Zeker wel geinteresseerd, maar er blijven wel wat vragen openstaan.
hoelang zou je op dat eiland verblijven..
wat als er medische en/of psychische klachten ontstaan. hoe word dat opgevangen..
waarom zou je voor iets betalen waar je weinig voor terug krijgt. je moet immers zelf je eten zoeken en klaarmaken.. dus dan alleen het vliegticket en iets extra kosten voor de organisatie om alles goed geregeld te krijgen.
Avontuur is altijd mooi, zeker in de vorm zoals ER. Het prikkelt ieders verbeelding denk ik wel om daar eens van te mogen proeven.
Ten eerste, bedankt voor je reactie!
Over de vragen die je stelt hebben wij natuurlijk nagedacht.
- Het verblijf op het eiland zal rond de 9 a 10 nachten liggen. Daarna verblijf je nog een nacht of 4 in een kleinschalig sfeervol hotel dat gesitueerd is aan het vasteland zodat men ook wat meer van de cultuur van het land kan zien.
- De omgeving van het eiland moet beschikken over medische faciliteiten, te denken aan een internationaal goed aangeschreven ziekenhuis mochten er zich ernstige voorvallen voordoen. De keuze van de locatie hangt dus inderdaad af hoe de medische faciliteiten in de regio/omgeving zijn. Daarnaast denken wij eraan een dokter zelf in dienst te nemen om kleinere medische problemen te kunnen behandelen. (als locatie denken wij aan eilanden voor de kust van Thailand in het algemeen en eilanden net buiten het toeristische gebied van Phuket in het bijzonder) Hier zijn de medische faciliteiten uitermate goed verzorgd.
- Zoals bij elke reis betaal je voor de 'beleving'. het is niet tastbaar of materieel. Maar wij kunnen je wel een onvergetelijke ervaring bezorgen. u betaald voor het avontuur.
Inbegrepen zijn vluchten, transfers en verblijf in sfeervol hotel (inclusief maaltijden). Deze totaalprijs willen we inderdaad laag houden, maar het mag niet ten koste gaan van de geleverde kwaliteit.
Ik hoop dat je wat met onze antwoorden kunt.
Ik hoop tevens dat wat meer mensen een reactie willen geven op ons idee.
Schroom dus niet te reageren, ook al bent je niet positief. Elke mening of idee kunnen we namelijk gebruiken om ons concept aan te passen.
groeten
Jorgen, Danny en Emiel