Ik vind ook dat het zeker deze ER een België-Nederland clash wordt. België heeft de genadenstoot al gekregen door het walgelijk gedrag van Carl....
en het niet aanvaarden van Esther. Meredith, Marleen en Wim hadden veel meer moeten reageren en dan hadden wij Belgen veel meer appreciatie gekregen...
Wat ik wel spijtig vind is dat Fleur en Douwe direkt zeggen liever een Belg wegstemmen dan een Nederlander... Dat zou ik niet altijd doen... Nu in deze ER vind ik de meeste Belgen wel tof, Fleur en Douwe te direkt, Elbert valt tegen door zijn blijven, weggaan,blijven,winnen houding...
In ER 2 met Pieter,Melanie en Richard was ik voor Pieter.... Ook de clash Ryan Gio was ik voor Ryan. Je ziet een Belg zal niet altijd voor een Belg kiezen, ik toch niet.
Ik kan alleen niet om met die typische nederlandse uitdrukkingen (daarom liggen mij Fleur en Douwe niet !) : woorden zoals *fuik (het * zullen de nl wel kunnen invullen!) 'Fleur is gewoon een lekker wijf' dat zullen wij zeker voor tv niet gebruiken...