Auteur Topic: Wat vinden jullie van de website van talpa?  (gelezen 4870 keer)

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat vinden jullie van de website van talpa?
« Gepost op: 9-09-2005, 21:52:42 »
Iedereen was natuurlijk heel benieuwd of er veel zou veranderen nu ER van Net5 naar Talpa is gegaan. Naast een nieuwe Belgische presentatrice is de belangrijkste verandering die tot nu toe in het oog springt de website van Talpa. Deze biedt een stuk meer dan die van net5 in vorige jaren. Zoals het terugkijken van de reeds uitgezonden afleveringen (helaas alleen in stream, dus je kan niet even een klein stukje opnieuw bekijken, om bijvoorbeeld weer zo'n geweldige quote van Esther op te schrijven). En verder staat er - en dat is toch wezenlijk nieuw - ook informatie in die je niet uit de TV-uitzending kon halen, o.a. in het zogeheten logboek en dit keer ook in het interview met afvaller Tom. Al met al vind ik het een uitstekende aanvulling. Het enige minpuntje van de site vind ik dat het niet echt overzichtelijk is, ik ontdek steeds weer nieuwe onderdelen van de ER-site  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat vinden jullie van de website van talpa?
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2005, 22:00:43 »
Ik vind het ook een leuke site. Het leest lekker makkelijk en vooral de logboeken zijn leuk.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2005, 22:01:45 »
Erg leuk, ook dat je filpjes kan zien, maar ik mis soms het einde ofzo, of wil ik een deel nog terug zien en dat gaat helaas niet :S
Maar verder toppie!! Beter dan de hele zender :P ...

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2005, 23:27:08 »
 ::ok:: ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline K..............

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2005, 15:44:23 »
Ik vind het echt een goede site want de eerste aflevering heb ik niet kunnen zien en dus kon ik niet echt volgen, maar de site heb ik nu alles gezien. Echt super!! En ook gwn alles nog eens kunnen herbekijken is echt leuk ::tandpastasmiley::

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2005, 20:59:05 »
super  ::bravo:: site

de video recorder nam eend eel biet op, en kon ik hem dus via de talpa site toch zien.

en alle info er over het apaje chico tot de dokter die wat vertled. rueze interestant maa ridd on over zichtelijk, bent er zo een uur aan het lezen enzo en dan krijgt  je weer iet nieuws
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2005, 21:34:51 »
de video recorder nam eend eel biet op, en kon ik hem dus via de talpa site toch zien.

en alle info er over het apaje chico tot de dokter die wat vertled. rueze interestant maa ridd on over zichtelijk, bent er zo een uur aan het lezen enzo en dan krijgt  je weer iet nieuws

wat je zegt  :P ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2005, 21:37:44 »
wat je zegt  :P ;)

Nou nog in het Nederlands en het is voor iedereen leesbaar.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2005, 22:02:28 »

Vnid ki oko, ohro!

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2005, 17:01:01 »
vind ik ook

ik moed noch eenz een typcurcuz volgen, en ja de spelling is nied mijn sterkse kand  ::hypocriet::

dit bedoelde ik, in het nederlands:  ;)

de video recorder nam een deel niet op, en kon ik hem dus via de talpa site toch zien.

en alle info er over het aapje chico tot de dokter die wat verteld. reuze interestant maar idd onoverzichtelijk, bent er zo een uur aan het lezen enzo en dan krijgt  je weer iets nieuws te zien
[/quote]
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2005, 17:08:25 »
vind ik ook

ik moed noch eenz een typcurcuz volgen, en ja de spelling is nied mijn sterkse kand  ::hypocriet::

dit bedoelde ik, in het nederlands:  ;)

de video recorder nam een deel niet op, en kon ik hem dus via de talpa site toch zien.

en alle info er over het aapje chico tot de dokter die wat verteld. reuze interestant maar idd onoverzichtelijk, bent er zo een uur aan het lezen enzo en dan krijgt  je weer iets nieuws te zien

Of misschien een nieuw toetsenbord nodig?  ;)
Maar dit is idd duidelijker  :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2005, 08:36:00 »
Talpa heeft er op hun site iig veel aan gedaan om bezoekers te krijgen. En dat is ze heel goed gelukt! (veel onderdelen die wij ook hebben zijn daar eveneens ingevoerd!!) En het is zeker handig dat je bij Talpa de afleveringen terug kunt kijken.
Toch heb ik ook kritiek.
Ik vind hun forum ronduit slecht. Je kunt de verschillende onderdelen heel moeilijk terugvinden. Hetzelfde geldt voor de chat. Die is onoverzichtelijk en zelfs daar moet constant reclame gemaakt worden. 
er was eens......