A. Voor twijfelaars onder jullie bij het SMSsen :
Hij zat samen alleen met Esther op Harimau en moest daar weten te overleven. En dan terugvaren op de wilde zee met een zelfgemaakt vlot...
Als leider altijd de goede beslissingen genomen. Dacht aan de zwaksten in de groep en gaf de meeste beltijd aan Elbert die er toen enorm nood aan had.
Zette Emma vooraan op de boot opdat zij gemakkelijk voet aan wal kon zetten. Dacht altijd aan de groep en dan pas aan zichzelf..
Was eerlijk bij het geven van de zwarte stem (de verliezer van de proeven)
Hij vele spelletjes heeft gewonnen ook voor zijn kamp (denk aan de proef met Maxime - Marleen en Esther).
En voor de Nederlanders : Marnix had een goede band met Esther en was behoorlijk boos over haar uitschakeling !!!!!
B. DE FINALE :
1.De laatste proef : Ik denk dat Marleen de eerste proef gewonnen heeft.
2. De stemmen van de samensmelters :
Elbert Douwe Carl Maxime Meredith Fleur
Marnix Marnix Marleen Marnix Emma Marleen
Dit maakt 3 stemmen voor Marnix, 2 voor Marleen en 1 voor Emma
Tenminste ik denk dat ze zo zullen stemmen..
Carl neemt Marleen omdat ze samen gevochten hebben tegen Esther, maar langs de andere kant heeft Marleen hem mee uitgebonjourd.. Moeilijk dus..
Meredith neemt zeker Emma als haar beste vriendin...Hierin zelf denk ik dat ze het niet kan relativeren.
Fleur heeft langer met Marleen samen geweest en had uiteindelijk een goede band met haar.
3. De stem van "het volk" :
Hoewel het hier zal gaan tussen Emma en Marnix (ik vrees voor Marleen !) denk ik wel dat
Marnix zal winnen met een hoog percentage. Ook de Nederlanders die willen sms-sen zullen voor hem kiezen nu Fleur en Douwe niet meestrijden...
Alleen zullen misschien enkele Macho mannen liever Emma nemen....
Dus ik denk :