Ik blijf zeggen dat de meelopers een discutabelere rol hebben gespeeld dan John. Meelopen vind ik althans nog erger dan vol in de wind je mening verkondigen.
Natuurlijk is John een zaadstengel en natuurlijk is het heerlijk dat ie eruit ligt nadat ie een brandend kaarsje maar niet uit zag gaan maar de aktie van de overige Belgen is ronduit genant te noemen. Niemand die het voor Esther opneemt. Vooral die Wimpie is een huichelaar eerste klas.
Discutabel
er vind ik wat ver gaan, maar zeker wel discutabel, ja. Daar wordt in de draden van betreffende personen ook ruimschoots aandacht aan besteed. John blíjft echter de agressor in deze, en dat op een manier die ikzelf gelukkig nog nimmer aanschouwd heb. Hij heeft de sfeer in Kamp Zuid vergiftigd, en dat de rest daar ontvankelijk voor bleek komt volledig op hun conto (ik heb dan ook geen medelijden), maar hij was verantwoordelijk.
Is het trouwens toeval dat de ene rentenier en de ander huisman is? Waar zullen die knapen het over hebben gehad de hele dag? De schoonmaakfactor van een fles Dreft?
Ah... Ben jij er ook zo één die denkt dat huis
vrouwen niks beters te doen hebben dan over het weer beppen en de was zo kreukloos mogelijk uit de droger krijgen? Verbreed je horizon, zou ik zeggen. Laat je niet verleiden tot de misvatting dat je iemands waarde af kunt lezen aan zijn of haar beroep of functie.
En nee, ik ben geen fulltime huisvrouw, mocht je achter deze reactie de aanwezigheid van lange tenen vermoeden. Ik ben gewoon iemand die graag verder kijkt dan de neus lang is.