Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 57459 keer)

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #80 Gepost op: 25-10-2005, 19:20:22 »
volgens mij was het juist cynisch bedoeld, en bedoelde Tweety juist dat zij die eigenschappen wel goed vindt maar dat de Belgen die juist niet zo ok vinden en Douwe ze daarom moet gaan overdenken.

Okay, dan had ik het gelukkig inderdaad verkeerd begrepen. Sorry Tweety ::hug::.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #81 Gepost op: 25-10-2005, 23:58:40 »
Okay, dan had ik het gelukkig inderdaad verkeerd begrepen. Sorry Tweety ::hug::.

't was inderdaad sarcastisch bedoeld...  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #82 Gepost op: 26-10-2005, 05:04:36 »
???

Sorry, maar... is dit serieus of is dit een ongelukkig uitgevallen Belgenmop? Overigens: volgens mij is het voor een Fries vrij beledigend om aangespoord te worden over z'n 'Nederlanderschap' na te denken :P.

En ik denk ook niet dat Douwe zich erg aangesproken had gevoeld  ::rofl::

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 31-10-2005, 21:40:46 »
Marnix heeft het tot nu toe wel het gemakkelijkst gehad (mede door zijn eigen kracht). Nu kan hij weer naar winnaarseiland waar veel eten is. Met twee vingers in zijn neus haalt hij de finale.  :-X
Nog even niks.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 31-10-2005, 21:46:49 »
Ik heb het gehad met m! ::kots:: ::slaap::
🜃

Offline eniezen

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 31-10-2005, 22:03:45 »
Marnix is een sterke kandidaat, maar is snap niet dat hij meredith niet heeft laten winnen. ze had hem echt die zwarte stem niet gegeven en HIJ had Carl er persoonlijk uit kunnen knikkeren. hmmm... zou hij dan ook een tactiek hebben? laat de vrouwen maar het vuile werk opknappen?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #86 Gepost op: 31-10-2005, 22:05:20 »
ja, wel een beetje vreemd dat hij Meredith niet liet winnen, maar hij was waarschijnlijk niet helemaal zeker of ze hem er niet zouden uitknikkeren, hij is natuurlijk een tijdje niet bij de groep geweest dus misschien waren de mensen anders tegen hem aan gaan kijken

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 31-10-2005, 22:08:49 »
Ik heb het gehad met m! ::kots:: ::slaap::

Hmm waarom dan? ik vind hem nog de enige die de titel verdient.. of Emma misschien..
Ik heb het zeker niet gehad met hem , gewoon een leuke vent toch!
Wel jammer dat hij Carl er niet persoonlijk uit wilde knikkeren.. maja kan het wel begrijpen, voor hem is ook niks zeker
Do you want to go to the Seaside?

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 31-10-2005, 22:20:52 »
Als hij tegenover Carl in de finale staat wordt het een eitje voor hem...zowel de kandidaten zullen hem kiezen als de kijkers...dus Carl achter zich aanslepen de finale in is nog niet eens zo gek vanuit zijn oogpunt.
sic transit gloria mundi

Offline kojo

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 1-11-2005, 12:03:58 »
Hij had gelijk dat hij de immuniteitsproef niet zomaar weggaf aan de anderen.

Immers hij kan al zijn stemmen bijhouden en, het belangrijkste, we moeten er niet automatisch vanuit gaan dat Marnix in een eventuele immuniteitsproef zomaar van Carl zal winnen..

Twee keer stond Carl met de rug tegen de muur en moest hij de proef winnen om in de expeditie te blijven; 2 maal slaagde hij daar ook in.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 1-11-2005, 12:39:37 »
Hij had gelijk dat hij de immuniteitsproef niet zomaar weggaf aan de anderen.

Immers hij kan al zijn stemmen bijhouden en, het belangrijkste, we moeten er niet automatisch vanuit gaan dat Marnix in een eventuele immuniteitsproef zomaar van Carl zal winnen..

Twee keer stond Carl met de rug tegen de muur en moest hij de proef winnen om in de expeditie te blijven; 2 maal slaagde hij daar ook in.

Maar een derde keer ???::ohno::

Offline jeroen23

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 1-11-2005, 15:30:01 »
ik had mn bericht op meerdere plaatsen gezet, en dat mag niet, dus hebben ze het weggehaalt, nou dan maar zo:

http://www.realitynet.org/forum/topic,18250.msg553800.html#msg553800

marnix
is ook een ei... op het moment dat douwe door de knietjes gaat en zn potje als een vuurbal ontploft, had marnix zich toch kunnen bedenken dat douwe iig geen immuniteit had en er dus hóógstwaarschijnlijk uitlag... ok, hij wist misschien niet precies wat er allemaal gaande was omdat ie een tijdje weg is geweest naar winnaars-eiland, maar toch, had ie nou nie ene keer meredith kunnen laten winnen, dan had gelijk dat complot om carl weg te krijgen in stelling gebracht kunnen worden: meredith naar emma, en carl terug op mensirip, marnix vs carl, exit carl... en wie had er dan op jou gestemd marnix???
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 15:32:12 door jeroen23 »

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #92 Gepost op: 1-11-2005, 16:03:41 »
Deze man gaat het heel heel heel ver schoppen.. sterk, slim en integer  ::jaja::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 1-11-2005, 16:23:59 »
Hmm waarom dan? ik vind hem nog de enige die de titel verdient.. of Emma misschien..
Ik heb het zeker niet gehad met hem , gewoon een leuke vent toch!
Wel jammer dat hij Carl er niet persoonlijk uit wilde knikkeren.. maja kan het wel begrijpen, voor hem is ook niks zeker
Ik weet niet ik denk dat hij gewoon zelf vind dat hij O zo sterk is omdat hij elke proef wint en dat hij dus eigenlijk een beetje te macho doet!  :-\\
🜃

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 1-11-2005, 17:45:18 »
Marnix is een sterke kandidaat, maar is snap niet dat hij meredith niet heeft laten winnen. ze had hem echt die zwarte stem niet gegeven en HIJ had Carl er persoonlijk uit kunnen knikkeren. hmmm... zou hij dan ook een tactiek hebben? laat de vrouwen maar het vuile werk opknappen?

Lady's and gentlemen, wat zijn dit allemaal voor ongeëmancipeerde gedachtegangen? Waar komt dat mallotige denkbeeld vandaan dat vrouwen in het nadeel zijn om de eliminatieproeven te winnen t.o.v. mannen? Hoe is Emma dan op het eiland geraakt, als ik vragen mag?

Volgende week gaat het - als ik de beelden mag geloven - om een evenwichtsproef. Stel dat Marnix met een breed gebaar Meredith door had gelaten. Dan had deze evenwichtsheldin mooi ontbroken bij deze proef en had 'reddende engel' Marnix stumperend op een balkje staan balanceren.

Marnix is geen macho. Marnix dacht juist: "Wat een onzin. Die vrouwen zijn net zo kansrijk als ik. Zij kunnen dat prima opknappen. Mij hebben ze niet nodig." De enige aanvaardbare gedachtengang in mijn optiek.

En dit na dat bijzonder fraaie staaltje flexibiliteit ten aanzien van het geval Douwe/Maxime... Nee hoor, deze man blijft mijn Robinson!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 2-11-2005, 14:00:51 »
Ik zag natuurlijk aflevevering 10 en maak me wel wat "zorgen" over Marnix.
Hij had, zonder het te beseffen, beter de winst aan Meredith gelaten.
Hij beslist om de proef te winnen en gaat nu naar het winnaarseiland, Carl
komt terug.
In aflevering 11 wint bijvoorbeeld Fleur of ,Carl of Meredith dan sturen
die zeker Marnix terug naar het gewone eiland.
Dan begint aflevering 12 en moet Marnix weer vechten om immuniteit te winnen
en in de finale te geraken.
Daarbij komt nog dat Carl terugkomt en het zeker gaat halen tegen de vrouwen. Carl zal,
vrees ik, er niet uitgestemd kunnen worden, weer niet !!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #96 Gepost op: 2-11-2005, 14:13:04 »
Ik zag natuurlijk aflevevering 10 en maak me wel wat "zorgen" over Marnix.
Hij had, zonder het te beseffen, beter de winst aan Meredith gelaten.
Hij beslist om de proef te winnen en gaat nu naar het winnaarseiland, Carl
komt terug.
In aflevering 11 wint bijvoorbeeld Fleur of ,Carl of Meredith dan sturen
die zeker Marnix terug naar het gewone eiland.
Dan begint aflevering 12 en moet Marnix weer vechten om immuniteit te winnen
en in de finale te geraken.
Daarbij komt nog dat Carl terugkomt en het zeker gaat halen tegen de vrouwen. Carl zal,
vrees ik, er niet uitgestemd kunnen worden, weer niet !!

Heel goed gezien, champagnelover!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 2-11-2005, 15:38:26 »
Daarbij komt nog dat Carl terugkomt en het zeker gaat halen tegen de vrouwen. Carl zal, vrees ik, er niet uitgestemd kunnen worden, weer niet !!

Want ????

Voor de hand liggender: Meredith wint immuniteit (want balanceren: haar specialiteit), Carl vliegt er dus uit. Meredith gaat naar het winnaarseiland en stuurt uiteraard Marnix weg (want wil daar met vriendinnetje Emma zitten). Dan zit Marnix met Marleen en Fleur op het eiland. Alle kansen liggen dan open.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 2-11-2005, 17:31:40 »
Dan zit Marnix met Marleen en Fleur op het eiland. Alle kansen liggen dan open.

Dan heeft Marnix nog al zijn zes stemmen, terwijl Marleen en Fleur al veel stemmen zijn kwijtgeraakt en kan Marnix gemakkelijk Fleur eruit bonjouren.

Dat zou ik jammer vinden, Marnix hoeft van mij niet d efinale te halen. Ik wordt niet warm of koud van die man.  :(
Nog even niks.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #99 Gepost op: 2-11-2005, 17:35:32 »
Ik vind Marnix wel een Robinsonner maar hij wint niet het ligt voor de hand dat deze reeks een vrouw wint  ::jaja::