Leuke vragen! Ik hoop dat ik ze goed heb beantwoord, Groetjes
Wat was jouw mooiste moment uit de Expeditie en jouw minder leuke moment was dat toen Nicole weer eruit lag? Dat moment was op de dag van de samensmelting, precies de dag dat mijn Neefje 1 jaar werd. Deze dag begon heel emotioneel maar al snel veranderde hij in een super spectaculaire dag met een mega feest als einde
Toen Nicole weg ging de eerste keer had ik ook dagen lang een rot gevoel, ik voelde me zo schuldig.
Wat zou je doen als je de gelegenheid nog een keer mee zou mogen doen aan ER. Toen ik op het eiland zat dacht ik NOOIT MEER! Maar nu ik weer thuis ben lijkt het me toch wel weer een uitdaging
Jou verstandhouding met Douwe , was die in het echt net zo als wij zien op tv? Ja! Douwe en ik konden het heel goed vinden samen, we hebben veel gelachen omdat we dezelfde humor, hebben lekker plat.
Is Elbert echt zo wispelturig wat betreft vertrekken en gaan? Irriteerden mensen zich daar echt aan? Ja, Wat je ziet is echt wat er is gebeurd en sommige irriteerde zich daar heel erg aan.
Waarom wilde je Elbert absoluut in de expeditie houden , misschien te kosten van een Belg(ische) die wel graag had gebleven, hoewel je wist dat Elbert op wilde stappen ? Het blijft een spel, je moet ook een beetje aan je eigen positie denken en ik kon het goed met Elbert vinden, vond het jammer dat hij naar huis wilde.
Waarom ergerde je zo aan het clubje Marnix, Maxime en Carl die zo ijverig aan het vissen waren. De combinatie van deze heren veroorzaakte veel stress in het kamp, liever geen vis en een rustige sfeer dan andersom.
Waarom zocht je met Douwe contact en niet met je leeftijdsgenoten Emma en Meredith. Het contact met Meredith en Emma was er zeker maar ook zij konden het goed met elkaar vinden, ken je het spreekwoord “het derde wiel aan de wagen?”
Welke proef vond jij het allerleukst en wil je graag nog overdoen omdat je die won of verloor? Het Kruis zou ik graag nog is opnieuw doen, deze was zo verschrikkelijk zwaar. Ook de torenproef in het water, die ik gemist heb, had ik graag willen proberen.
Wist jij van de situatie van Esther af op kamp zuid? Of kon je er alleen maar over speculeren? We zagen tijdens de proeven wel dat het niet echt lekker liep in kamp Zuid maar de uitzendingen hebben veel meer duidelijkheid gegeven en daar ben ik wel een beetje van geschrokken.