Auteur Topic: [kandidaat Nl] Nicole  (gelezen 38999 keer)

Offline Sigg

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Nicole
« Reactie #80 Gepost op: 19-09-2005, 23:08:37 »
Vond het wel jammer dat ze niet voor Esther in de bres sprong uit angst voor repressailes van de medekanditaten. Ze kan denk ik best goed duidelijk maken aan de groep dat die John gewoon een idiote debiel is. En als ze zich inderdaad had verzet tegen Johns zielige kleuterachtige gedrag had daar haar juist gesierd. Bovendien heeft haar neutrale positie niet erg geholpen wat wegstemmen betreft. Mijns inziens had ze meer kans gehad als ze juist wat meer van zichzelf had laten zien. Of John Carl dat nou leuk zouden vinden of niet, haar karakter zou dan wel meer naar voren komen en dat zou naar mening positief zijn. Als het aan mij lag was Nicolle niet weggestemd.

Offline Liess

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 19-09-2005, 23:25:09 »
spijtig dat zij eruit ligt,
nicole was nog een van de sterkere kandidaten vond ik (niet alleen fysiek, maar vooral psychisch en van persoonlijkheid/karakter)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #82 Gepost op: 19-09-2005, 23:30:01 »
ze was al een keer weggestemd, wat is er makkelijker dan zo iemand er weer uit wippen, zo voorspelbaar  :-\\

maar goed, ze had wel een 2e kans en heeft die niet helemaal benut denk ik, of ze moet gedacht hebben dat ze zich deze keer beter een beetje op de achtergrond kon houden...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #83 Gepost op: 19-09-2005, 23:40:20 »
Ik denk dat het ook een beetje komt door de manier hoe ze kijkt. Ze heeft een heel erge afwerende blik op haar gezicht. Dat komt niet goed aan en zet mensen op een verkeerd been.  :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #84 Gepost op: 20-09-2005, 02:19:42 »
Ik denk dat het ook een beetje komt door de manier hoe ze kijkt. Ze heeft een heel erge afwerende blik op haar gezicht. Dat komt niet goed aan en zet mensen op een verkeerd been.  :-\\

Dat vind ik ook.
Hoe dan ook: voor de 2de keer:  ::zwaai:: Nicole!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 20-09-2005, 07:09:27 »
Jammer dat Nicole er weer uit ligt...ik had graag een stukje vuurwerk tussen haar en John willen zien ::schaam::

Denk dat Nicole achteraf ook spijt heeft dat ze niet tegen John is ingegaan om Esther te ondersteunen, maar ja zij had al ervaring en wist wat ze moest laten om langer in de expeditie te kunnen blijven... :-\\

Ik vond haar opmerking dat ze veel meer zou terugdenken aan de natuur en het eiland dan dat ze aan de mensen zou doen, in haar ogen heel terecht!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #86 Gepost op: 20-09-2005, 09:31:20 »
Ja jammer dat ze eruit ligt! Ik vond haar erg sterk, ze verdiende het om ver te komen!
Maar ze had het wel voor Esther mogen opnemen!
Some light in your eyes...

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 20-09-2005, 16:15:05 »
achteraf gezien had ze misschien voor Esther op kunnen komen, maar ik dnek dat het op dat moment gewoon beter was om niets te zeggen!
Jammmer dat ze niet zichzelf kon zijn!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 20-09-2005, 16:21:27 »
Als ze de eerste keer er nog niet uit lag had ze het ook vast voor Eshter opgenomen! Daar ben ik zeker van  ::jaja::

Doei Nicole, je was deze keer wel een geweldige tegenstander  ::zwaai::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 20-09-2005, 16:36:59 »
Doei Nicole, je was deze keer wel een geweldige tegenstander  ::zwaai::
[/quote]

Heb ik iets gemist??? ::oink::

Als ze een geweldige tegenstander was geweest had ze dr mond WEL open gedaan!!! John krijgt zo precies wat ie wil met z'n grote muil. Wat is dat een loser zeg!

Maar goed: Nicole is weg, dat heel kamp Zuid, op Esther na, maar mag volgen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 20-09-2005, 16:42:23 »
... maar ik denk dat het op dat moment gewoon beter was om niets te zeggen!
Eh.... want...? ???
Jammer dat ze niet zichzelf kon zijn!
Kon dat niet, of was ze er gewoon te laf voor?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 21-09-2005, 19:08:36 »
En toch vind ik t jammer dat ze eruit ligt ::ohno::
Ze had idd beter wat kunnen zeggen ja, dan was ze er nog in geweest, maar niemand zei wat dus zij d8 dat iedereen het met John eens was.

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #92 Gepost op: 21-09-2005, 20:03:34 »
Als ze voor Esther op was gekomen lag ze er zoizo uit dus zij denkt ik leer van mn fouten ik hou mn mond waardoor iedereen dus denkt 'zij is het met ons eens'... ik gaf dr groot gelijk op het moment dat ze er nog niet uit lag, maar nu ze er toch uit ligt had ze het beter el kunnen zeggen. eigenlijk is dat wel heel erg achteraf gezegd maar toch... ze heeft het goed gedaan vind ik en wat ze zegt is misschien wel waar!! dat ze nederlandse is en de rest belgen, behalve John maar waarom heeft hij haar weg gestuurd dan?.. ik snap het nog niet helemaal maar 1 ding is zeker .. Nicole was een goede kanidate!! o nee 2 dingen :  John en Carl zijn vreselijk egoistisch en arrogant!!!
Al leken ze me eerst aardig. Nu echt niet meer!!!
Nicole.. goed gedaan!!!! Jammer dat er een paar waren die dat niet in je zagen!! Ze gaan vast van hun fouten leren..
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 21-09-2005, 23:44:25 »
Erg jammer dat nicole er uit is en dat ze niet opgekomen was voor Esther. Maar begreep haar keuze wel maar nu ligt ze er nog uit dus achteraf had ik het gehoopt dat ze voor esther op was gekomen.  ;D Laat Esther nog ver komen.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #94 Gepost op: 25-09-2005, 15:02:22 »
Esther was echt wel mijn favoriet. Een goed doorzettingsvermogen en liep tenminste niet achter de rest aan. Zeer jammer dat ze eruit ligt! :\'(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #95 Gepost op: 25-09-2005, 15:04:25 »
Esther was echt wel mijn favoriet. Een goed doorzettingsvermogen en liep tenminste niet achter de rest aan. Zeer jammer dat ze eruit ligt! :\'(
Bedoel je Nicole of is dit een vette spoiler ;)

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #96 Gepost op: 25-09-2005, 16:33:10 »
achteraf gezien had ze misschien voor Esther op kunnen komen, maar ik dnek dat het op dat moment gewoon beter was om niets te zeggen!
Jammmer dat ze niet zichzelf kon zijn!

Daar ben ik het helemaal mee eens...maar het was eigenlijk wel te verwachten dat ze eruit zou gaan!
Some light in your eyes...

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 25-09-2005, 22:41:24 »
Voor de drie jonkies (kwik, kwek en kwak) was het natuurlijk niet moeilijk. Ze hadden haar er immers al eens uitgestemd. Zwak hoor, echte meelopers. Gewoon bang voor John en Carl. Jammer voor Nicole. Ze had Esther vast nog wel kunnen steunen. (als ze durfde).

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #98 Gepost op: 26-09-2005, 02:05:27 »
 ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 26-09-2005, 12:42:49 »
Als ze voor Esther op was gekomen lag ze er zoizo uit dus zij denkt ik leer van mn fouten ik hou mn mond waardoor iedereen dus denkt 'zij is het met ons eens'... ik gaf dr groot gelijk op het moment dat ze er nog niet uit lag, maar nu ze er toch uit ligt had ze het beter el kunnen zeggen. eigenlijk is dat wel heel erg achteraf gezegd maar toch... 

Klopt.

Een van de redenen dat Maxime mij 100% meevalt is dat hij de directheid van Nicole wist te respecteren. Maar wat elke keer uit ER weer blijkt, is dat de meeste mensen daar dus inderdaad volstrekt niet tegen kunnen. Iedereen draait maar een beetje laf om de hete brij heen, en degenen die geen blad voor de mond nemen vliegen er altijd als eerste uit. In die zin hoop ik dat Nicole niets 'geleerd' heeft en altijd voor haar eigen mening uit zal blijven komen.