Poll

Wie wint er?

Annita
Carl
Elbert
Elsje
John
Marleen
Emma
Fleur
Maxime
Meredith
Nicole
Wim
Marnix
Esther
Douwe
Tom
Margriet
Johnny

Auteur Topic: wie wint er??  (gelezen 36742 keer)

Offline twina

• Forumlid
Re: wie wint er??
« Reactie #80 Gepost op: 24-09-2005, 12:50:54 »
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de groep steeds kleiner wordt zodat er uiteindelijk maar 1 winnaar overblijft. Als iedereen nog weer een kans krijgt blijft de groep groot en komt er pas over een paar maanden een winnaar uit. Zou wel extra uitzendingen kunnen opleveren. Dus misschien toch wel een goed idee??????? ::rofl::

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 24-09-2005, 17:23:49 »
Ligt eraan hoe je die extra kans geeft...
In het seizoen met Bjorn, Ryan en Ilonka (o.a.) hadden ze duivelseiland waar toch elke afvaller een kans kreeg door daar het duel op de balk aan te gaan met de vorige afvaller en waardoor toch de groep niet groot bleef. Elke verliezer van de balkproef ging namelijk écht naar huis.
En vorig jaar met Mick, Klaar, Ernestine en Ronald (oja.. Rónald!) hadden ze de mangrove. Die was wel wat groter dan duivelseiland en alle 4 de mangrove-leden mochten terug de expeditie in. Toch duurde ER niet langer dan normaal.

Dus het is maar hoe je het aanpakt natuurlijk.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: 25-09-2005, 11:03:38 »
En vorig jaar met Mick, Klaar, Ernestine en Ronald (oja.. Rónald!) hadden ze de mangrove. Die was wel wat groter dan duivelseiland en alle 4 de mangrove-leden mochten terug de expeditie in. Toch duurde ER niet langer dan normaal.

Toen stapten de deelnemers ook bij bosjes op. Ik ben wel benieuwd hoe ze het hadden aangepakt als niet het halve deelnemersveld vrijwillig was weggegaan.  ???
Nog even niks.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 3-10-2005, 23:28:40 »
we kunnen weer stemmen!!!
er was eens......

Offline curzor

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 3-10-2005, 23:35:20 »
volgens mij een van deze 3: - Maxime
                            - Carl
                            - Marnix

die mannen hebben echt een lijderschap en zij doen echt veel voor de groep

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 3-10-2005, 23:52:51 »
Kan me absoluut niet voorstellen dat de winnaar uit Kamp Zuid zou komen.  ::ohno::

Ik twijfel nog tussen Maxime en Marnix, met een lichte voorkeur voor de jongste, die elke dag vitaler lijkt te worden !  :o

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 4-10-2005, 00:23:49 »
Als Douwe en Fleur samen al aan een zeel gaan trekken zou Fleur wel eens winnares kunnen worden en dat zou ik helemaal niet zo leuk vinden... Teveel "anti" België. Marnix, Maxime of Elbert verdienen het...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 4-10-2005, 09:46:05 »
Ik vermoed dat Carl de eerste is die er bij de samensmelting uitvliegt als hij geen immuniteit haalt. Kamp Noord is veel te gebrand om hem eruit te krijgen als hij Esther idd uitgedaagd heeft.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 4-10-2005, 16:35:02 »
Kan me absoluut niet voorstellen dat de winnaar uit Kamp Zuid zou komen.  ::ohno::

Nou ja, als Marleen, Carl & Annita en Emma, Meredith & Wim samen gaan spannen, kunnen ze met elkaar Marnix, Maxime, Douwe, Fleur en Elbert wegstemmen.  :-X
Nog even niks.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 4-10-2005, 17:47:39 »
Emma twijfel ik aan of ze mee zou doen met zoiets... Maar idd is er een grote kans dat Annita haar "oude" kampleden weer opzoekt, zeker gezien hoe ze over Elbert denkt.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 4-10-2005, 17:53:04 »
Maar idd is er een grote kans dat Annita haar "oude" kampleden weer opzoekt, zeker gezien hoe ze over Elbert denkt.
Ik vond dat ook wat crue van Annita. Het kan toch zijn dat Elbert, hoewel hij een bink lijkt, het moeilijk kan hebben bij het gemis van zijn vrouw en dochter.
Annita heeft een 9 to 5 job en is 's avonds gewoon bij haar kinderen. Ik veronderstel dat zij verlof heeft op haar werk en misschien een oppas of een familielid die bij haar kinderen is.
Maar Elbert heeft een sportschool en die moet natuurlijk verder gaan.Elbert beseft dat omdat hij op het eiland zit zijn vrouw nu met alle werk in de sportschool, administratie enz. enz... De ene verwerkt dat anders dan iemand anders en je kan geen conclusies trekken voor een ander. Dat vond ik niet zo mooi van Annita, sorry.... Ik heb wel begrip voor Elbert en had hem ook de 7 minuten gegeven.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 4-10-2005, 17:56:33 »
Nou ja, als Marleen, Carl & Annita en Emma, Meredith & Wim samen gaan spannen, kunnen ze met elkaar Marnix, Maxime, Douwe, Fleur en Elbert wegstemmen.  :-X

Waarschijnlijk haalt niet iedereen de samensmelting, juist in die eerste groep zitten naar mijn mening de (op dit moment) wat zwakkere kandidaten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #92 Gepost op: 4-10-2005, 17:56:49 »
Marnix ::jaja::

Offline Nightmare

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 5-10-2005, 18:27:47 »
ook ik verwacht dat kwik-kwek-kwak re-united samenblijven (mits door laatste test) en dat ze hun natte groene oortjes laten hangen naar de belgische senioren Carl, Marleen en 'no use at all' Annita. De 3 nederlanders kunnen het dus schudden, en afhankelijk van strategisch inzicht valt te bezien hoever de individuen Maxime en marnix komen. Obv deze redenering hoop ik op Marnix, al vind ik Douwe de meest echte Robinson. Afgelopen jaren is echter gebleken dat je strategisch moet opereren om te kunnen winnen en zie je sterke individuen snel afvallen.

Offline Mathijs

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 5-10-2005, 21:19:09 »
ik denk nog steeds eshter ;D..(ik denk dat ze de volgende aflevering (de samensmelting) wel weer terug ) ::jaja::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 6-10-2005, 18:39:45 »
Waarschijnlijk haalt niet iedereen de samensmelting, juist in die eerste groep zitten naar mijn mening de (op dit moment) wat zwakkere kandidaten.

Het was ook meer doemdenken van mij. :) Emma, Meredith & Wim zijn ook te stom "eerlijk" om een complot met de anderen te vormen.
Maar misschien is de proef wel een fysieke proef? En vorig jaar viel Darline ook plotseling af in een proef terwijl zij 100% fit voelde. Ik denk niet dat wij er vanuit kunnen gaan dat Wim één van de zwakkere kandidaten af zal vallen.  :(
Nog even niks.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 8-10-2005, 21:19:59 »
Het was ook meer doemdenken van mij. :) Emma, Meredith & Wim zijn ook te stom "eerlijk" om een complot met de anderen te vormen.
Maar misschien is de proef wel een fysieke proef? En vorig jaar viel Darline ook plotseling af in een proef terwijl zij 100% fit voelde. Ik denk niet dat wij er vanuit kunnen gaan dat Wim één van de zwakkere kandidaten af zal vallen.  :(

Toch zou ik eigenlijk wel willen dat het ging gebeuren, maar inderdaad hun (zogenaamde) eerlijkheid *kugh* is een obstakel. Ik ben wel benieuwd naar de komende proeven, in verschillende promo's heb ik een aantal (fysieke) proeven voorbij zien komen die mij erg aanspreken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 8-10-2005, 22:38:26 »
Toch zou ik eigenlijk wel willen dat het ging gebeuren, maar inderdaad hun (zogenaamde) eerlijkheid *kugh* is een obstakel. Ik ben wel benieuwd naar de komende proeven, in verschillende promo's heb ik een aantal (fysieke) proeven voorbij zien komen die mij erg aanspreken.

Die 'eerlijkheid' vormt volgens mij absoluut geen obstakel, selectieve eerlijkheid bestaat zoiets?  ;D
Oost Indisch eerlijk.. :P
sic transit gloria mundi

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 8-10-2005, 23:57:26 »
Die 'eerlijkheid' vormt volgens mij absoluut geen obstakel, selectieve eerlijkheid bestaat zoiets?  ;D
Oost Indisch eerlijk.. :P

Een obstakel voor een tactisch en/of strategisch spel.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 9-10-2005, 02:27:09 »
Een obstakel voor een tactisch en/of strategisch spel.

welnee, die eerlijkheid is een farce, zodra het echt noodzakelijk is worden er gewoon complotten gesmeed, niets meer niets minder.
sic transit gloria mundi