Auteur Topic: [kandidaat Nl] Nicole  (gelezen 39024 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Nicole
« Reactie #40 Gepost op: 12-09-2005, 23:51:59 »
In zo'n spel is het niet handig om je irritaties en frustraties over iemand tegen die persoon te uiten, omdat je dan riskeert een stem van die persoon op je naam te krijgen (en dan niet om te winnen ;) )

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 13-09-2005, 00:00:49 »
Oke..
Ik begrijp jullie mening allemaal.
Maar stel je voor Nicole komt toevallig op deze site terecht en leest al onze meningen op de site van RN.
Dan kan ik me wel haar reactie voorstellen als ze sommige meningen leest.
Eerst had ze daar een conflict en dan kunnen sommige haar op een forum een trap geven.
Er waren toch wel positieve kanten aan haar. maar door deze aflevering zijn die niet meer opgevallen.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 13-09-2005, 00:07:02 »
Het begint er echt wel op te lijken dat Nicole nu als zonde bok wordt gezien. Is er wat mis mee om voor je mening uit te komen. Hier wordt eerlijkheid gestraft. Er jammer.
Het is wel te begrijpen dat zij en Fleur meer met elkaar gingen optrekken. Ze hadden dezelfde mening over de rest en zijn in een paar dagen een samenspan gevormd. Doordat de andere niet hun mening deelde. En je had een leider stonden die zich niet neurtraal opstelde naar Nicole en Fleur.
Had het liever gehad dat Nicole er nog wat langer in was gebleven.

Tuurlijk is het te begrijpen dat Fleur en Nicole met elkaar op gingen trekken omdat ze hetzelfde dachten. Maar daarmee werden ze wel de underdog en grote kans om weggestemd te worden. Dus of het nu Nicole en Fleur waren die samenklitten, of Emma en Maxime of Meredith en Nicole, het was te verwachten dat de meerderheid op de minderheid zou stemmen.
Daarmee bedoelde ik te zeggen dat het niet zo zeer Belgie-Nederland was, maar meer meerderheid-minderheid. Dat de minderheid nou net 2 Nederlanders waren is een bijzaak.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 13-09-2005, 00:27:00 »
Oke..
Maar stel je voor Nicole komt toevallig op deze site terecht en leest al onze meningen op de site van RN.
Eerst had ze daar een conflict en dan kunnen sommige haar op een forum een trap geven.
Er waren toch wel positieve kanten aan haar. maar door deze aflevering zijn die niet meer opgevallen.
Zoveel slechts vind ik niet dat er gezegd wordt? Gewoon meningen, maar geen gescheld ofzo.

Bovendien zei ze zelf in de kandidatenafelvering dat ze haar mening op anderen aandringt ofzo. Dan mag het andersom toch ook zo zijn dat er hier meningen gepost worden (zolang ze beleefd blijven).
Het zal ongetwijfeld wrang zijn om te lezen denk ik. Maar ik denk ook dat Nicole slim genoeg is om te beseffen dat dit maar een beeld is dat door tv-makers gecreëerd werd en dat we de echte Nicole niet kennen. Eigenlijk is dit allemaal commentaar op een karakter uit een reality-soap, niet op haar eigen persoon.

Offline king louie

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-09-2005, 00:47:08 »
Oke..
Maar stel je voor Emma, Meredith en Wim komen op deze site terechts en lezen al onze meningen op de site van RN.
Dan kan ik me wel hun reactie voorstellen als ze sommige meningen, waaronder die van plienke leest. Eerst konden ze het daar beter vinden met Maxime, die hen , als oudere, wat richting gaf en meer een gevoel van vertrouwen kon opwekken dan Nicole, daarna worden ze hier op het forum beschilderd als drie hersenloze schijnheilige volgzame kindjes.
Er waren toch wel positieve kanten aan hen. maar door Nicole zijn die niet meer opgevallen.
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #45 Gepost op: 13-09-2005, 00:48:46 »
Original song (c) Clouseau, a bit transformed by Lukas :P

Daar gaat ze
En zoveel nijd dat heb ze nooit verdiend
Daar staat ze
En zoveel kwaadheid heb ik nooit gezien
Soms praat ze
Terwijl ze meppend met ons kistje speelt
Ik laat ze
Zolang ze maar met mij m’n vlooien deelt

En zelfs de players van ER
Kijken minzaam als ze fout presteert
En zelfs de apen hebben pret
Als ze sensueel voorbij marcheert
Ongegeneerd

Ik weet wel
Dat zij waarschijnlijk niet lang op't eiland blijft
Ik weet wel
Dat zij met anderen haar tijd verdrijft
Zij heeft soms
Geheimen waar ik liever niets van weet
Zij zweeft soms
En droomt zodat ze soms ook mij vergeet

En zelfs de hoeders van dit eiland
Zouden niet graag in m’n schoenen staan
Ja, Balkenend' ziet haar op 't strand
biedt haar zelfs zijn portefeuille aan
Maar het is nu gedaan
Loop naar Rapang

Daar staat ze
Daar gaat ze

;D
... en daar ging ze. Exit Nicole.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 13-09-2005, 06:34:20 »
 ::rofl:: Lukas is back!!! ::bravo:: ::ok:: ::bravo::

Nicole is een persoon die je aantrekt of juist heel erg af stoot...Ik vond het wel dapper dat ze wilde gaan heulen met de vijand, het is "net zoals Stormpie al eerder zei:"Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met Azijn!"

Helaas werd Nicole op de zoveelste woordenwisseling met Maxime afgerekend.. :-\\
« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 06:51:37 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #47 Gepost op: 13-09-2005, 06:50:46 »
;D

't Was misschien toch wel wat te laat om tot inkeer te komen...

Offline kira25

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-09-2005, 08:18:11 »
Zoveel slechts vind ik niet dat er gezegd wordt? Gewoon meningen, maar geen gescheld ofzo.

Bovendien zei ze zelf in de kandidatenafelvering dat ze haar mening op anderen aandringt ofzo. Dan mag het andersom toch ook zo zijn dat er hier meningen gepost worden (zolang ze beleefd blijven).
Het zal ongetwijfeld wrang zijn om te lezen denk ik. Maar ik denk ook dat Nicole slim genoeg is om te beseffen dat dit maar een beeld is dat door tv-makers gecreëerd werd en dat we de echte Nicole niet kennen. Eigenlijk is dit allemaal commentaar op een karakter uit een reality-soap, niet op haar eigen persoon.
Telt dit niet voor alle kandidaten??????????
of alleen maar voor de dames.
ik ben blij dat jullie inzien dat het inderdaad de programmamakers zijn die beslissen wat ze uitzenden,en hoe ze iemand neerzetten.
Ik vond Nicole een pittige tante die tenminste haar mening ook durfde te geven, ::ok:: ::ok::
jammer dat ze daar op afgerekend werd.
begin de dag met een lach

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 13-09-2005, 09:45:24 »
Uiteraard geldt dit voor alle kandidaten. De programmamakers laten zien wat ZIJ willen dat de kijkers zien en kunnen de kandidaten op die manier maken en breken. Als zij alle negatieve dingen van iemand weglaten, denkt iedereen *wow, wat een toffe gast is dat!*, maar als het net andersom is, wordt die door de kijkers weggekeken.

Lukas: goei lieke ;-)  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline kira25

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 13-09-2005, 09:51:24 »
Uiteraard geldt dit voor alle kandidaten. De programmamakers laten zien wat ZIJ willen dat de kijkers zien en kunnen de kandidaten op die manier maken en breken. Als zij alle negatieve dingen van iemand weglaten, denkt iedereen *wow, wat een toffe gast is dat!*, maar als het net andersom is, wordt die door de kijkers weggekeken.

Lukas: goei lieke ;-)  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
ben ik met je eens hoor ,jammer alleen dat er op reakties bij de andere kandidaten dit dus niet naar voren komt.
maar goed,in ieder geval jammer dat nicole weg is.
op naar aflevering 4 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
begin de dag met een lach

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #51 Gepost op: 13-09-2005, 10:59:27 »
Ik vind het niet jammer dat ze weg is  >:D
Er moest iémand weg, en zij hebben gekozen voor Nicole.
Nicole zou ook mijn keuze geweest zijn.
:)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #52 Gepost op: 13-09-2005, 11:32:12 »
Ik vind het wel jammer dat ze weg moest, hoewel het inderdaad niet anders kon. Haar gevoel begrijp ik precies. Maxime zou mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen. Helaas zat alleen Fleur met haar op een lijn, de andere kuikentjes lopen blind achter Maxime aan.
Dan kun je dus kiezen:
- je frustraties onderdrukken en doen of je neus bloedt zodat je misschien langer kan blijven
- jezelf blijven en zeggen hoe je er over denkt, met het risico dat je er snel uit ligt.

Persoonlijk zou ik ook voor het laatste gekozen hebben.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 13-09-2005, 11:47:59 »
Telt dit niet voor alle kandidaten??????????
Natuurlijk. Maar dit is het Nicole topic, dus had ik het over... surprise surprise... Nicole!  :o

En ik blijf erbij dat ze niet zo opvliegend moet zijn (zo kwam het tenminste over).
Nogmaals, ze zei zelf eerst dat ze haar dit en dat en achterlijk noemden, gevolgd door dat meer mensen zo moesten zijn. Waarop Maxime een grapje maakt 'Achterlijk ofzo?' en dan ontploft het eiland.
Hallo, zoiets heet humor. Relativeer anders een beetje. ;)

Maar aan de andere kant lijkt het me allemaal ook weer een beetje opgeblazen door de productie. Achteraf zei ze namelijk zonder haatgevoelens of wat ook dat Maxime Robinson-waardig is. Als ze elkaar toch zo grondig zouden haten zoals het programma ons laat geloven, zou ze hem die titel ook niet gunnen, I guess.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-09-2005, 11:52:42 »
Als Nicole en Fleur bij de vorige eilandraad niet zo dom waren geweest om Tom weg te stemmen, maar in plaats daarvan op Maxime te stemmen (net als Tom) dan was Maxime weggestemd en dan was de positie van de twee Nederlandse meiden een stuk beter geweest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 13-09-2005, 11:55:15 »
Maar aan de andere kant lijkt het me allemaal ook weer een beetje opgeblazen door de productie. Achteraf zei ze namelijk zonder haatgevoelens of wat ook dat Maxime Robinson-waardig is. Als ze elkaar toch zo grondig zouden haten zoals het programma ons laat geloven, zou ze hem die titel ook niet gunnen, I guess.

Mee eens, daar komt nog eens bij dat Maxime niet op Nicole stemde maar op Fleur.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 13-09-2005, 12:29:20 »
En daaraan was te zien dat hij geen wraakgevoelens tegenover Nicole koesterde, maar gewoon op de persoon stemde die de eliminatieproef verklooide waardoor ze op de eilandraad iemand weg moesten stemmen.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #57 Gepost op: 13-09-2005, 12:43:40 »
Mee eens, daar komt nog eens bij dat Maxime niet op Nicole stemde maar op Fleur.

Er wordt geknipt en geplakt, meer dan in alle kleuterscholen bij elkaar!
;D

Eigenlijk zouden de kandidaten elke dag iets essentieel aan hun uitrusting of hun haar moeten veranderen om de montage wat moeilijker te maken...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 13-09-2005, 16:40:57 »
Doei Nicole  ::zwaai:: jammer dat je Maxime geen klap voor z'n kop hebt gegeven  ::zwaai::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #59 Gepost op: 13-09-2005, 17:49:15 »
Doei Nicole  ::zwaai:: jammer dat je Maxime geen klap voor z'n kop hebt gegeven  ::zwaai::
dat was Fleur, die dat wilde doen ;)
ik vind het toch jammer dat nicole weg is...