Auteur Topic: er6 SPOILERS  (gelezen 30375 keer)

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2005, 16:11:26 »
3de kans ?

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2005, 17:12:17 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2005, 18:52:52 »
Mensen, voor wie geen spoilers wilt zien klink dan nu meteen weg...

Nicole krijgt een derde kans  ::ohno::

Hmmm geen idee waar je de info vandaan hebt en als het waar zou zijn dan kunnen ze beter meteen stoppen met ER...3 kansen?? ??? Ik vind sowieso dat tijdens de laatste paar seizoenen teveel mensen een 2e kans hebben gehad.

Er is wel een scenario waarin het voor zou kunnen komen....John stapt op na de uitspraak 'jij eruit of ik eruit' en Nicole neemt zijn plaats in.
Dan de eliminatieproef, kamp zuid verliest en Nicole kan voor de 3e keer naar huis ;D ;D

sic transit gloria mundi

Offline Jeetje

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2005, 22:29:46 »
Ik weet niet zeker of dit al in een ander topic staat, maar op 'de vierde eilandraad: Nicole" staat dit (link: http://www.talpa.tv/web/show/id=47639/contentid=15723/dbid=2/typeofpage=47019 )

"John zal 40 nachten in de expeditie blijven, de expeditie duurt 47 dagen, dus John gaat een week voor het einde eruit. jammer, want ik denk dat Esther dus eerder weg zal gaan. In dat geval kijk ik in iedergeval niet meer, want die John verpest de hele expeditie, snap ook niet dat Talpa en de crew dit accepteren."
JORIS 20 SEPTEMBER 2005 9:30
--------------------------
"He Joris, Hoe weet jij dat die eikel van een John 40 nachten op het eiland blijft. Ik hoop echter dat je er gigantisch naast zit."
FRANCJOOSTEN 20 SEPTEMBER 2005 12:53
--------------------------
"Dat heeft die sukkel in een interview op de radio gezegd. Zo dom is hij nou..."
TRAPPEL 20 SEPTEMBER 2005 13:08

Esther hield inderdaad maar niet op tegen Douwe over het vissen, dus ik kan me voorstellen dat ze gekunsteld blijft proberen de leider te zijn, waar juist John niet tegen kan. Maar zoals John bezig is, dat kan écht niet. Iemand zei het al eerder, ik hoop dat hij in de wereld niet te veel slachtoffers gemaakt heeft. Ben blij dat hij niet in mijn (werk-)kring zat.
Hij wint ER blijkbaar niet maar hij blijft dus nog wel een tijdje (als bovenstaande klopt), kunnen we ons nog even blijven verbazen.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 22:31:20 door Jeetje »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2005, 22:38:34 »
Het is te verwachten dat Esther opstapt onder druk van John en Carl. Ze is er volgens mij het type niet voor om gewoon haar gang te gaan terwijl John en Carl het haar op alle manieren moeilijk maken.
Dan denk ik dat ze liever opgeeft. Al hoop ik dat niet...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline king louie

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2005, 22:38:43 »
Ik zie john er precies toch vroeger uitgaan, ik gok toch op hem in mn pool voor volgende week, tenzij het andere team de proef verliest, maar dat zie ik echt niet gebeuren eigenlijk met de bangelijke sfeer die daar heerst.
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2005, 23:58:34 »
Als Nicole nog eens terug komt laat ik EP zijn banden af.
 >:D >:(
(mopje)

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 21-09-2005, 11:13:29 »
::rofl::
Pieter zou natuurlijk helemaal super zijn!!!!

jaa pieter!!!! ::oink::

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 21-09-2005, 11:48:18 »
Ik vind het ook belachelijk dat Douwe en Nicole wel een tweede kans kregen en Margriet en Tom niet. Maar ik heb wat trailers en dat soort ongein zitten kijken en daar kon ik zien dat Nicole bij de groep zit. Die scene heb ik niet gezien in aflevering 4. En zo wist ik ook dat Nicole in de 4e aflevering zou terugkeren.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 21-09-2005, 13:48:49 »
Ik vind het ook belachelijk dat Douwe en Nicole wel een tweede kans kregen en Margriet en Tom niet. Maar ik heb wat trailers en dat soort ongein zitten kijken en daar kon ik zien dat Nicole bij de groep zit. Die scene heb ik niet gezien in aflevering 4. En zo wist ik ook dat Nicole in de 4e aflevering zou terugkeren.

van Douwe begrijp ik het nog wel, die was nog niet eens op het eiland en werd er toen al uitgestemd terwijl de rest amper wist hoe iedereen heette..verder heb ik het ook niet zo op 2e kansen, hoe oneerlijk het soms ook is dat iemand eruit vliegt..dan kan je wel bezig blijven..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 21-09-2005, 14:42:30 »
Johnny is vrijwillig vertrokken. Dat betekent dat er een deelnemer tekort was. In het verleden is daar steeds een oplossing voor gezocht. Meestal dmv de extra stem die je meenam naar de volgende eilandraad. Nu heeft de produktie wsch gemeend de herindeling af te wachten en daarna Nicole te plaatsen bij het team met de minste deelnemers. Als Douwe had besloten bij Esther te blijven, was Nicole bij Marnix'team terecht gekomen.
er was eens......

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #51 Gepost op: 21-09-2005, 14:59:00 »
Johnny is vrijwillig vertrokken. Dat betekent dat er een deelnemer tekort was.

Maar Elsje moest ook naar huis onverwacht, dus dat trekt het weer recht eigenlijk
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-09-2005, 15:08:24 »
Yeps... da's waar, maar nu zaten ze voor een herindeling met een oneven aantal mensen. Dan heb je dus gewoon nog iemand nodig om toch een gelijke verdeling te krijgen. En een extra stem is onhandig als je toch gaat herindelen.
er was eens......

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 24-09-2005, 15:49:05 »

Inderdaad. Ik heb die aflevering opnieuw bekeken dus Nicole komt terug

« Reactie #54 Gepost op: 28-09-2005, 22:44:18 »
Uit dagboek Elbert:
Een verslaggever vroeg ons of we het zien als een strijd tussen België en Nederland. Wij dachten daar nog niet eens zo over, maar Douwe en Fleur zeiden nadat de camera weg was, dat het wel zo is en dat we een front moeten vormen. Ik zei: “Oké, dan gaat als eerste Annita eruit, maar dan moeten we eerst verliezen.” Dit hebben we nooit voor de camera gezegd. Fleur wilde toen al Maxime eruit hebben en probeerde ons aan haar kant te krijgen.

Betekent dit dat Fleur later in ER nog een keer probeerde Maxime eruit te krijgen?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #55 Gepost op: 28-09-2005, 23:24:21 »
Uit dagboek Elbert:
Een verslaggever vroeg ons of we het zien als een strijd tussen België en Nederland. Wij dachten daar nog niet eens zo over, maar Douwe en Fleur zeiden nadat de camera weg was, dat het wel zo is en dat we een front moeten vormen. Ik zei: “Oké, dan gaat als eerste Annita eruit, maar dan moeten we eerst verliezen.” Dit hebben we nooit voor de camera gezegd. Fleur wilde toen al Maxime eruit hebben en probeerde ons aan haar kant te krijgen.

Betekent dit dat Fleur later in ER nog een keer probeerde Maxime eruit te krijgen?

nee, dat betekent dat Anita er uit zou moeten vliegen  ;D

en dat het zich ook weleens TEGEN Fleur kan keren hoop ik dan
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2005, 00:06:20 »
Wie heeft er zo nog een lekkere VETTE spoiler??
;D

Offline Stach

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 29-09-2005, 02:56:46 »
Wie heeft er zo nog een lekkere VETTE spoiler??
;D

In de volgende aflevering verliest Carl de strijd om het leiderschap van Esther. Daarna wordt hij weggestemd op de eilandraad.

Na de eilandraad doet Ernst Paul Hasselbach hem een voorstel: Hij kan terugkomen in de expeditie. Daarvoor moet hij een proef winnen van zijn eerder weggestemde vriend John.

Voor die proef wordt een een al eerder gebruikt attribuut ingezet. John en Paul krijgen beiden een blok beton aan hun voeten. Ze worden midden op zee overboord gezet. Degene die het langst weg blijft heeft de proef gewonnen....  ;D

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 1-10-2005, 20:10:20 »
 ::respect::AMEN::respect::
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline moroder

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 1-10-2005, 23:59:01 »
Jongens, jullie denken toch niet dat alle beelden die gedraaid worden in de afleveringen zitten?
Bij John's voorstelling werd een filmpje gebruikt dat uiteindelijk in de aflevering niet weerhouden is.
Nicole draagt hetzelfde topje als tijdens de fameuze ruzie toen de commentaarstem zegde dat Nicole zich opvallend afzijdig houdt.
De positie van de deelnemers is bijna krek hetzelfde als toen.
Gewoon omdat John nu een afzichtelijk hemd heeft aangetrokken (zo zie je maar:geld brengt duidelijk geen goeie smaak) kan je op het verkeerde been gezet worden.

Maar tja, vorige jaar hebben we ook gezien dat het scenario/spelregels meermaals naar de hand gezet werd ten einde de "zogenaamde" sterkere figuren in de running te houden.(zie Bjorn)dus kan men wel het ergste verwachten.
Ook nu weer kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze weer stevig aan het bijsturen zijn, want at voor bullshit is "leiders uitdagen" regel nu weer???

Wil hier wel duidelijk stellen dat ik afhaak als john terug in het spel komt, dan kijk nooit of te nimmer nog daar die ons belazerende boel.

Hebben we eindelijk onze catharsis komt die flikker er toch niet terug in zeker!!!