Ik vrees dat de evenwichtsbalk voor Marnix fataal gaat worden. Ik zag hem gisteren tijdens het voorfilmpje van talpa
behoorlijk wankelen. Wat ik niet begrijp is waarom hij hier niet zo gewaardeerd wordt. Hij is niet pro belg ofzo.
Hij nam het consequent op voor Esther en stemde Meredith eruit in plaats van Fleur.
Het zou in dit geval heel vreemd zijn als Marnix af zou vallen omdat hij deze proef verliest, na alle proeven die
hij heeft gewonnen en gezien zijn persoonlijkheid zou het niet logisch zijn. Zoals ik al had geschreven moeten ze voor de finale een combinatie maken van verschillende proeven zodat niet iemand voorgoed alvalt door een keer domme pech. Dat kan wel tijdens de immuniteitsproef omdat dat niet betekent dat iemand er gelijk uit ligt, maar niet in de finale.
Ik vind dat mensen meer op het Robinson gehalte getest moeten worden, daarom meer proeven en inderdaad de stemmen van
de medekandidaten.
Ik zou behoorlijk gefrustreerd zijn als Marnix er morgen uitligt en zo iemand als Marleen bijvoorbeeld in de finale komt omdat ze net iets langer op die balk blijft staan. Dat kan gewoon niet.
Echt niet