Mijn excuses voor mijn uitval naar de Belgen twee weken geleden, de censuurcommissie heeft mijn bericht inmiddels verwijderd, het spijt me.
Wanneer ik iemand gekwetst heb, was niet de bedoeling, ik schreef mijn stuk van uit de verbazing die ik had na het zien van de uitzending.
Natuurlijk ZIJN de Belgen niet chauvinistisch, ik vond dat alleen heel even zo LIJKEN...Dus het feit dat ze dat zouden ZIJN neem ik absoluut terug.
Dan over de uitzending van aflevering 6:
Jammer dat er wederom een mogelijkheid kwam om de leider uit te dagen...hoezo immuniteit?
Carl was heel erg tegen de immuniteit van Esther toch?
Dan zal hij hem nu zelf toch ook wel niet willen of toch wel?
Jammer dat Esther geen kans heeft gekregen, ik vind haar een echte teamplayer, echt iemand die thuishoort in een programma als dit, zeer gemotiveerd, sympathiek, eerlijk en oprecht.
Ben wel benieuwd naar het verloop van de Expeditie, is de samensmelting met de laatste 10?
Vooral ook naar hoe er gestemd zal worden in Kamp zuid, mochten zij de elliminatieproef verliezen!
Wim of Meredith ligt het meest voor de hand, alhoewel,waarschijnlijk wil Carl onder geen beding immuniteit (want dat is toch ZO oneerlijk
)dan konden Knabbel en Babbel nog wel es besluiten om Carl er uit te stemmen, zou ook tactisch gezien slim zijn... maar misschien is 'slim' niet helemaal denkbaar in deze context?
En mocht het in kamp Noord mis gaan dan gok ik dat het Elbert, Douwe of Fleur wordt, een gevoel dat ik echt NERGENS op baseer hoor, gewoon intuítief!
Spannend , ik kan niet wachten tot de volgende week.
Ciao