Ik kan mij ergens wel voorstellen dat er aan de Noorderzijde van ons land hard gesupporterd wordt voor Fleur.
Maar ik vraag mij toch nog steeds af waaruit haar kwaliteiten zouden moeten bestaan die haar tot een echte Robinson maken (naast het feit dat ze Nederlandse is uiteraard
)
- sociaal : akkoord, maar dat zijn Meredith, Emma, Marnix en Marleen ook. Marleen en Marnix hebben, mede door hun ouderdom en levenservaring, zelfs veruit de meeste sociale vaardigheden. (off topic : het valt op hoe vandejaar enkel mensen overblijven die sociaal sterk zijn).
- proeven : indien ik mij goed herinner, heeft ze maar één proef gewonnen (avond met Maxime, die ze daarna mee wegstemde). Dit is niet overtuigend veel voor een Robinsonner.
- voedselvoorzieningen : de actiefste in de expeditie waren Carl, Maxime en Marnix voor zover de montage toelaat hieromtrent een juist beeld te vormen.
- survival : ze kan haar mannetje staan, maar ze is zeker ook geen 'survivalbeest', zoals bvb. Frank of Richard.
Met alle respect en lof voor haar prestaties (ik vind het trouwens plezierig om haar antwoorden te lezen op het forum), ze blinkt voor mij niet voldoende uit in de voornaamste criteria om haar als dé Robinsonner van 2005 te verkiezen.
Uiteraard wens ik al haar supporters alle succes toe in de komende afleveringen