Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik ben het helemaal eens met alle mooie woorden die jullie over Carl hier zeggen... Lorelei wat prachtig gezegd en volgens mij zo de spijker op kop !!! Als ik karakter mee laat wegen bij wie ik een Robinson vindt... dan is Carl voor mij dé echte en enige onbetwiste ROBINSON ...
Ehm... ik hoop dat je hier Carl en Marnix door elkaar haalde? Want anders is het èn off-topic èn een erg gewaagde stelling.
Ik zag marnix al weer boos worden vanwege douwes stemmen op maxime. Wat zal karl nu weer gezegd hebben. En dat Marnix er intrapt echt zo vermoeiend!!!
Het zal er volgens mij gaan stuiven wanneer Marnix terugkeert naar Mensirip. Douwes dagen lijken geteld.
De andere expeditieleden zullen het Douwe mijns inziens toch wel kwalijk nemen dat hij Maxime eruit geflikkerd heeft.
Niet alleen de anderen, ik neem het Douwe ook enorm kwalijk... Hij mag "opzouten" volgende week...
Neem me ff niet kwalijk, maar wat had Douwe volgens jou dan moeten doen?
Zelf weggaan en z'n zeeeeeer slechte eigenschap, z'n directheid en z'n Nederlanderschap, te overdenken!
Niet veel... gewoon inzien dat hij niet de Robinson is... Alle stemmen zetten op Meredith bv. die veel minder Robinsonwaardig is dan Maxime
Zelf weggaan en z'n zeeeeeer slechte eigenschappen, z'n directheid, eerlijkheid en z'n Nederlanderschap, te overdenken!
Sorry, maar... is dit serieus of is dit een ongelukkig uitgevallen Belgenmop? Overigens: volgens mij is het voor een Fries vrij beledigend om aangespoord te worden over z'n 'Nederlanderschap' na te denken .
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
516 gasten en 5 vaste bezoekers