietske als Linda allebei kans om de finale te halen.

Maar dan moeten de relaties wel zo blijven liggen he  ;D Er is nu even geen rekening gehouden met dat Koen en Bernadette nog ruzie krijgen ofzo  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2006, 21:02:55 »
Complotten zijn subtiel, slim, goed doordacht..
Op slim, goed doordacht en subtiel heb ik kamp Noord nog niet kunnen betrappen. Wel op eigen dunk, grootheidswaanzin en de botte bijl. Neuh.. voor deze poging tot samenzwering is de titel complot al te veel eer. Het wachten is op een vervolg...
er was eens......

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 12-10-2006, 21:07:27 »
Complotten zijn subtiel, slim, goed doordacht..
Op slim, goed doordacht en subtiel heb ik kamp Noord nog niet kunnen betrappen. Wel op eigen dunk, grootheidswaanzin en de botte bijl. Neuh.. voor deze poging tot samenzwering is de titel complot al te veel eer. Het wachten is op een vervolg...
Subtiel, slim en goed doordacht is geen leuke televisie. Eigen dunk, grootheidswaanzin en de botte bijl daarentegen wel! ;)

Ach, 'complotten' (samenzwering, whatever) houden in ER zelden stand. Wat je in de Strijd der Titanen ook al zag.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 12-10-2006, 21:24:45 »
Subtiel, slim en doordacht is wel leuk, want dat is spannender. Je kan wel roepen: "Tadaa! Wij zij in de meerderheid en jullie hebben geen schijn van kans! We stemmen jullie er één voor één uit!"
Maar dat is voorspelbaar en ergerlijk. Als je daar het 'slachtoffer' van wordt, dan voel je je heel machteloos natuurlijk.