Auteur Topic: er6 SPOILERS  (gelezen 30377 keer)

Offline koekiemonster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
er6 SPOILERS
« Gepost op: 14-09-2005, 17:34:59 »
Pssst, ben er achter gekomen dat alle afvallers (Margriet, Tom, Nicole) nog een tweede kans krijgen en dat zij binnenkort weer in de expeditie zitten... Niet doorvertellen he ;)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
er6 SPOILERS
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2005, 17:37:53 »
Pssst, ben er achter gekomen dat alle afvallers (Margriet, Tom, Nicole) nog een tweede kans krijgen en dat zij binnenkort weer in de expeditie zitten... Niet doorvertellen he ;)

::jaja:: zoiets vermoedde ik al want, Douwe kreeg ook een extra kans het zou anders Oneerlijk zijn  :)

Offline koekiemonster

• Forumlid
er6 SPOILERS
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2005, 17:45:14 »
Ik vrees dat de makers van Robinson het niet leuk vinden wat ik niet doe, maar ik doe het lekker toch... Talpa heeft het zelf verraden in de trailers en check het profiel van John eens... http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=john.wmv: tijdens de ruzie tussen Esther en John zie je Nicole op de achtergrond zitten...

Offline Beneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
er6 SPOILERS
« Reactie #3 Gepost op: 14-09-2005, 18:01:40 »
Scherp!

.. ik vond EPH al op zo'n vreemde manier interviewen..  ::hypocriet::
In every stone sleeps a crystal..

Offline king louie

• Forumlid
er6 SPOILERS
« Reactie #4 Gepost op: 14-09-2005, 19:03:33 »
Ja heeel scherp hoor, maar volgens mij krijgt juist niemand meer een tweede kans...en Nicole verdient er voor mij trouwens zoiezo toch geen.... ::zwaai::
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
er6 SPOILERS
« Reactie #5 Gepost op: 14-09-2005, 20:36:06 »
Ja heeel scherp hoor, maar volgens mij krijgt juist niemand meer een tweede kans...en Nicole verdient er voor mij trouwens zoiezo toch geen.... ::zwaai::
Hoe verklaar je dan dat Nicole daar staat?

Offline Goyathlay

• Forumlid
er6 SPOILERS
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2005, 21:37:45 »

Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens willen weten....

Kon je niet op z'n minst even spoiler tags zetten ? (als dat hier mogelijk is)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 21:41:53 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2005, 21:42:51 »
thx (wie het ook deed) :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2005, 22:02:52 »
Nu ik het (helaas) toch weet kan ik er ook wel even inhoudelijk op in gaan. Het bijna onpeberkt weggeven van een tweede kans aan de deelnemers die weggestemd zijn begint me een beetje te irriteren. Dat Douwe een tweede kans kreeg vond ik niet zo vreemd (hij had amper kans gekregen om wat van zichzelf te laten zien, toen zijn naam een keer genoemd werd was het voor de rest wel heel makkelijk om gewoon hetzelfde stempatroon aan te houden).

Duivelseiland was origineel, de Mangrove vond ik al wat minder (omdat er eigenlijk gewoon gestrooid werd met tweede kansen). Secret Island en twee kandidaten die niet bekend waren bij de overige zestien kandidaten voegde naar mijn mening ook weer een leuk en nieuw spel element toe. Maar als alles waar blijkt te zijn en inderdaad alle weggestemden weer terugkeren begin ik me op z'n zachts gezegd te ergeren aan deze zogenaamde verrassingen.

Ik had gehoopt dat de producers met deze "trend" zouden stoppen.....

Iedereen die weg is gestemd is WEGgestemd met een reden en behoort daarom niet meer in de expeditie!
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 22:37:35 door Goyathlay »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2005, 22:24:47 »
Scherp gezien inderdaad! En best wel een verrassing en  ::oink::, al is de vraag natuurlijk nog steeds of het terugkeren alleen voor Nicole geldt of ook voor Tom en Margriet.

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #10 Gepost op: 15-09-2005, 00:12:57 »
Misschien dat Esther en Marnix zometeen mogen kiezen wie van de afgevallen kandidaten ze weer terug doen in de expeditie, gebasseerd op de foto'die ze hebben gekregen. Anders lijken mij die foto's zo nutteloos. Ik ben benieuwd, en erg scherp opgemerkt inderdaad!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2005, 01:19:03 »
(...)
Iedereen die weg is gestemd is WEGgestemd met een reden en behoort daarom niet meer in de expeditie!

Dàt vind ik nu ook!!
In ER2006 sla je gewoon iedereen op z'n bek en ben je ongemeen grof, en dan word je weggestemd en ga je ergens rustig op een ander eilandje zitten wachten en vissen en zonnebaden en sjamaanstokken maken tot aan de finale.
:o
Ik vind deze evolutie ook maar niks. misschien vonden ze dat wel leuk bij Talpa, maar wij vinden het niet leuk. Idd zéér scherp opgemerkt btw.
Bij de montage-crew zullen koppen rollen!
::ok::

Ik ben trouwens blij dat ik het al weet, want als die Nicole zo onverwachts weer ergens uit een mangrove of een vochtige grot was gekropen had ik ge-ga-ran-deerd mijn TV uit het raam gekieperd! (gelukkig heb ik nog geen LCD)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #12 Gepost op: 15-09-2005, 01:26:43 »
Seffens hebben ze J.'s zoontje laten afkomen voor een knuffelsessie, en kan J. er weer tegenaan voor enkele dagen! Als dat gebeurt ga ik 'spuwen' en stop ik met kijken.
 :(

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 15-09-2005, 01:37:27 »
Seffens hebben ze J.'s zoontje laten afkomen voor een knuffelsessie, en kan J. er weer tegenaan voor enkele dagen! Als dat gebeurt ga ik 'spuwen' en stop ik met kijken.
 :(

Dat zou mij van mijn plechtige belofte ontslaan om niets meer in J's topic te posten ;D ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 15-09-2005, 08:53:19 »
Misschien dat Esther en Marnix zometeen mogen kiezen wie van de afgevallen kandidaten ze weer terug doen in de expeditie, gebasseerd op de foto'die ze hebben gekregen. Anders lijken mij die foto's zo nutteloos. Ik ben benieuwd, en erg scherp opgemerkt inderdaad!

Ik was al die foto's dus allang weer vergeten, maar idd op deze manier zouden ze nut kunnen hebben.

@Lukas & Gaffe..
Ik ben absoluut geen heimwee mens, maar m'n jongste zoon moest, toen hij klein was, vanwege een grote verbouwing van ons huis tijdelijk bij mijn ouders. Ik kan niet in woorden uitleggen hoe verschrikkelijk erg ik hem miste. M'n verstand zei dat ik niet zo raar moest doen, maar dat gevoel... dat gevoel doet vreemde dingen met een mens. Ik heb hem na 3 dagen teruggehaald. Daarom wil ik geen oordeel vellen over Johnny. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk en zwaar het kan zijn. Ondanks dat je verstand andere dingen zegt, is dat 'oergevoel' vele malen sterker.
er was eens......

Offline kira25

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 15-09-2005, 11:17:09 »
ik hoop dat ze terug komen ,het liefst allemaal.
al was het alleen maar om L en G flink dwars te zitten .
kan de een lekker gaan spuwen en de andere zn tv het raam uit kiepen.
waarom kiepen jullie niet samen jullie computer weg??????????????
hoeven jullie ook niet meer zo negatief commentaar te geven.
de BESTE oplossing. ::bravo:: ::bravo:: 
begin de dag met een lach

Offline king louie

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-09-2005, 14:33:03 »
 :-[ :-[Ok ok misschien komt Nicole toch terug, maar ik denk dat zij dan toch als enige een nieuwe kans krijgt. Want de Mangrove of Dodeneiland uit de vorige reeksen is toch eigenlijk het groepje van Douwe, Esther en Marnix. In ieder geval, als Nicole er terug in komt zal ze zich wel terug gaan ergeren aan K3 en dan ligt ze er gelijk terug uit... ::joehoe::
Ofwel komt ze niet meer op een eiland met de door haar zo geminachte Kiwk, kWek en Kwak en houdt ze langer stand...
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 15-09-2005, 17:23:35 »
Het is ook zo dat John uit kamp noord komt en Nicole uit kamp zuid, dat zeiden ze ook deze week bij de preview van volgende week dat de kampen volledig worden omgegooid :)

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-09-2005, 18:03:58 »
Storm en Kira...

Dames,

Mijn opmerking was gewoon een grappig bedoelde opmerking, een reactie op Lukas zijn post. Mijn mening over Johnny is te lezen in dat topic, ik ga dat niet herhalen en ik laat me ook niet verleiden tot een herhaling van zetten.
Plaagstootjes moet je tegen kunnen op het forum en neem het aub met een korreltje zout.
En neem van mij aan dat, zo lang er zo fel op posts over Johnny wordt gereageerd zullen er mensen zijn die opmerkingen maken over Johnny (en dan zijn mijn kleine opmerkingen nog zeer onschuldig).

Zover ik weet ben ik niet grof geweest maar heb ik alleen mijn mening verkondigd.
En Kira ik moet je teleurstellen, Johnny zzit mij niet dwars, geen enkele kandidaat zal mij ooit dwars zitten. ;D ;D

Voor mij basta wat betreft Johnny.....en o ja on topic.....goed gespot, die spoiler ::vergroot:: ::ok:: ;D ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #19 Gepost op: 15-09-2005, 18:15:30 »
ik hoop dat ze terug komen ,het liefst allemaal. al was het alleen maar om L en G flink dwars te zitten .
kan de een lekker gaan spuwen en de andere zn tv het raam uit kiepen. waarom kiepen jullie niet samen jullie computer weg? hoeven jullie ook niet meer zo negatief commentaar te geven. de BESTE oplossing.

Kira25, weet je, als wij (di L&G&co) er niet waren om een kritische doch doorgaans beleefde en dt-technisch correcte noot te spuien over enkele van de deelnemers zou het hier maar een beetje saai zijn, niet? 
;)
Sorry als ik soms wat te hard overgekomen ben. Dat was niet mijn bedoeling, maar gewoon een beetje ingegeven uit jaloezie,
::)
dat hij daar wel zat en ik niet... Ik vind Johnny best OK (en de rest ook trouwens)!
::bravo::
« Laatst bewerkt op: 15-09-2005, 20:29:21 door Lukas »