Ik viel van de ene in de andere verbazing vanavond.
De herindeling, de dertigers als leiders, Nicole terug...
En vooral de onredelijkheid van Carl en John verbaasde mij enorm. Ik begrijp er ook echt totaal niets van. Hoe kun je nu zo ontzettend gemeen tegen iemand zijn? En dan ook nog 'ns iemand die er zelf ook niet voor gekozen heeft om later pas bij de groep te komen en leider te worden. Ze weten toch dat 't zo door de makers bedacht is en toch rekenen ze 't haar aan. Echt verbijsterend!
En dan ook nog 'ns niet geloven dat ze echt in die rots 2 weken heeft geleefd. Dat valt me echt zo zwaar tegen van deze heren.
Ik hoop dat de rest van 't team tot inkeer komt dat ze heel onredelijk bezig zijn, maar ik vrees eik 't ergste nu de enige die 't goed met Esther voor had eruit gestemd is. De 2 jonkies van 't team durven niet tegen de mannen in te gaan en Marleen houdt natuurlijk ook over met haar oud-kampgenoten.
Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat. Maar ik heb na vanavond wel 'n heel vreemd gevoel. Tegen zulke onredelijkheid kan ik namelijk erg slecht tegen. Je zou gewoon haast in 't scherm willen kruipen om 't voor Esther op te gaan nemen.