gaat het hier om blegische dames algemeen of enkel die op t eiland, want sorry dat ik het zo ronduit zeg (ben nederlander dus dan mag dat) de belgische dames op het jongere eiland bij exp orb dat zijn gewoon eerste klas bitches.
doen niks, hebben al vanaf dag 1 een complot met de landgenoten maxime en wim en wie gaat daar ooit iets van zeggen , niemand toch want dat is het spel. Nou als een nicole dan haar mening zegt is dat toch gewoon ook het spel. Prima vind ik dat.
Ik heb minder moeite met de directheid van mensen , maar meer moeite met het achterbakse gekonkel. Ik denk dat een Belg (algemeen) zich bewuster is van zijn daden en handelen en vooral van de evt gevolgen daarvan op de omgeving dan een nederlander. een nederlander is per definitie wat egocentrischer. Verder is een Belg gewoon slimmer ( gegeven uit een grootschalig onderzoek) wat betreft het weten wanneer iets wel te zeggen en wanneer te zwijgen.
Verder denk ik dat een nederlander wel echter is, in de term van what u see is what u get.
en ondanks dit alles heb ik nog steeds een belgische als beste vriendin