Poll

Wie wint er?

Annita
Carl
Elbert
Elsje
John
Marleen
Emma
Fleur
Maxime
Meredith
Nicole
Wim
Marnix
Esther
Douwe
Tom
Margriet
Johnny

Auteur Topic: wie wint er??  (gelezen 36716 keer)

Offline 11-je

• Forumlid
Re: wie wint er??
« Reactie #60 Gepost op: 20-09-2005, 15:15:07 »
Dan moet het toch maar mijn held John worden!
Ik heb intense bewondering voor deze man!

Dat was dan zeker voor de herindeling??

Offline Connie_1983

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 20-09-2005, 15:19:05 »
Dat was dan zeker voor de herindeling??

nee dat was cynisme...

Offline margrietjah..

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 20-09-2005, 16:08:26 »
Ik hoop absoluut esther!.. ik gun het haar zij heeft zich heeeel goed ghoude toen john en carl zo op haar bekte top!! ::ok:: Ga zo door esther!!

kusjes mij ::zwaai::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 20-09-2005, 16:36:20 »
Esther winnen hoor! (Bijna) heel Nederland staat achter je hoor  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 20-09-2005, 17:02:05 »
Hoi Connie,

Ben blij dat je ziet dat het cynisme was.
Moet er niet aan denken dat John echt mijn held zou zijn...... ::schaam::

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #65 Gepost op: 20-09-2005, 17:06:55 »
Hoi Connie,

::hyper::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 20-09-2005, 17:16:10 »
Hoi Connie,

haha ja ik ben wel blond maar na het lezen van je andere reacties op dit forum, snapte zelfs ik dat het puur sarcastisch bedoeld was hoor  ;)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #67 Gepost op: 20-09-2005, 17:25:38 »
Marnix wint, Maxime wordt 2e

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 20-09-2005, 23:36:33 »
Maxime wint, Emma wordt 2de. Pure gok want ik zag alleen afl 4 eilandraad en de sites op internet....

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 21-09-2005, 11:23:23 »
Ik hoop Ester maar iemand anders is ook goed als het John maar niet is!!!!!!!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 21-09-2005, 17:17:37 »
Esther gaat niet winnen hoor... Dat mens zal vast erg irritant zijn, Douwe ergerde zich al dood en nu John en Carl ook. Nee, die wordt er na de samensmelting uitgestemt

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 21-09-2005, 18:12:12 »
Esther gaat niet winnen hoor... Dat mens zal vast erg irritant zijn, Douwe ergerde zich al dood en nu John en Carl ook.

Dan noem je ook echt twee 'haantjes'. ;) Ik denk dat als Esther de laatste twee haalt, ze best wel een kans heeft. Ik zie haar alleen nooit zover komen. :(
Nog even niks.

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #72 Gepost op: 21-09-2005, 20:15:15 »
Nou als ik zo even denk.. waar ik over het algemeen niet zo super in ben... denk ik dat john en carl zich nou niet echt populair hebben gemaakt.. elbert is niet echt een winnaar vind ik... meredith zie ik wel heel ver komen, volgens mij heeft zij wel heel veel doorzettingsvermogen, maar ook niet helemaal de finale .. maar de vraag is wie dan wel.. nou marleen misschien.. zij heeft een sterke persoonlijkheid en volgens mij is ze fysiek ook erg sterk!! maar niets is natuurlijk zeker.. want marnix heeft ook een hele grote kans.
er is nog 1 ding dat ik ff kwijt wil...  waarom mogen de afvallers niet zoals vorig jaar naar het afvallerskamp?? dat vind ik best jammer want dan kunnen ze de anderen nog een keer terugpakken!! nou dat was wel weer wat ik zonet dacht...
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 22-09-2005, 13:04:06 »
Misschien omdat ze het toch elk jaar wat anders willen maken?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 22-09-2005, 15:42:16 »
Esther gaat niet winnen hoor... Dat mens zal vast erg irritant zijn, Douwe ergerde zich al dood en nu John en Carl ook. Nee, die wordt er na de samensmelting uitgestemt

Esther is volgens mij inderdaad ontzettend irritant. Ik heb het zelf gezien toen ze tegen Douwe bezig was over dat vissen en maar door bleeft drammen. En hoewel het natuurlijk onbeschoft en asociaal is hoe Carl en John tegen haar tekeer gaan ook de andere kampgenoten moeten niet veel van haar hebben en dat komt volgens mij echt omdat ze irritant is en gewoon de meeste op hun zenuwen werkt. Dan kun je niet winnen.

Ik gok op Maxime of Marnix

at your service

Offline noon

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 22-09-2005, 16:24:18 »

Douwe komt heel ver hij kan goed de mensen aan eten voor zien. hoe wel ik wel denk dat hij dat heel snel zat word als de andere leden hun wardering daar niet voor uitspreken.

En wat zijn sociale vaardigheden betreft hij komt vaak in zijn stamkroeg en maakt denk ik dus best goede contacten maar zal het ook zeker laten weten als hij je niet mag (zal daar dan ook een reden voor hebben)
Bovendien is hij een schipper op een skutsje waar hij vaak groepen enkele dagen op rond vaart. Hij heeft daar dan de leiding maar die mensen betalen daarvoor dus hij zou zich dan ook best wel schappelijk weten op te stellen. Het blijven klanten.
Daar naast komt hij erg nugter over en kun je hem echt niet zogauw over de zeik krijgen. Daar kan Elbert nog wat van leren (Qoute Elbert Nee hoor mij krijg je niet boos) ::tandpastasmiley::

Douwe is favoriet voor mij.

Marnix komt ook ver.

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #76 Gepost op: 22-09-2005, 16:47:13 »
Misschien omdat ze het toch elk jaar wat anders willen maken?
ja en dat vind ik dus jammer... sommige mensen hebben zich nog niet eens kunnen bewijzen en ze liggen er al uit... maar ja
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 22-09-2005, 17:43:50 »
Dat is natuurlijk in de eerste 2 seizoenen van ER ook zo geweest en dat is natuurlijk de bedoeling van het spel. Daarna kregen we Duivelseiland in 3, waar de afvallers nog een kans kregen. En vorig jaar natuurlijk in de Mangrove.

Maar de uiteindelijke gameplay is natuurlijk dat afvallers ook echt afvallers zijn en hun kans gehad hebben.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 22-09-2005, 18:16:44 »
ja en dat vind ik dus jammer... sommige mensen hebben zich nog niet eens kunnen bewijzen en ze liggen er al uit... maar ja
Dat is niet waar... De enige die geen kans kreeg zich te bewijzen was Douwe en die kreeg een 2e kans

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 23-09-2005, 15:42:06 »
Maar de uiteindelijke gameplay is natuurlijk dat afvallers ook echt afvallers zijn en hun kans gehad hebben.

Ik denk dat mensen minder hard hun best zullen doen om niet weggestemd te worden als ze vermoedden dat ze een tweede kans krijgen. Daarom hoop ik dat de afvallers dit jaar niet nog een tweede (of voor Nicole derde) kans zullen krijgen.  ::ohno::
Nog even niks.