Als je zo in een hoek wordt gedreven door onredelijke mensen en er komen dan twee zwakkeren van die kant naar jou met de mededeling dat zij zich zorgen maken over het feit dat ze er misschien wel uitgestemt worden dan is het toch logisch dat jij een "complot" wilt smeden?
Beetje teleurstellend dat Elbert weg wil. Had hem hoger ingeschat! Ik hoop dat ie nog bijdraait aangezien hij één van mijn favorieten is.
Leuk dat John weg is! Trouwens John loopt van alles over zichzelf te roepen bij dat eindgesprek wat ie dus niet is, hij heeft dus geen zelfkennis of is een leugenaar. En als hij de beelden ziet op tv dan zal ie wel zeggen dat het verdraait is...Nu Carl nog! En die twee andere zwakkelingen van kamp Zuid mogen daarna ook gaan. Ik weet niet hoe de situatie daar is, ben er tenslotte niet bijgeweest, maar als ik het zo zie dan steek ik toch een grote duim op voor Esther! Wat een kracht heeft ze nog na al die irritante discussies en vernederingen. Ik vind het trouwens wel leuk om te zien hoe de mensen op Kamp Noord het naar hun zin hebben. Kon smakelijk lachen om Douwe die s'ochtends ligt te klagen over het feit dat Meredith zo ligt te snurken en te stinken, geheheh.
Die stunt met het water en betonblokken vind ik niet zo indrukwekkend hoor.