Auteur Topic: [kandidaat Nl] Nicole  (gelezen 38998 keer)

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Nicole
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2005, 09:56:17 »
Ik heb er een andere theorie over:

Nicole maakt om één of andere duistere reden de sleutel van de kist kwijt of kapot. Maxime gaat helemaal uit zijn dak en noemt haar stom. Nicole wil de eer aan zichzelf houden en toch de kist openen, dan maar met een steen...

Enfin, we zullen zien....
Maar hebben zo wel de sleutel? Volgens mij heeft de productie de sleutel. Puur om dit soort problemen te voorkomen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2005, 10:17:39 »
Maar hebben zo wel de sleutel? Volgens mij heeft de productie de sleutel. Puur om dit soort problemen te voorkomen.

Dit zijn geen problemen, DIT IS SUPER-TV! De emoties druipen van het scherm!
This is what they want, no less, only more!
:P
Go4it baby, kick that lock!! 
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2005, 10:21:00 »
Wat las ik bij de eerste post van Nicole:Dat koele is ze nu wel kwijt onder de felle zon...  :-X

Offline lex-online

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2005, 23:12:05 »
Inderdaad,... het was even schrikken toen ik de preview zag van de komende uitzending.
Al wat ik had verwacht maar niet dat Nicole zou "doordraaien".

Wat mij leuk zou lijken is, dat men net zoals met big brother live streams zou uitzenden op het internet, ja ik weet het is van te voren opgenomen. Maar ook dan kun je het "re-live" uitzenden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #24 Gepost op: 8-09-2005, 01:43:59 »
Ach, ze zijn bij ER ook best wel creatief af en toe. Kunnen jullie je nog het "Wat gebeurt er volgende week" filmpje met Björn herinneren waarin hij brulde: "Ik haat ze!" Dit was zo gemonteerd dat het leek alsof hij het over zijn medebewoners had. Uiteindelijk bleek hij het over het ongedierte in zijn hut te hebben.

Misschien is dit met dit voorfilmpje ook wel aan de hand. Worden we gewoon weer op het verkeerde been gezet en is het veel minder schokkend dat het op het eerste gezicht lijkt. Bijvoorbeeld: "Noem je mij achtelijk?" roept ze tegen Chico het aapje (uit de leader) om vervolgens op zoek te gaan naar de gouden ring die het lelijke beestje in de voedselkist heeft verstopt.  ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2005, 08:43:09 »
whahaahahaha... ja kan ook nog.
Er staat hier trouwens een leuk artikel over Nicole!!!
er was eens......

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2005, 12:31:18 »

Of ze heeft het tegen de geluidsman van de crew...
:P

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2005, 00:11:51 »
Er staat hier trouwens een leuk artikel over Nicole!!!
Laat ik even citeren: “Ik heb gelukkig de kracht bepaalde emoties goeddeels uit te schakelen”. Pfoe, stel dat ze die kracht niet had, wat hadden we dan volgende week voor vertoning gezien  >:D  ;) (Sorry Nicole, misschien ben ik iets te kort door de bocht :-X
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2005, 18:21:18 »
Net de herhaling van vorige week op video bekeken:
Toen de jonkies de proef met de boeien gewonnen hadden mochten zij de sleutel van de kist in ontvangst nemen. En wie denk je dat als eerste naar voren stormde en de sleutel triomfantelijk boven haar hoofd hield?
Juist juist: Nicole  >:D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2005, 21:46:53 »
Daar gaan alle theorieen  ;D ;D....dat 'doordraaien' zat toch wat anders in elkaar dan het leek in het voorstukje :P
sic transit gloria mundi

Offline kira25

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #30 Gepost op: 12-09-2005, 22:03:20 »
jammer dat nicole weggestemd werd,ik dacht dat het dit jaar jong tegen oud was en niet belgie-nederland.
op het jongeren eiland lijkt het wel zo,helaas. : ::jaja:: ::jaja::
begin de dag met een lach

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-09-2005, 22:07:43 »
Ik weet niet of je dat zo kan zien...
Nicole en Fleur hebben zich al vrij snel afgezonderd van de rest omdat ze Maxime niet mochten en gingen samen op expeditie e.d. terwijl de overige kampleden ook samen gingen. Ook deze aflevering kon je zien dat Nicole en Fleur zich samen op hielden en zich afkerig hielden van Maxime en "Kwik, Kwek en Kwak" zoals zij de andere 3 noemden.

Met zo'n houding krijg je al snel 2 kampen en toevallig waren Nicole en Fleur beide Nederlands en in de minderheid. Logisch dus dat een van de twee gekozen zou worden voor de eilandraad. Maar of dat nou komt omdat ze Nederlands zijn??
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #32 Gepost op: 12-09-2005, 22:11:38 »
Ik ben blij dat zij eruit ging en niet Fleur. We zullen wel weer niet alles gezien hebben, maar op mij kwam t over alsof Nicole het nog even met Maxime op een accoordje wilde gooien.

En Fleur is echt wel leuk vind ik ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #33 Gepost op: 12-09-2005, 22:18:32 »
Toch niet slim gespeeld van Nicole. Ik dacht even dat ze op de goede weg was nadat ze het lef had om Maxime te benaderen voor het stemmen. Helaas zijn ze blijkbaar niet tot een stemafspraak gekomen wat "Kwik, Kwek en Kwak" duidelijk wel hadden. Zonde voor haar maar natuurlijk een beetje haar eigen schuld. De directheid van haar viel duidelijk niet in goede aarde bij de Belgen.
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #34 Gepost op: 12-09-2005, 22:19:45 »
Nicole zal zeker een heleboel goede eigenschappen hebben. Alleen aan haar gezicht met die ontevreden chagie trek om haar mond, vreesde ik al dat ze het niet zo lang zou volhouden. Met haar houding redt je het nou eenmaal niet in deze wereld. Of je nu gelijk hebt of niet. Diplomatie wint het uiteindelijk toch van de harde confrontatie. En als ze nou een beetje meer had onthouden wat we in voorgaande series van ER hebben gezien, had ze dit kunnen weten.  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-09-2005, 22:20:52 »
Ik vond het wel goed denkwerk van Nicole, een complot proberen te smeden tegen een van de dames kwik-kwek en kwak, ook al zei ze zelf dat het geen complot was ;D
Ze had niets te verliezen, maar Maxime durfde (en wilde) denk ik niet op Meredith te stemmen omdat hij er als leider uit zou liggen als dat plannetje zou mislukken.

Al met al vind ik het niet erg dat Nicole eruit is, maar de houding van het illustere trio tegenover Maxime doet mij toch snel naar het toilet rennen...alsof de verlosser zelf zich heeft geopenbaard op dat eiland. ::hypocriet::
 ::rofl:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 12-09-2005, 22:22:43 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #36 Gepost op: 12-09-2005, 22:25:38 »
Ik vind het wel jammer dat Nicole eruit is, zorgde toch voor amusement: 'Kutzooi!' ::trots:: ::rofl::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 12-09-2005, 23:28:37 »
Haha, ja ze bleek toch niet achterlijk geworden te zijn (wat ik eerder postte omdat het leek alsof ze doorgedraaid was), maar deed haar best om die kist te openen. Helaas voor haar niet gelukt.

Maxime leek idd wel wat zeurderig, maar ik begrijp zijn humor wel.
Bovendien, volgens mij werd ze niet eens achterlijk genoemd? Ze begon zelf plots te razen dat ze haar achterlijk vinden ofzo... Maxime herhaalde het "Achterlijk?" En toen barstte ze uit mer haar inmiddels bekende quote:"Noem jij mij achterlijk?!!"

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 12-09-2005, 23:39:44 »
Met zo'n houding krijg je al snel 2 kampen en toevallig waren Nicole en Fleur beide Nederlands en in de minderheid. Logisch dus dat een van de twee gekozen zou worden voor de eilandraad. Maar of dat nou komt omdat ze Nederlands zijn??
Het begint er echt wel op te lijken dat Nicole nu als zonde bok wordt gezien. Is er wat mis mee om voor je mening uit te komen. Hier wordt eerlijkheid gestraft. Er jammer.
Het is wel te begrijpen dat zij en Fleur meer met elkaar gingen optrekken. Ze hadden dezelfde mening over de rest en zijn in een paar dagen een samenspan gevormd. Doordat de andere niet hun mening deelde. En je had een leider stonden die zich niet neurtraal opstelde naar Nicole en Fleur.
Had het liever gehad dat Nicole er nog wat langer in was gebleven.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 12-09-2005, 23:44:22 »
Is er wat mis mee om voor je mening uit te komen. Hier wordt eerlijkheid gestraft. Er jammer.

Ietsie minder eerlijk is soms toch wat handiger. Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn.
er was eens......