Ik weet niet zeker of dit al in een ander topic staat, maar op 'de vierde eilandraad: Nicole" staat dit (link:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47639/contentid=15723/dbid=2/typeofpage=47019 )
"John zal 40 nachten in de expeditie blijven, de expeditie duurt 47 dagen, dus John gaat een week voor het einde eruit. jammer, want ik denk dat Esther dus eerder weg zal gaan. In dat geval kijk ik in iedergeval niet meer, want die John verpest de hele expeditie, snap ook niet dat Talpa en de crew dit accepteren."
JORIS 20 SEPTEMBER 2005 9:30
--------------------------
"He Joris, Hoe weet jij dat die eikel van een John 40 nachten op het eiland blijft. Ik hoop echter dat je er gigantisch naast zit."
FRANCJOOSTEN 20 SEPTEMBER 2005 12:53
--------------------------
"Dat heeft die sukkel in een interview op de radio gezegd. Zo dom is hij nou..."
TRAPPEL 20 SEPTEMBER 2005 13:08
Esther hield inderdaad maar niet op tegen Douwe over het vissen, dus ik kan me voorstellen dat ze gekunsteld blijft proberen de leider te zijn, waar juist John niet tegen kan. Maar zoals John bezig is, dat kan écht niet. Iemand zei het al eerder, ik hoop dat hij in de wereld niet te veel slachtoffers gemaakt heeft. Ben blij dat hij niet in mijn (werk-)kring zat.
Hij wint ER blijkbaar niet maar hij blijft dus nog wel een tijdje (als bovenstaande klopt), kunnen we ons nog even blijven verbazen.