Ondanks het feit dat het meest misselijk makende mens van ER2005 (op Carl na, wel te verstaan) gelukkig en zeer terecht de expeditie heeft moeten laten, kon ik het, zoals zovelen reeds voor mij, niet laten om nog even mijn absolute ongenoegen over de persoon John uit te spreken en achter te laten op dit forum.
Ik mis je als mijn ergste kiespijn; en zoals in dit forum te lezen is: ik ben nog steeds niet de enige! Prettig leven verder!
Groet, Ronald
Ben ik het niet helemaal mee eens, Carl was een aardige, slimme, tactische gozer in het begin, maar nadat hij John beter leerde kennen veranderde hij in een regelrechte ramp.
Carl had echt de titel kunnen bemachtigen maar nee nu...
Mensen zoals John doet me schamen dat ik Nederlander ben. Het "Ik ben rentenier, ik heb het gemaakt dus ik sta boven iedereen en mijn wil is wet" Gedrag komt dan ook echt mijn keel uit. Ik zou Esther wel kunnen zoenen omdat zij ervoor gezorgd heeft dat die man het eiland moest verlaten. Elke minuut die die man daar heeft gezeten is een minuut teveel geweest. Echt wonderbaarlijk dat hij door de selectie is gekomen, niet normaal.
En om vervolgens, als je dan toch weggestemt bent, er nog eens een extra schepje bovenop doen, is duidelijk een teken dat hij het zelf niet eens door heeft. Misschien als hij dit leest dan toch een lampje gaat branden? Ik denk niet dat 400~ mensen negatief over je zijn omdat "Wij geen mensenkennis hebben"
Belachelijk om Esther niet eens een kans te geven, iedereen vind haar een hartstikke leuke meid maar juist dat kon jij niet hebben. "Getver iemand die boven me staat"
Je gaat toch ook niet een restaurant binnen lopen en tegen de kok zeggen hoe ranzig zijn biefstuk is als je die nog niet eens geproefd hebt? Maar het blijkt dat jij wel zo'n type bent.
En ik denk niet dat dit alleen binnen de ER is.
~Tycho