Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 57471 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #100 Gepost op: 2-11-2005, 17:46:44 »
Dan heeft Marnix nog al zijn zes stemmen, terwijl Marleen en Fleur al veel stemmen zijn kwijtgeraakt en kan Marnix gemakkelijk Fleur eruit bonjouren.

Dat zou ik jammer vinden, Marnix hoeft van mij niet d efinale te halen. Ik wordt niet warm of koud van die man.  :(
Bij Fleur heeft hij in het kamp gezeten, bij Marleen niet, ik weet niet of hij Fleur er uitstemt hoor...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #101 Gepost op: 2-11-2005, 17:47:46 »
Als Meredith of Marnix Fleur eruit stemmen is hun hele reputatie  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #102 Gepost op: 2-11-2005, 17:48:44 »
Als Meredith of Marnix Fleur eruit stemmen is hun hele reputatie  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

dat wisten zij niet toen ze daar op dat eiland zaten, dat Fleur zo populair is bedoel ik

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #103 Gepost op: 2-11-2005, 17:55:34 »
dat wisten zij niet toen ze daar op dat eiland zaten, dat Fleur zo populair is bedoel ik
Ja dat klopt.

Maar ik bedoel vooral dat dat echt niet leuk van ze zo zijn... Het komt tenslotte over dat ze gewoon goed bevriend zijn met Fleur enzo.. En als ze haar er opeens uit gaan stemmen zou ik dat heel erg raar vinden  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 2-11-2005, 18:03:03 »
Bij Fleur heeft hij in het kamp gezeten, bij Marleen niet, ik weet niet of hij Fleur er uitstemt hoor...

Ik had Fleur opgeschreven omdat Fleur meer stemmen overheeft dan Marleen. Het zou daarom tactisch misschien slimmer zijn om Fleur weg te stemmen. :) En misschien is het ook wel nodig om het blok Fleur-Meredith-Emma te verzwakken.

Hoe de relaties tussen Fleur & Marnix en Marleen & Marnix is voor mij niet echt duidelijk.
Nog even niks.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 2-11-2005, 18:08:44 »
Ik had Fleur opgeschreven omdat Fleur meer stemmen overheeft dan Marleen. Het zou daarom tactisch misschien slimmer zijn om Fleur weg te stemmen. :) En misschien is het ook wel nodig om het blok Fleur-Meredith-Emma te verzwakken.

Hoe de relaties tussen Fleur & Marnix en Marleen & Marnix is voor mij niet echt duidelijk.

Hoe slimmer om Fleur eruit te stemmen, kan er dan geen blok komen tussen Marleen Meredith en Emma... ik denk dat Marnix daar eerder bang voor moet zijn!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 2-11-2005, 18:33:26 »
Hoe slimmer om Fleur eruit te stemmen, kan er dan geen blok komen tussen Marleen Meredith en Emma... ik denk dat Marnix daar eerder bang voor moet zijn!

In de geschetste situatie zaten Emma en Meredith allebei op winnaarseiland, dus kunnen zij niet weggestemd worden. Als ze wel alle vier weggestemd zouden kunnen worden, is het voor Marnix wellicht het slimst om Meredith weg te stemmen, maar of hij dat over zijn hart kan krijgen.  ???
Nog even niks.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 2-11-2005, 22:23:00 »
Dan heeft Marnix nog al zijn zes stemmen, terwijl Marleen en Fleur al veel stemmen zijn kwijtgeraakt en kan Marnix gemakkelijk Fleur eruit bonjouren.

Dat zou ik jammer vinden, Marnix hoeft van mij niet de finale te halen. Ik word niet warm of koud van die man.  :(

Had ik nog niet eens aan gedacht. Nog een reden om niet 'bezorgd' te zijn over het lot van Marnix ;).

Ik vind Marnix wel een Robinsonner maar hij wint niet het ligt voor de hand dat deze reeks een vrouw wint  ::jaja::

Omdat de vrouwen in de meerderheid zijn, of om een andere reden?

Mwâh, dat zie ik niet zo. Het is en blijft een spel, hoor. En Marnix heeft het tot dusver erg straight gespeeld.
« Laatst bewerkt op: 2-11-2005, 22:29:37 door Starry Night »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #108 Gepost op: 2-11-2005, 23:03:28 »
Had ik nog niet eens aan gedacht. Nog een reden om niet 'bezorgd' te zijn over het lot van Marnix ;).

Omdat de vrouwen in de meerderheid zijn, of om een andere reden?

Mwâh, dat zie ik niet zo. Het is en blijft een spel, hoor. En Marnix heeft het tot dusver erg straight gespeeld.

Ja ook dat maar ik denk dat de vrouwen ook wat sterker zijn nog denk ik  :)

Offline Bartos

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2005, 01:05:50 »
Toch wel een ongelofelijk parcours dat Marnix tot dusver afgelegd heeft. Nooit is hij eigenlijk in gevaar geweest. Hij won quasi alle proeven en stond echt nooit ter discussie. Vooral het feit dat hij zich toch wel steeds een echte leider getoond heeft, steeds bemiddelde en altijd op een eerlijke manier voor zijn mening uitkwam zonder daarop aangesproken te worden door de anderen is indrukwekkend. Doet me een beetje denken aan Frank vorig jaar, dat was ook iemand die zich zelfs eens kon kwaad maken zonder dat iemand daar aanstoot aan nam.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #110 Gepost op: 15-11-2005, 01:16:36 »
DIKKE   DUIM   MARNIX!!!!
::ok:: ::ok::
Moeilijke beslissing misschien, maar wél heel correct!!
Je vrienden en familie hebben geluk je te kennen!! Ik hoop dat je wint!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 15-11-2005, 11:46:29 »
DIKKE   DUIM   MARNIX!!!!
::ok:: ::ok::
Moeilijke beslissing misschien, maar wél heel correct!!
Je vrienden en familie hebben geluk je te kennen!! Ik hoop dat je wint!

Ik ook Marnix "for President" .... ! ::bravo::

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 15-11-2005, 13:02:11 »
Toch valt het me een beetje tegen van Marnix dat hij zich bij de zwarte stem laat leiden door degene die de proef verliest. Op zich was het iedere keer wel degene waarvan me de keuze logisch leek, dus wat mij betreft had hij het met deze redenen ook iedere keer kunnen 'verkopen':

- Douwe, omdat hij Maxime er zo pontificaal uit had gestemd (waar Marnix boos over was, toen hij het van Maxime hoorde)
- Meredith, omdat ze een rol heeft gespeeld in het zuur maken van het eilandleven van zijn maatje Esther (ik weet niet in hoeveel hij daar van geweten heeft, maar hem kennende komt hij overal snel achter)

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 15-11-2005, 14:05:46 »
Mensen terecht of niet... ik vond gisteren Meredith echt de terechte keuze....
En trouwens had Marnix echt slecht willen zijn had hij beter Marleen of Fleur genomen hoor, behalve de balkproef veel veel sterker dan Meredith..

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 15-11-2005, 23:09:05 »
Mensen terecht of niet... ik vond gisteren Meredith echt de terechte keuze....
En trouwens had Marnix echt slecht willen zijn had hij beter Marleen of Fleur genomen hoor, behalve de balkproef veel veel sterker dan Meredith..
Dat vraag ik me af, Marnix is bij alle proeven favoriet, behalve...
...bij evenwichtsproeven. Dus was het (onbedoeld waarschijnlijk) een tactisch goede zet om Meredith te laten vallen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 15-11-2005, 23:20:07 »
- Meredith, omdat ze een rol heeft gespeeld in het zuur maken van het eilandleven van zijn maatje Esther (ik weet niet in hoeveel hij daar van geweten heeft, maar hem kennende komt hij overal snel achter)
Ik vond het heel opvallend dat in deze aflevering de affaire Esther niet ter sprake kwam in bijv. een van de interviews met Marnix, blijkbaar was hij toen nog niet goed op de hoogte van de rol die Meredith toen had gespeeld, varierend van het volkomen links laten liggen van Esther tot het afwijzen van Esther's "complotvoorstel" en het meelopen met Wim bij het "klikken" van het complotvoorstel.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 15-11-2005, 23:25:53 »
Het valt me nu pas op dat de gedoodverfde Robinson Marnix pas 6 pagina's in zijn eigen topic heeft!   :o
Dus bij deze nog een post erbij  ;)
Maar waarschijnlijk is dat een goed teken, want de absolute aanvoerder van deze ranglijst (met maar liefst 24 pagina's reacties!) is uiteraard ... Cwarl.
Herstel: Ik zie nu pas dat er iemand is waar nog meer over gesproken wordt dan Carl: zijn maatje John (27 pagina's)!  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 15-11-2005, 23:32:40 door ruizduck »

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 16-11-2005, 17:54:33 »
Het valt me nu pas op dat de gedoodverfde Robinson Marnix pas 6 pagina's in zijn eigen topic heeft!   :o
Dus bij deze nog een post erbij  ;)
Maar waarschijnlijk is dat een goed teken, want de absolute aanvoerder van deze ranglijst (met maar liefst 24 pagina's reacties!) is uiteraard ... Cwarl.
Herstel: Ik zie nu pas dat er iemand is waar nog meer over gesproken wordt dan Carl: zijn maatje John (27 pagina's)!  ::hug::

Over Marnix valt gewoon niet zo veel te zeggen, iig niets controversieels en elkaar napraten over hoe goed en leuk hij is begint ook snel te vervelen  ;D ;D
Eigenlijk is hij best een saaie deelnemer  ;)
sic transit gloria mundi

Offline familievan?...

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #118 Gepost op: 16-11-2005, 21:53:52 »
Oui

Wel erg maf dat hij nu al een goede vriend heeft gemaakt (maxime) zonder hem te kennen.  ::rofl::
Vergeet niet dat er elke dag maar 4 uur werd gefilmd en dat ze daar dan nog wekelijks maar bepaalde stukken uit tonen!!
Men filmde van bv 8 tot 12 of 12 tot 16 of 16 tot 20

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 16-11-2005, 22:00:58 »
Over Marnix valt gewoon niet zo veel te zeggen, iig niets controversieels en elkaar napraten over hoe goed en leuk hij is begint ook snel te vervelen  ;D ;D
Eigenlijk is hij best een saaie deelnemer  ;)

SAAI ??? Gewoon omdat Marnix zo rechtvaardig is en er altijd zijn verstand bjihoudt zou hij saai zijn ??? Hij is gewoon goed en als hij op het winnaarseiland zit dan valt er gewoon weinig over hem te zeggen... Het is niet omdat er maar x aantal blz... van hem is geschreven dat hij niet Robinsonwaardig zou zijn...
Robinson 2005 zou ik zeggen...