Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147555 keer)

Offline Novoselic

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #420 Gepost op: 27-09-2005, 11:25:39 »
Dag John,

Je had het over dat rechtvaardigheid vanzelf zou komen, en zie....aldus geschiedde.
Veel succes in je verdere leven en als je denkt dat mensen je op straat uitlachen..............KLOPT DAT!

Opgeruimd staat netjes, alleen je maatje Carl nog, die bijna net zo misselijkmakend is als jij!

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #421 Gepost op: 27-09-2005, 11:37:46 »
(...)
Niets is zoals het is, maar wel zoals het lijkt.
Een waarheid als een koe.
::jaja::
John, veel sterkte, je zal het nodig hebben. Let wel even op dat je Sinisa Savija niet achternagaat, OK!? :-\\
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 27-09-2005, 12:03:26 »
Twee woorden voor John:
Ciao looser   ::joehoe::

Offline Mrien

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 27-09-2005, 13:13:50 »
BAI BAI ZWAAI ZWAAI ::zwaai:: ::zwaai::

Die zien we nooit meer... TERUG

Houdoe en bedankt OLE OLE

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 27-09-2005, 13:23:01 »
ik kon het vlammetje niet goed zien....  ::rofl:: ::rofl::

Dag Johnnepon!   ::zwaai:: ::zwaai:: 

Gelukkig heb je al geld en hoef je niet meer te werken, want anders had je af en toe je schuilkelder moeten verlaten. Doe je de groeten aan je grote vriend Carl? heb je inmiddels al door hoe verschrikkelijk je door hem genaaid bent, of was dat ook weer Esthers schuld?
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline StrYker

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 27-09-2005, 13:30:31 »
Ik blijf zeggen dat de meelopers een discutabelere rol hebben gespeeld dan John. Meelopen vind ik althans nog erger dan vol in de wind je mening verkondigen.
Natuurlijk is John een zaadstengel en natuurlijk is het heerlijk dat ie eruit ligt nadat ie een brandend kaarsje maar niet uit zag gaan maar de aktie van de overige Belgen is ronduit genant te noemen. Niemand die het voor Esther opneemt. Vooral die Wimpie is een huichelaar eerste klas.
Is het trouwens toeval dat de ene rentenier en de ander huisman is? Waar zullen die knapen het over hebben gehad de hele dag? De schoonmaakfactor van een fles Dreft?

Wat zou het leuk zijn om een Klaar en/of een Mick op zo'n eiland te hebben met deze vervelende blagen. Of een John die Bjorn verteld geen Robinson te zijn.....dat zou genieten zijn.

« Reactie #426 Gepost op: 27-09-2005, 13:31:36 »
Johnny bedankt, Johnny bedankt, Joooohnny Joooohnny Johnny bedankt  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 27-09-2005, 13:35:40 »
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/giel/20050927-3.rm?start=0:17:7.813

John hierboven te beluisteren. Te gast in de studio bij Giel op radio 3 vanmorgen.
at your service

« Reactie #428 Gepost op: 27-09-2005, 13:38:25 »
Vooral die Wimpie is een huichelaar eerste klas.
Absoluut, samen met Meredith.
Zoals het in de afgelopen aflevering gemonteerd was (misschien is het een verkeerd beeld, voor alle betweters ::ohno::)maar Wim en Meredith kwamen naar Esther toe en hadden het erover dat zij maar met z'n tweëen zijn en dat ze bang zijn dat 1 van hun eruit zou gaan. Waarom vertellen ze dit aan Esther als ze niet iets van haar verwachten, zoals een 'complot'?
En de manier waarop Meredith uiteindelijk verklapt dat Esther een complot wou smeden tegen John en Carl vond ik gewoon misselijk ::niet-ok:: ::hypocriet::

Offline marianne38

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 27-09-2005, 14:32:57 »
Ik vind John ook een vreselijke kwallebak, ik ben blij dat hij naar huis is ::joehoe:: :P

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #430 Gepost op: 27-09-2005, 14:59:23 »
Ik ben zooooooooooooo blij dat hij eruit ligt.
Toen hij ging duelleren tegen Esther dacht ik ow dat gaat ze verliezen maar gelukkig niet ;D

DOEI Jonh ::zwaai::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 27-09-2005, 15:20:33 »
Dag John! ::zwaai::
Hopelijk kom je nog eens 'echt' een bezoekje op het forum brengen en kom je eens lezen wat we allemaal van je vinden! >:D

Offline sv

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 27-09-2005, 15:24:18 »
Hallo allemaal,
ik heb ook gister weer met verbazing naar er gekeken. Die carl en john wat een eikels zeg. Ik heb me echt groen en eel geergerd en ben erg blij dat john eruit is. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo neerslachtig en oneerlijk naar esther te doen. Ik ben beniuwd hoe zij hadden gedaan als ze in esthers schoenen stonden. Nu carl nog eruit en dan zijn er alleen maar leuk mensen op er. Echt walgelijk die twee zeg. En ik vind esther echt een topwijf!!!
grs sv

Offline theemuts

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 27-09-2005, 16:46:44 »
hoera voor john hihi - ik ga straks thuis de aflevering eindelijk kijken, kon m gister niet zien dus opgenomen. kijkt waarschijnlijk een stuk rustiger nu ik weet dat meneer naar huis mag. stukken beter voor mijn bloeddruk! ik kan me niet herinneren dat ik me ooit ZO ge-ergerd heb aan een deelnemer van ER of PE!!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 27-09-2005, 17:09:21 »
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/giel/20050927-3.rm?start=0:17:7.813

John hierboven te beluisteren. Te gast in de studio bij Giel op radio 3 vanmorgen.

Ik weet niet wat het met die Giel is, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar zijn fragmenten wil luisteren. Zou je misschien een korte samenvatting kunnen geven? Ik ben wel nieuwsgierig namelijk ;D.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #435 Gepost op: 27-09-2005, 17:12:28 »
hoera voor john hihi - ik ga straks thuis de aflevering eindelijk kijken, kon m gister niet zien dus opgenomen. kijkt waarschijnlijk een stuk rustiger nu ik weet dat meneer naar huis mag. stukken beter voor mijn bloeddruk! ik kan me niet herinneren dat ik me ooit ZO ge-ergerd heb aan een deelnemer van ER of PE!!
aan Reinier heb ik me de hele serie geërgert, aan John maar 2 afleveringen...

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 27-09-2005, 17:19:03 »
Ik blijf zeggen dat de meelopers een discutabelere rol hebben gespeeld dan John. Meelopen vind ik althans nog erger dan vol in de wind je mening verkondigen.
Natuurlijk is John een zaadstengel en natuurlijk is het heerlijk dat ie eruit ligt nadat ie een brandend kaarsje maar niet uit zag gaan maar de aktie van de overige Belgen is ronduit genant te noemen. Niemand die het voor Esther opneemt. Vooral die Wimpie is een huichelaar eerste klas.

Discutabeler vind ik wat ver gaan, maar zeker wel discutabel, ja. Daar wordt in de draden van betreffende personen ook ruimschoots aandacht aan besteed. John blíjft echter de agressor in deze, en dat op een manier die ikzelf gelukkig nog nimmer aanschouwd heb. Hij heeft de sfeer in Kamp Zuid vergiftigd, en dat de rest daar ontvankelijk voor bleek komt volledig op hun conto (ik heb dan ook geen medelijden), maar hij was verantwoordelijk.

Is het trouwens toeval dat de ene rentenier en de ander huisman is? Waar zullen die knapen het over hebben gehad de hele dag? De schoonmaakfactor van een fles Dreft?

Ah... Ben jij er ook zo één die denkt dat huisvrouwen niks beters te doen hebben dan over het weer beppen en de was zo kreukloos mogelijk uit de droger krijgen? Verbreed je horizon, zou ik zeggen. Laat je niet verleiden tot de misvatting dat je iemands waarde af kunt lezen aan zijn of haar beroep of functie.

En nee, ik ben geen fulltime huisvrouw, mocht je achter deze reactie de aanwezigheid van lange tenen vermoeden. Ik ben gewoon iemand die graag verder kijkt dan de neus lang is.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 27-09-2005, 17:22:43 »
aan Reinier heb ik me de hele serie geërgert, aan John maar 2 afleveringen...

Maar Reinier mishandelde niemand. Die was gewoon nu en dan onuitstaanbaar. Ik vind dat er toch wel een essentieel verschil is tussen John en de rest van wat er al die jaren in de realityprogramma's is langsgekomen.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #438 Gepost op: 27-09-2005, 17:29:47 »
Maar Reinier mishandelde niemand. Die was gewoon nu en dan onuitstaanbaar. Ik vind dat er toch wel een essentieel verschil is tussen John en de rest van wat er al die jaren in de realityprogramma's is langsgekomen.
Ja vind ik ook.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #439 Gepost op: 27-09-2005, 17:37:32 »
Ik weet niet wat het met die Giel is, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar zijn fragmenten wil luisteren. Zou je misschien een korte samenvatting kunnen geven? Ik ben wel nieuwsgierig namelijk ;D.

Je kan het fragment ook hier beluisteren.
Geniet nooit met mate...