Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 57443 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #40 Gepost op: 11-10-2005, 00:15:36 »
Zo is dat Millesime Marnix is gewoon geschrikt ervoor als Leider en doet dingen waarvan ik zeg je bent een geboren Leider  ::ok:: ::ok::

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #41 Gepost op: 11-10-2005, 10:38:34 »
Van mij mag Marnix ook ver komen...en ik weet haast zeker dat hem dat gaat lukken!! ::ok::
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #42 Gepost op: 11-10-2005, 10:40:07 »
Top kerel  ::ok::  Eerlijk en recht door zee, zichzelf, intelligent, empathisch, niet egoïstisch... ik vind 'm echt top  ::bravo::  Robinson waardig wat mij betreft.

Hoop dat-ie zich inderdaad niet in de luren laat leggen door meer sneaky mensen als Carl enzo, maar dat hij op z'n eigen manier doorzet.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-10-2005, 10:53:14 »
Top kerel  ::ok::  Eerlijk en recht door zee, zichzelf, intelligent, empathisch, niet egoïstisch... ik vind 'm echt top  ::bravo::  Robinson waardig wat mij betreft.

Hoop dat-ie zich inderdaad niet in de luren laat leggen door meer sneaky mensen als Carl enzo, maar dat hij op z'n eigen manier doorzet.

Hij is rechercheur of inspecteur bij de politie dacht ik.. Dus zal wel weten hoe hij "boefjes" zoals Carl moet aanpakken. Hij zal niet veel zeggen maar hem wel doorhebben...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2005, 11:00:26 »
Hij is rechercheur of inspecteur bij de politie dacht ik.. Dus zal wel weten hoe hij "boefjes" zoals Carl moet aanpakken. Hij zal niet veel zeggen maar hem wel doorhebben...

Ik hoop (en denk) dat je gelijk hebt  ::ok::

Het nadeel is alleen hetzelfde als bij de politie. De boefjes spelen het spel sneaky en lappen alle 'regels' aan hun laars, terwijl jij daar op een correcte en nette manier tegenin moet. Dan ben je gewoon in het nadeel. Dat is een beetje wat ik vrees dat er zal gebeuren. Tenzij je zelf ook op zo'n sneaky manier het spel gaat spelen, maar dan verlaag je jezelf eigenlijk tot hun niveau, wat je eigenlijk niet wilt. Eerlijkheid duurt nou eenmaal niet altijd het langst. Hopelijk vindt Marnix een soort 'gulden middenweg'  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 11-10-2005, 11:04:17 »
Ja maar Robinson win je toch nooit alleen. En als de anderen moeten kiezen tussen Marnix en Carl dan weet ik al wie winnaar word... ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #46 Gepost op: 11-10-2005, 11:04:55 »
Ja maar Robinson win je toch nooit alleen. En als de anderen moeten kiezen tussen Marnix en Carl dan weet ik al wie winnaar word... ::tandpastasmiley::

::) Dat lijkt me een simpele keuze Carl is geen echte Robinsonner  ::niet-ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2005, 17:31:02 »
::) Dat lijkt me een simpele keuze Carl is geen echte Robinsonner  ::niet-ok::
Ik vind het allebei Robinsons, echt waar. Maar Marnix is gewoon symphatieker.
De allergrootste Robinson vind ik eigenlijk Maxime!

Offline DutchElvis

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2005, 20:20:35 »
Marnix is een grote kanshebber en echte robinson, als hij er teminste niet voortijdig uit wordt gestemd door ons aller carl

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-10-2005, 09:46:10 »
Of Marnix nu de echte Robinson zou zijn... ik weet het niet. Ik vraag me zelfs af of Marnix de titel Robinson echt ambieert. Voor m'n gevoel vindt hij de medemens vele malen belangrijker. En dat maakt hem zo'n fijn persoon om naar te kijken.
er was eens......

Offline Vlauvla

• Forumlid
  • g0o Marnix! : )
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2005, 09:09:44 »
 ::tandpastasmiley::Marnix, ik vind je hartstikke koel en echt super hoe je omging met die (btje laffe) duw van Elbert! En dat je het nog steeds opneemt voor Esther vind ik zo gaaf van je.  ::bravo::

K hoop dat je nog heeeel ver komt  ::hug::

xx
Marbs is mijn konijntje

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2005, 21:35:23 »
Ach hoe Marnix oook met Chico om ging het was gewoon schattig.. ::bravo::
Ik vindt Marnix heel verstandig en hij doorziet mensen..  ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2005, 22:15:11 »
Marnix & Chico rulen de hele boel aan elkaar 8)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #53 Gepost op: 17-10-2005, 22:26:49 »
Hij laat zich niet door Carl inpalmen!! respect.. knap en hij gaat goed  ::jaja::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2005, 00:32:55 »
Hopelijk blijft hij nog één paar weken op goal .... ::bravo::

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2005, 03:52:43 »
Ach hoe Marnix oook met Chico om ging het was gewoon schattig.. ::bravo::

Het was echt super schattig!!!  ::bravo::

En gelukkig is die Carl daar weg!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2005, 05:07:59 »
Vond sws dat de affectie van Marnix meteen oprechtheid uitstraalde, die van Carl kwam me in eerste instantie meteen gemaakt over.

Ik wil mezelf zoveel mogelijk een eigen beeld proberen vormen van de diverse kandidaten, ook van Carl en probeer me niet te veel te laten leiden door de programmamakers, snijtafel en voiceovers al maakt  Carl dat niet zo makkelijk want hij komt gewoon niet zo sympathiek over, bovendien schijnen daar wel meerdere mensen op dat eiland hetzelfde over te denken

Maar meteen vanaf het moment dat die twee in beeld kwamen met aapje voelde de affectie van Marnix echt en die van Carl gespeeld, om in goede plaatje te blijven met Marnix. Ik vroeg mezelf onmiddelijk af hoe lang hij die maskerade vol zou houden. Niet erg lang dus naar bleek ;D Vond het erg grappig dat na Carl's uitspraak dat Marnix en hij misschien wel vrienden konden worden, heel duidelijk bleek dat Marnix daar wat anders over dacht en het gezelschap van Chico prefereerde  ::trots::

Ik denk dat Marnix wellicht door zijn overwonnen ziekte anders tegen bepaalde dingen is gaan aankijken, veel meer innerlijke kracht heeft en relativeringsvermogen. Dat maakt hem natuurlijk wel een sterke concurrent, dus als hij immuniteit verliest is het altijd afwachten wie er dan nog in het spel zitten.

Marnix komt op mij over als een zeer sympathiek mens, zeer sociaal en krachtig - al lijkt hij die kracht met name ook uit teamwork te putten, niet zozeer persé individueel. Of het genoeg zal blijken voor de Robinsontitel blijft afwachten natuurlijk - moreel vind ik hem sws al de (over)winnaar van ER samen met Esther toch ook :) 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nootje

• Forumlid
  • Zoek de verschillen ...
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2005, 12:28:50 »
CORRECTIE:
Moet natuurlijk NIET Carl .. maar MARNIX zijn !!!!!
Ik zat nog te slapen denk ik  ::schaam::  ::schaam::

Ik ben het helemaal eens met alle mooie woorden die jullie over Marnix hier zeggen...  ::jaja::

Lorelei wat prachtig gezegd en volgens mij zo de spijker op kop !!!  ::bravo:: 

Als ik karakter mee laat wegen bij wie ik een Robinson vindt... dan is Marnix voor mij dé echte en enige onbetwiste ROBINSON ...  ::ok::  ::ok::  ::ok::

« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 15:02:59 door Nootje »
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #58 Gepost op: 18-10-2005, 12:41:38 »
Citaat
dan is Carl voor mij dé echte en enige onbetwiste

uhm.......lees ik dit nu goed?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 18-10-2005, 12:52:40 »
Carl een echte Robinson ???  ??? ??? Sorry maar dat snap ik ook niet. Ik vind iemand een echte Robinson als deze persoon z'n medekandidaten met een beetje respect behandeld. Dit heeft hij bij Esther toch echt niet gedaan.
Marnix is voor mij een echte Robinson. Aan hem heb je teminste iets.  ::ok:: ::ok:: Go Marnix  ::bravo::