Ik vond dit echt een van de mindere afleverigen, maar dat komt waarschijnlijk omdat Esther eruit is. Echt ontzettend jammer dat 't haar niet meer gegund is om de samensmelting te halen waarbij ze eindelijk zou kunnen laten zien dat 't echt aan de groep lag dat ze haar niet mochten.
Mijn orgen klapperden weer van verbazing toen ik Carl & co zo hoorden filosoferen over waarom 't andere team Esther 'n hard onder de riem stak. "Marnix zal wel op ze hebben ingepraat om ze te overtuigen dat Esther 'n leuke meid is." Nooit in jullie opgekomen dat 't gewoon echt 'n aardige meid is? Nee, want Carl en John hadden gelijk hun mening al klaar zonder dat ze nog maar iets wisten van Esther. Blijkbaar konden ze dat in de eerste seconde van hun ontmoeting al aan haar gezicht aflezen.
En dan ondertussen wel 't andere team verwijten dat zij Esther nog niet kennen en toch 'n positief beeld van haar hebben. Nou ik denk eerlijk gezegd dat team Noord Esther nog beter kent door de verhalen van Marnix als team Zuid door 2 weken met haar op te trekken.
De lol in ER voor mij is er eerlijk gezegd 'n beetje af door dit hele onrechtvaardige gedoe, wat Esther de das om heeft gedaan. Hopelijk gaat 't Carl niet lukken om de rest te overtuigen van Esthers 'kwade bedoelingen' en zal hij er bij de eerstvolgende eilandraad uitvliegen. Zo'n man verdient 't echt niet om nog langer te blijven wat mij betreft.
Das nou precies waar ik aan zat te denken. Roggen zat zou je zeggen. Ik zag ze ook helemaal niet op zoek naar rode vruchten of wat dan ook
Begrijp er ook niks van.
Nog niet eens de moeite nemen om iets eetbaars te zoeken en maar blijven klagen over de honger.