Ik zag in een voorstukje dat Esther met Marnix heeft gebabbeld, waarschijnlijk tijdens een proef.
Marnix heeft het verhaal van Esther gehoord en die heeft het weer doroverteld aan de rest.
Ik hoorde Douwe zeggen dat als het echt zo gebeurd is, hij een eikel (of een lul, weet het ff niet meer, want ik vind Carl een lul) is en gewoon simpelweg weggestemd dient te worden.
Wat zijn jullie speculaties hierop?
Ik denk dat Esther in ieder geval een boost heeft gekregen nu ze Marnix weer gesproken heeft.
Als de kampen samensmelten, zal hier zeker het laatste woord niet over gesproken zijn en, indien Carl weggestemt is, de trutjes en Marleen ineens geen leider meer hebben, ineens gaan zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat Esther zich aanstelt.
Stel dat Esther haar immuniteit verloren heeft, en dus Carl door is, dan is het laatste woord er ook niet over gezegd en zal Carl Esther compleet zwart maken en bij de wolgende eilandraad weggestemt worden. Omdat Marnix EN Douwe haar een beetje kennen en dus zien wat een rekel die Carl is.
Indien Esther de kaarsproef heeft gewonnen, en Carl niet is weggestemd, doordat het andere kamp iemand moest wegstemmen, zijn de rapen gaar en zal het een heibel worden bij de samensmelting.
Marleen zit dan in een lastig pakket, omdat ze in principe niet meer tegen Esther is, maar ook niet tegen de rest in ingegaan, omdat dat haar positie in gevaar brengt.
Damn, heb nog veel meer speculaties.
Wat vinden jullie van deze speculaties, en welke hebben jullie?
Je mag me gerust afvallen, het zijn maar ideeën, het wordt gewoon tijd at het weer maandag is, dan kan ik weer kijken......