Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147524 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #500 Gepost op: 3-10-2005, 16:59:06 »
Dat is dan ?helaas? niet hoe hij zich presenteert op de tv.
dat is inderdaad jammer... alhoewel: ik zit wel te smullen voor de TV!
Of ik ga of jij gaat! Donderse Meid! ::tandpastasmiley::

Offline curzor

• Forumlid
« Reactie #501 Gepost op: 3-10-2005, 23:22:24 »
ik vin dit een mega kerel die heeft zoveel levens ervaringen
man die kerel zou ik graag tege komen en is een goede babel met hebben
die kerel is zo shiek e echt respect voor die ze jong echt veel

Offline Senorita_88

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #502 Gepost op: 4-10-2005, 18:24:51 »
Hallo Allemaal!!
ik heb in geen expeditie mezelf zo kwaad zitten maken als over deze kerel, wat een jaloers,egoistische man zeg..  erg zwak trouwens van meredith,wim en marleen om zich neer te leggen bij wat hun (carl en john) zeggen. Niet erg sportieve robinson spelers, bah!!!
xxx Arienne
Arienne

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 4-10-2005, 19:19:25 »

Ehhmmmm   ::vergroot::  ???

Offline pipolala

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 4-10-2005, 21:29:25 »
Oh boy, Ik snap niet dat hij niet beseft dat heel Nederland en België naar zijn verhalen tov Esther zit te kijken en zo een laag beeld van 'm krijgt.  ::tandpastasmiley::

tekst aangepast: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 4-10-2005, 23:59:58 door Stormpie »

Offline koendit

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 4-10-2005, 21:41:43 »
Ik ben het helemaal met de vorige 'poster' eens: een teut van Elbert!  ::ok::
Dat zal hem goed doen.. bah wat een vent.. ik hoop dat hij en Carl straks in de nabeschouwing in de studio een koekje van eigen deeg krijgt via een poll of iets dergelijks. En ook hier een duim voor Esther!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #506 Gepost op: 4-10-2005, 23:55:55 »

::rofl::  :\'(
lachen en huilen tegelijk bij deze post...

- schoptijd -
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

« Reactie #507 Gepost op: 7-10-2005, 23:50:05 »
van de week iemand gesproken die mister eikel o sorry john kende
en hij zei alleen heb het er niet over het is een man ja 
denkt dat hij alles is nog net geen god of paus kortom een eikel dus
dit getuigt alweer dat de tv de waarheid brengt!!!!!!!!
dit waren mijn laatste woorden over deze arm zielig misplaatste man
gegroet alfred je kwak ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline cobie

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 8-10-2005, 14:49:58 »
Beste John, ik heb naar de afleveringen gekeken van ER en al die jaren dat ik heb gekeken zul jij me het meeste bijblijven. Wat ben je een vreemde man. Bang om geleidt te worden door een vrouw, en dan ook nog een jongere vrouw. Tjonge jonge wat ben je wat mij betrefd een afknapper zeg. Noem je je zelf Robinson. Je weet dus niet wat dat inhoudt. Heb je uberhaupt al eerder afleveringen gezien. Denk het niet. Wat ben je een over het paard getilde zelfovertuigende arrogante egoistische manipulerende puber. Jij bepaald ineens dat de regels van het spel niet de regels van het spel zijn. Je zegt dat ER op kan rotten met hun regels en bepaalt zelf wat wel en niet kan. Daarnaast loopt Carl je als een schoothondje na. Tjonge wat heb je wel bereikt. Je bent zo'n verschrikkelijk figuur dat de rest van de groep niets durft te zeggen of zich maar rustig houdt om dat je zo dictoriaal bezig bent. Gelukkig woon je alleen want ik zou een eventuele partner van jouw toch wel erg zielig vinden. En geprezen is je exvrouw die nu niet meer met je hoeft te lezen. Jammer dat ER niet heeft ingegrepen tijdens de opnames, want als het aan mij had gelegen dan had ik je accuut gediskwalifiseerd voor de rest van ER. Volgens dit forum trouwens ook want van de 26 pagina's (goed voor 520 reacties) hebben er maar 7 mensen positief op je gereageerd en dat was ook nog na de eerste uitzending. Al gauw werden de reacties negatief. Ik hoop dat je dit allemaal leest en er een lering uit trekt want je mensenkennis en je teamspirit en sportiviteit tijdens een spel zijn niet alleen beneden peil maar ook nog een asociaal grof. Ik heb weinig mensen ooit zo'n taal horen gebruiken tijdens een spel. Ga maar thuis in een hoekje zitten je diep schamen. Advies is ook om tijdens de lifeuitzendig aan het einde van ER niet deel te nemen omdat je misschien hier wel eens geconfronteerd wordt met Esther en hoe het allemaal is geweest. Ik hoop ook dat eventuele kennissen en vrienden je massaal laten vallen. Eigenlijk iedereen behalve je moeder want die kan dat natuurlijk niet want ze is tenslotte je moeder. Alhoewel of ze hier trots op is!

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 8-10-2005, 14:56:57 »
Zo dat is er ook uit  ;D ;D :P
sic transit gloria mundi

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #510 Gepost op: 8-10-2005, 16:00:31 »
Beste John, ik heb naar de afleveringen gekeken van ER en al die jaren dat ik heb gekeken zul jij me het meeste bijblijven. Wat ben je een vreemde man. Bang om geleidt te worden door een vrouw, en dan ook nog een jongere vrouw. Tjonge jonge wat ben je wat mij betrefd een afknapper zeg. Noem je je zelf Robinson. Je weet dus niet wat dat inhoudt. Heb je uberhaupt al eerder afleveringen gezien. Denk het niet. Wat ben je een over het paard getilde zelfovertuigende arrogante egoistische manipulerende puber. Jij bepaald ineens dat de regels van het spel niet de regels van het spel zijn. Je zegt dat ER op kan rotten met hun regels en bepaalt zelf wat wel en niet kan. Daarnaast loopt Carl je als een schoothondje na. Tjonge wat heb je wel bereikt. Je bent zo'n verschrikkelijk figuur dat de rest van de groep niets durft te zeggen of zich maar rustig houdt om dat je zo dictoriaal bezig bent. Gelukkig woon je alleen want ik zou een eventuele partner van jouw toch wel erg zielig vinden. En geprezen is je exvrouw die nu niet meer met je hoeft te lezen. Jammer dat ER niet heeft ingegrepen tijdens de opnames, want als het aan mij had gelegen dan had ik je accuut gediskwalifiseerd voor de rest van ER. Volgens dit forum trouwens ook want van de 26 pagina's (goed voor 520 reacties) hebben er maar 7 mensen positief op je gereageerd en dat was ook nog na de eerste uitzending. Al gauw werden de reacties negatief. Ik hoop dat je dit allemaal leest en er een lering uit trekt want je mensenkennis en je teamspirit en sportiviteit tijdens een spel zijn niet alleen beneden peil maar ook nog een asociaal grof. Ik heb weinig mensen ooit zo'n taal horen gebruiken tijdens een spel. Ga maar thuis in een hoekje zitten je diep schamen. Advies is ook om tijdens de lifeuitzendig aan het einde van ER niet deel te nemen omdat je misschien hier wel eens geconfronteerd wordt met Esther en hoe het allemaal is geweest. Ik hoop ook dat eventuele kennissen en vrienden je massaal laten vallen. Eigenlijk iedereen behalve je moeder want die kan dat natuurlijk niet want ze is tenslotte je moeder. Alhoewel of ze hier trots op is!
Heel erg mooi gezegd cobie!

Ik vraag me trouwens af waarom hij zichzelf een Robinson vindt?
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #511 Gepost op: 8-10-2005, 16:03:00 »
Heel erg mooi gezegd cobie!

Ik vraag me trouwens af waarom hij zichzelf een Robinson vindt?

Ja dat vraag ik me ook nog steeds af  :)

Offline cobie

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 10-10-2005, 01:53:50 »
Hallo iedereen,
Nicky, Evenstar en Gaffe leuk dat jullie reageren op mijn 'aardig' briefje aan John. Daar doe ik het niet voor hoor. Het was echt woede van me afschrijven. Vanavond zag ik Esther op t.v. bij Linda en Beau en ik weet nu zeker dat ze tijdens ER niets verkeerd heeft gedaan. Ze kwam wederom spontaan en vriendelijk over. Ze bleef netjes en verweet niemand iets. Ze verwonderde zich alleen dat mensen op een eilandje zo konden reageren. Ze twijfelde tijdens de opnames over zichzelf. Was zij nu gek of die anderen. Gelukkig kon ze aangeven dat ze door de vele reacties wist dat zij niet gek was. Ze is en blijft wat mij betreft een kanshebber om Robinson te zijn. Ik hoop dat er volgend jaar toch nog een ER komt met oud deelnemers en dat ze dan meedoet want buiten dat er andere jaren ook goede kandidaten waren is zij toch wel iemand die hiervoor in aanmerking komt en dan ook echt kan laten zien dat ze een Robinson kan zijn. ::zwaai::

Offline m zuidema-krake

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 10-10-2005, 16:36:31 »
helemaal mee eens  ::ok:: ::ok::

jammer dat ik m niet uit de tv kan trekken  ::schaam::

John is de grootste eikel die ik ooit gezien heb. Laat hem lekker gaan vingerverven!! >:D
« Laatst bewerkt op: 10-10-2005, 16:38:24 door m zuidema-krake »

Offline Robarbo

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 10-10-2005, 22:29:35 »
Ondanks het feit dat het meest misselijk makende mens van ER2005 (op Carl na, wel te verstaan) gelukkig en zeer terecht de expeditie heeft moeten laten, kon ik het, zoals zovelen reeds voor mij, niet laten om nog even mijn absolute ongenoegen over de persoon John uit te spreken en achter te laten op dit forum.

Ik mis je als mijn ergste kiespijn; en zoals in dit forum te lezen is: ik ben nog steeds niet de enige! Prettig leven verder!

Groet, Ronald

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 11-10-2005, 23:39:59 »
Ondanks het feit dat het meest misselijk makende mens van ER2005 (op Carl na, wel te verstaan) gelukkig en zeer terecht de expeditie heeft moeten laten, kon ik het, zoals zovelen reeds voor mij, niet laten om nog even mijn absolute ongenoegen over de persoon John uit te spreken en achter te laten op dit forum.

Ik mis je als mijn ergste kiespijn; en zoals in dit forum te lezen is: ik ben nog steeds niet de enige! Prettig leven verder!

Groet, Ronald

Ben ik het niet helemaal mee eens, Carl was een aardige, slimme, tactische gozer in het begin, maar nadat hij John beter leerde kennen veranderde hij in een regelrechte ramp.
Carl had echt de titel kunnen bemachtigen maar nee nu...

Mensen zoals John doet me schamen dat ik Nederlander ben. Het "Ik ben rentenier, ik heb het gemaakt dus ik sta boven iedereen en mijn wil is wet" Gedrag komt dan ook echt mijn keel uit. Ik zou Esther wel kunnen zoenen omdat zij ervoor gezorgd heeft dat die man het eiland moest verlaten. Elke minuut die die man daar heeft gezeten is een minuut teveel geweest. Echt wonderbaarlijk dat hij door de selectie is gekomen, niet normaal.

En om vervolgens, als je dan toch weggestemt bent, er nog eens een extra schepje bovenop doen, is duidelijk een teken dat hij het zelf niet eens door heeft. Misschien als hij dit leest dan toch een lampje gaat branden? Ik denk niet dat 400~ mensen negatief over je zijn omdat "Wij geen mensenkennis hebben"

Belachelijk om Esther niet eens een kans te geven, iedereen vind haar een hartstikke leuke meid maar juist dat kon jij niet hebben. "Getver iemand die boven me staat"
Je gaat toch ook niet een restaurant binnen lopen en tegen de kok zeggen hoe ranzig zijn biefstuk is als je die nog niet eens geproefd hebt? Maar het blijkt dat jij wel zo'n type bent.

En ik denk niet dat dit alleen binnen de ER is.

~Tycho

Offline Truusvank

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 13-10-2005, 18:52:05 »
Ik heb me zeldzaam geergerd aan John en Carl - aan hun uiterst onsympathieke opstelling t.o.v. Esther - gewoon bikkelhard. Ik was ook teleurgesteld in de andere kampleden - niemand had de moed of het karakter tegen deze twee macho's / manipulators in te gaan. Ze hebben Esther er mooi uitgewerkt en waarom?  Heel jammer dat Esther niet bij de samensmelting zit - Expeditie Robinson is er een stuk minder boeiend door geworden.

Offline Vlauvla

• Forumlid
  • g0o Marnix! : )
« Reactie #517 Gepost op: 14-10-2005, 16:40:35 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

John, wat je gedaan had op het eiland valt niet meer terug te draaien..maar kan je dan niet een ietsiepietsie klein beetje respect opbrengen door in het intervieuw op de radio en bij je intervieuw bij Thuis te zeggen dat je je woorden terug neemt? Je had daarmee echt heel veel goedgemaakt denk ik, iedereen blijft je nu zien als de boeman (wat je ook bent natuurlijk   :-X )
K schaam me btw ook best wel dat er zulke mensen als jou in dit land wonen. Een goede reden om samen met Marbs te verhuizen naar een lekker warm land  ::jaja:: waar er GEEN johns wonen  ::ohno:: die andermans leven kapot maken (Esther: 'Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel gehuild als in die ene week.' ) ::zwaai::

:-*snakkes  :-*

Vlauvla ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 14:05:16 door Vlauvla »
Marbs is mijn konijntje

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #518 Gepost op: 16-10-2005, 17:09:56 »
Is John toevallig een Autist? Hij schijnt een beetje in z'n eigen wereldtje te leven..en ziet het verschil niet tussen wie er nou fout zit en wie niet.
                                    :o

Heb net het intervieuw op  3FM gehoord, en nog gekeken naar Thuis met John in de uitzending en k moest bijna kotsen.. hij is en blijft een zelfingenomen k*tventje.
                             ::schaam::

Hopelijk mijden ze hem uit de 'live-uitzending' die altijd aan het einde van het seisoen is  ::jaja::

Vlauvia, ik kan me voorstellen dat je het gedrag van John laakbaar vindt, maar dan hoef je hem niet zonder enig respect voor alles en nog wat uit te maken. Ik verzoek je en met jou meerderen op dit forum; matig je enigszins in je bewoordingen als je het over anderen hebt.

« Laatst bewerkt op: 16-10-2005, 17:11:36 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline marbs

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 20-10-2005, 17:37:20 »
vlauvla, ik kan me ook voorstellen dat je het gedrag van John laakbaar ( whuh?! ???) vindt, en ik ben het

HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!! ::rofl::

tog heb ik wel een beetje medelijden met m, niemand vind m lief geloof ik...  >:D

k hoop dat ie zich niet meer durft te vertonen op staat  ;)

::hug::   :-* Marbs
« Laatst bewerkt op: 20-10-2005, 17:40:07 door marbs »
vlauvla is MIJN konijntje... :)