Als ik t goed begrijp zitten Meredith en Emma nu in de finale he?
Denk ik niet. Afgaand op het geween en het uitgesproken 'rampscenario' denk ik dat Meredith en Emma moeten strijden om een finaleplaats, zoals ook Marnix, Marleen en Fleur dat moeten. Ik hoop het. Ik hoop op een finale Marnix - Emma, omdat dat in mijn ogen de enige deelnemers zijn die de titel verdienen.
Ik sta kennelijk alleen hier, maar het optreden van de drie dames stond mij bijzonder tegen. Op basis waarvan hadden zij zo'n enorme hekel aan Carl dat een totale boycot geoorloofd was? Met het geval Esther had het niets van doen, want daar konden Marleen en Meredith destijds prima mee leven. In feite maakte het trio zich nu precies schuldig aan datgene wat wij hier Carl zo verwijten. Ik werd echt onpasselijk van dat onderling gekwijl, het niet recht aankijken van Carl en het geroddel. Carl zou 'smerig gedrag' vertonen omdat hij trachtte Fleur voor zich te winnen? Volgens mij was dat gewoon een geoorloofde (hoewel kansloze) actie om in het spel te blijven. Zoals ook Douwe een noodsprong maakte. Als die actie niet 'smerig' was, dan meten de dames met 2 maten.
Iemand niet zo mogen, okay. Maar om in staat te zijn iemand zo links te laten liggen, dat vergt toch een bepaalde karaktertrek die mij totaal niet bevalt. Sorry dat ik het zeg.