Man, man, man. Heb ik me zitten ergeren deze keer.
Het is nog maar de 2e aflevering die ik kunnen zien heb (ik heb de eerste ook gezien, de 2e en de 3e niet).
What the hell is dat met die John en die Carl?
?
Ik heb zooo
naar TV zitten kijken. Ik schaamde me gewoonweg in de plaats van die John.
Ziet Esther dan niet dat wat John aan het doen is effectief ook het enige is wat hij blijkbaar ook effectief goed kan : manipuleren en verdeeldheid zaaien om zijn eigen zwakheden te verbergen. En door een beetje grof uit de hoek te komen, de anderen imponeren. Man... Wat een looser is dat zeg. En dan nog gezwegen van die Carl. De foto van de poster hierboven vat het goed samen : een mekkerend lammetje dat John overal volgt. Totaal geen ruggegraat.
Esther zou John beter aanvallen voor z'n prestaties bij de laatste proef. John geeft constant commentaar op Esther dat ze de eerste proef met Esther als leider verloren hebben. Wel : was het dan niet aan hem om te bewijzen hoe het wel moet? Het enige wat ik hem zien doen heb is met zijn vadsig lijf in het water vallen.
Nee, die John en die Carl verzieken de hele boel. Ik vind persoonlijk wel dat VT4 hun kanditaten wat beter mogen screenen. Je mag wel een paar lastige gevallen in de groep hebben. Dat maakt het idd. spannend. Maar die John, dat is gewoon om problemen vragen. En let op mijn woorden : problemen gaan er nog van komen. Ik heb zo het gevoel dat die gast lichtjes geweldadig zal worden als het ooit zover zou komen dat de andere deelnemers doorhebben dat hij enkel een looser is die zichzelf staande houdt door veel lawaai te maken en door anderen door het slijk te halen.
GreetZ