Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 57475 keer)

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #120 Gepost op: 16-11-2005, 22:05:04 »

SAAI ??? Gewoon omdat Marnix zo rechtvaardig is en er altijd zijn verstand bjihoudt zou hij saai zijn ??? Hij is gewoon goed en als hij op het winnaarseiland zit dan valt er gewoon weinig over hem te zeggen... Het is niet omdat er maar x aantal blz... van hem is geschreven dat hij niet Robinsonwaardig zou zijn...
Robinson 2005 zou ik zeggen...

Millesime, enig idee wat dit tekentje ;) betekent?

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 16-11-2005, 22:10:57 »

SAAI ??? Gewoon omdat Marnix zo rechtvaardig is en er altijd zijn verstand bjihoudt zou hij saai zijn ??? Hij is gewoon goed en als hij op het winnaarseiland zit dan valt er gewoon weinig over hem te zeggen... Het is niet omdat er maar x aantal blz... van hem is geschreven dat hij niet Robinsonwaardig zou zijn...
Robinson 2005 zou ik zeggen...

Je wordt een beetje voorspelbaar Millesime... ;)
Ik zou zeggen lees bovenstaande post van Narya...luchtigheid en relativering zijn de sleutelwoorden. ;)
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 16-11-2005, 22:14:27 »
Over Marnix valt gewoon niet zo veel te zeggen, iig niets controversieels en elkaar napraten over hoe goed en leuk hij is begint ook snel te vervelen  ;D ;D
Eigenlijk is hij best een saaie deelnemer  ;)

Sorry Gaffe ik had het " ;)" tekentje niet gezien....

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 16-11-2005, 22:17:00 »
Maar met of zonder  ;)...neemt niet weg dat ik Marnix toch wel saai vind eigenlijk  ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 17-11-2005, 19:31:51 »
Maar met of zonder  ;)...neemt niet weg dat ik Marnix toch wel saai vind eigenlijk  ;D ;D

Hij lijkt een beetje één-dimensionaal. Alles wat hij doet is goed en aardig en zo.  :-\\
Nog even niks.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #125 Gepost op: 17-11-2005, 19:44:10 »
Hij lijkt een beetje één-dimensionaal. Alles wat hij doet is goed en aardig en zo.  :-\\

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bij Marnix nog niets negatiefs heb gezien. Op Harimau ging het goed met Douwe en Esther en daarna als leider vond ik hem ook wel een geschikte kerel.
Dit wil niet zeggen dat hij helemaal perfect is, hij is alleen heel positief overgekomen op tv.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 18-11-2005, 22:16:51 »
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bij Marnix nog niets negatiefs heb gezien. Op Harimau ging het goed met Douwe en Esther en daarna als leider vond ik hem ook wel een geschikte kerel.
Dit wil niet zeggen dat hij helemaal perfect is, hij is alleen heel positief overgekomen op tv.

Klopt. :) Dat kan als 'saai' overkomen. En dat is misschien ook de reden dat, ondanks dat bijna iedereen hem als winnaar ziet, er nauwelijks in dit topic is gepost?
Nog even niks.

Offline Nasiem

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 21-11-2005, 13:01:30 »
Marnix moet winnen want das gewoon een kei sympathieke kerel. Wint ontzettend veel proeven en beschikt over een natuurlijk leiderschap. Niemand anders dan hij verdient het om robinson te worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #128 Gepost op: 21-11-2005, 22:19:12 »
Marnix for Robinson!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #129 Gepost op: 21-11-2005, 22:19:44 »
Nadat Fleur is afgevallen,is Marnix de ultieme Robinsonner.  ::jaja::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 21-11-2005, 22:34:29 »
MARNIX zou de TERECHTE WINNAAR ZIJN!!!!!!!!

Offline Folha

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 21-11-2005, 22:47:40 »
amai!! Hoeveel keer heeft hij niet 'op de rand gestaan!'
op de balk dacht ik echt op een moment dat hij er lag, maar wonderbaarlijk bleef hij erop
Fantastisch dat hij gewonnen is!
De echte en enige Robinson!!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 22-11-2005, 00:17:12 »
amai!! Hoeveel keer heeft hij niet 'op de rand gestaan!'
op de balk dacht ik echt op een moment dat hij er lag, maar wonderbaarlijk bleef hij erop
Fantastisch dat hij gewonnen is!
De echte en enige Robinson!!
Folha,ik ben het helemaal met je eens
 Marnix is gewoon de beste  ::ok:: ::ok::
ik zal het nog niet over zijn (je weet wel wat hebben)
 wie zijn wij trouwens om uit te maken hoe iemand werkelijk is die weken op een eiland zit. ik ken je wel niet, maar sommige mensen weten dat ik ZEER intensief de FARM gevolgd heb(1 persoon in het bijzonder),die heb ik met hand en tand gesteund(soms wat te fel tov haar/zijn "rivaal") maar achteraf bekeken,wat kunnen wij als kijker nu uitmaken tijdens dat 1 uurtje per week hoe de kandidaten het met elkaar kunnen vinden? het is en blijft een spel. Marnix is ZEKER ook mijn favo,maar mocht er iemand anders winnen,die ik helemaal niet kon uitstaan tijdends ER,wel petje af voor hem/haar....

nogmaals Folha,net zoals jij zou ik ook graag MARNIX zien winnen.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #133 Gepost op: 22-11-2005, 07:22:40 »
Marnix verdient het te winnen.
::jaja::

We duimen Marnix!!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #134 Gepost op: 22-11-2005, 07:27:48 »
Over Marnix valt gewoon niet zo veel te zeggen, iig niets controversieels en elkaar napraten over hoe goed en leuk hij is begint ook snel te vervelen  ;D ;D
Eigenlijk is hij best een saaie deelnemer  ;)

Als dat de maatstaf is, is Fleur ook wel best saai!
;D ;D

Je kan natuurlijk heel het eiland vol steken met Douwes en Bjorns, maar dat zou dan een beetje een overkill zijn, niet? 
:)

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #135 Gepost op: 23-11-2005, 10:15:50 »
Marnix is óf heel dom óf heel geslepen
Had Marnix niet i.p.v. meredith eruit te stemmen niet gewoon zijn stemmen kunnen gebruiken om iedereen 1 stem te geven zodat iedereen weer gelijke kansen had.
Nee Marnixje was bang voor zijn eigen hachje omdat hij wist dat Meredith goed was op de evenwichtsbalk
Marnix : L O S E R

Wat jij zocht was het engelse woord voor winnaar, en dat is niet loser maar winner
;D

Offline joop2

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 23-11-2005, 13:54:13 »
Natuurlijk is Marnix de onbetwiste winnaar ::ok:: . Ik vraag me zelfs af of hij zich er zo uit zou hebben laten stemmen als Maxime. Toch een mooie opsteker voor de Vlaamse politie dat zowel in ER als in TI politiemensen hoog eindigen. Misschien wil die agent die me gisteren bekeurde ook wel een tijdje op een onbewoond eiland zitten?  :-\\

Offline islandhopper

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #137 Gepost op: 23-11-2005, 18:04:35 »
Marnix moet winnen want das gewoon een kei sympathieke kerel. Wint ontzettend veel proeven en beschikt over een natuurlijk leiderschap. Niemand anders dan hij verdient het om robinson te worden.

Mee eens, en het is nog een hele mooie man ook  ::love::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #138 Gepost op: 23-11-2005, 18:29:32 »
Citaat
Had Marnix niet i.p.v. meredith eruit te stemmen niet gewoon zijn stemmen kunnen gebruiken om iedereen 1 stem te geven zodat iedereen weer gelijke kansen had.
Nee Marnixje was bang voor zijn eigen hachje omdat hij wist dat Meredith goed was op de evenwichtsbalk
Je kunt je stemmen maar op één iemand zetten per eilandraad, dus je kunt niet op verschillende mense stemmen...

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 23-11-2005, 19:45:53 »
Citaat

Ja, je bent wel heel dom als je je grootste concurrent probeert uit te schakelen.  ::)
Nog even niks.