Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 33596 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 24-10-2005, 21:48:45 »
Ik snap die Belgische deelnemers niet echt. Wat hadden ze dan verwacht, dat Douwe zich als een schaap naar de slachtbank zou laten brengen?  ??? Vooral die reactie van Marnix. ::ohno::
Nog even niks.

Offline marbs

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 24-10-2005, 21:49:15 »
trieste dag uit de geschiedenis van ER...

dag van nationale rouw in NL en BE...

:\'( :-[ >:( :( ::ohno:: ::niet-ok::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 24-10-2005, 21:49:51 »
Goede zet van Douwe ::ok::

Als jij vindt dat het een goeie zet is omdat hij Maxime eruit gestemd heeft, zeg ik okee (niet dat ik het met je eens ben, maar jouw mening kan anders zijn dan die van mij  :P)

Maar ik vind het geen goeie zet omdat hij nou geen enkele stem meer over heeft.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mikeh

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 24-10-2005, 21:50:01 »
jammer voor Maxime, maar een begrijpelijke actie van Douwe. Ik heb er geen probleem mee. Is ook misschien beter. Maxime ging te veel Carl steunen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #44 Gepost op: 24-10-2005, 21:50:20 »
Wow, wat een ontknoping van deze aflevering. Ik begrijp wel dat Douwe zichzelf wilde redden, dit had voor hem de enige mogelijkheid kunnen zijn dus wat dat betreft kan je hem niets kwalijk nemen. Carl daarentegen was erg tactisch en alleen met zichzelf bezig door niet te stemmen..

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #45 Gepost op: 24-10-2005, 21:50:32 »
Lullig voor Max. Douwe vliegt er geheid uit volgende keer

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-10-2005, 21:50:51 »
Verdorie, maar waarom wint hij nou weer die proef!! Echt, hij glipt overal tussendoor en komt over mee weg. Dat Douwe al zijn stemmen op Max zet, doet ie goed, alleen jammer dat hij de boel verkeerd inschatte. Ik ben bang dat hem dat de kop kost volgende week.. En waarom Marnix zo kwaad werd???? Omdat Douwe op Max stemde?? Snap het niet?!?!?!

Ben wel blij dat die gluiperd eruit is! Nu Carl nog!

Offline Silpher

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 24-10-2005, 21:51:17 »
HAHAHA die Carl wat een gluiperige aal, glibbert overal doorheen en gaat over lijken, zelfs bijna letterlijk over het lijk van ze'n goede vrind Maxime, verrot voor max ik mocht hem wel.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-10-2005, 21:51:56 »
:o 8 stemmen op Maxime  ::ohno:: Das wel weer erg veel van het goede! Ik kan Douwe begrijpen, hij moest iets... maar zoiets  :o

zoals je zelf zei moest hij toch iets doen..en aangezien hij ervan uitging dat maxime en carl allebei zo'n 3 stemmen op hem zouden uitbrengen..en als je zelf denkt dat je minstens 6 stemmen tegen krijgt, moet je minstens je eigen 6 stemmen gebruiken om dat weer recht te trekken..jammer van maxime maar net zo jammer dat Douwe nu al zn stemmen al kwijt is..wordt zo nog makkelijker voor Carl als hij zn stemmen maar week in, week uit kan sparen  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 24-10-2005, 21:54:05 door Connie_1983 »

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #49 Gepost op: 24-10-2005, 21:52:17 »
Komt ook omdat hij zo graag immuniteit wil winnen, dat hij beschikt over een ijzeren wilskracht. Ik mag hem absoluut niet en per aflevering zakt hij in achting, maar ik moet wel zeggen: het is fysiek en mentaal erg sterk.
Ja, hij is zeker sterk in zijn doen... Maar op de een of andere manier zal hij het wel tot de finale schoppen  ::jaja::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2005, 21:53:18 »
Als jij vindt dat het een goeie zet is omdat hij Maxime eruit gestemd heeft, zeg ik okee (
Dat bedoel ik... ;) :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Silpher

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 24-10-2005, 21:54:23 »
Waarom denk je dat Marnix kwaad werd?! Carl had natuurlijk allang weer een smeuïg verhaaltje wat Douwe totaal de grond in stampt en ze eigen tere zieltje de lucht in. AAHRGG die Carl wat een #%$#@#$^!@ :-X

Offline Vlauvla

• Forumlid
  • g0o Marnix! : )
« Reactie #52 Gepost op: 24-10-2005, 21:55:16 »
Blehhhh ben helemaal in SHOCK!  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Wie Had Dit Nou Ged8? ..  :o

Helemaal begrijpelijk van Douwe's zet, hij moést wel iets doen anders zou hij eruit gaan. Elke stem die er werd uitgebr8 voor Maxime zakte mijn mond meer open..Max was wel de laatste waarvan ik had ged8 dat die eruit ging.   ::zwaai::

Tsja, that's the game..  ;)

Ben HEEL benieuwd naar volgende week!! ::bravo::
Marbs is mijn konijntje

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #53 Gepost op: 24-10-2005, 21:56:26 »
Waarom denk je dat Marnix kwaad werd?! Carl had natuurlijk allang weer een smeuïg verhaaltje wat Douwe totaal de grond in stampt en ze eigen tere zieltje de lucht in. AAHRGG die Carl wat een #%$#@#$^!@ :-X
Idd ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-10-2005, 21:57:45 »
Ja, hij is zeker sterk in zijn doen... Maar op de een of andere manier zal hij het wel tot de finale schoppen  ::jaja::

Dat denk ik ook. Ik denk zelfs dat hij het samen met Marnix tot in de finale brengt.  :o
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 24-10-2005, 21:59:17 »
Wat een onverwachte aflevering. Maxime eruit. Ik  vind het niet erg, maar toch. Ik had het niet verwacht.

En Carl weer immuniteit... Ik heb nu al medelijden met Emma  ::ohno:: ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Madine

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 24-10-2005, 21:59:49 »
Douwe, juiste beslissing... toen Carl die proef won dacht ik ook meteen: Alles op Maxime.. misschien was hij dan wel een goede kandidaat voor de eindstrijd, maar jammer dan. Kom op, we gaan geen cadeautjes uitdelen. Respect!

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #57 Gepost op: 24-10-2005, 22:02:46 »
Ja Marnix is kwaad.... maar die weet nog niet de hele story! Hopelijk krijgt hij het goed uitgelegd.

Wat hadden ze nou eigenlijk verwacht dan??? Moest Douwe dan 'roll over and play dead' doen?  ??? Uiteraard niet!!!
Nee, die Carl heeft zijn 'maatje' Max genaaid!!!! Door zijn stemmen te sparen. Je hoorde dat aan de uitleg die die vuilak zelf gaf; "die urn was al helemaal vol, Douwe had al zijn stemmen ingezet"........................... dan juist moet je toch nog tegenwicht geven? Hufter is het!  >:( Misselijkmakend  ::kots::

En het allerergst; Carl gaat nu Emma vergiftigen met zijn kant van het verhaal. Nu maar hopen dat Emma snel ziet hoe hij omgaat met het lieve apie..................... en hopelijk ziet Emma dan hoe hij echt is.  ::ohno::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 24-10-2005, 22:06:51 »
Iedereen weet nu toch wel wat voor een achterbakse smeerlap die Carl is?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 24-10-2005, 22:07:38 »
Wow, wat een ontknoping van deze aflevering. Ik begrijp wel dat Douwe zichzelf wilde redden, dit had voor hem de enige mogelijkheid kunnen zijn dus wat dat betreft kan je hem niets kwalijk nemen. Carl daarentegen was erg tactisch en alleen met zichzelf bezig door niet te stemmen..
Ik ben het met je eens dat het een goede zet was van Douwe om al zijn stemmen in te zetten. Alleen had hij niet op Max moeten stemmen (beter op Marleen, want die had er al een). Want Maxime was - ondanks zijn "flirt" met Carl - erg geliefd in het kamp en bovenal: Iedereen vond hem een echte Robinson (zelfs Douwe). Dus nu is iedereen - terecht - woest op Douwe dat hij Maxime eruit geknikkerd heeft, en dus moet Douwe volgende week immuniteit zien te krijgen, anders is het voor hem exit, of hij zelf nou nog 6 stemmen zou hebben of niet.
Wat betreft Carl: Ik heb hem het liefst ook zo snel mogelijk uit de expeditie, maar deze proef heeft hij verdiend gewonnen (maar had hem liever een etentje met Fleur gegund  >:D). Wat betreft Carl's niet-stemgedrag: Maxime gaf zelf ook al aan dat hij dacht niet in de gevarenzone te zitten (en bracht zelf ook geen stemmen uit!), dus ik vind het wel slim van Carl om geen stemmen in te zetten. Zo, nu stop ik met positieve dingen over Carl te zeggen, de geest van Esther tikt me al op de schouder  ;D.
Je moet het complot smeden als het heet is.