Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147564 keer)

Offline Harry

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #360 Gepost op: 26-09-2005, 22:00:21 »
dag zielige oude man, ga maar lekker thuis verder chagrijnen!!!!

Offline Onzin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #361 Gepost op: 26-09-2005, 22:01:53 »
Wim, Meredith, mijn god... KLEUTERS!!!
Carl, ik heb een woord voor je: ZIELIG, ZIELIG, ZIELIG ben je.
Maar John, ja jij -ben ik daar 52 jaar voor geworden - John.  
::oink::
Ik schaam me gewoon voor je.
Wat ben heb jij een plaat voor je kop. Enorme loser.

Offline cyberpol

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 26-09-2005, 22:04:35 »
Wat een opluchting dat deze onsportieve droplul uit de expeditie is.Nog nooit in de historie van ER is er zo'n kinderachtige ouwe man geweest.Geweldig om te zien hoe hij volledig de schelp missloeg..!!Ik hoop dat je dit leest meneer john. en je schaamt voor je gedrag tegenover Esther.Je hoeft het niet eens te zijn met het leiderschap van een vrouw die volgens jouw "nieuw" in de expeditie komt, maar om ZO persoonlijk iemand te gaan kwetsen, is ontzettend laag..ga maar lekker vingerverven..eikel..

Offline miller25

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 26-09-2005, 22:05:11 »
Miller: was het maar waar en lag het aan de hitte of de honger..... Ik ben bang voor John (en iedereen die in het dagelijks leven met hem te maken krijgt) dat die man echt geestelijk niet verder is gekomen dan dit..... Wat ontzettend triest zeg!
hmm, daar zit wat in. hopelijk dringt er dan tenminste iéts tot 'm door, na het zien van de beelden. maar dat is naar zijn mening natuurlijk allemaal 'verdraait door de productie'.
waar ik overigens ook wel wat kritiek op heb, de productie; en wel dat ze naar mijn mening wat te veel de zaken manipuleren. iemand eerst immuniteit geven tot de samensmelting, en dan ineens bedenken dat de leider kan worden uitgedaagd en immuniteit kan verliezen middels een (vrij lullig) spelletje.
nu maar hopen dat ze 'm niet op de een of andere manier terug laten komen (onkruid vergaat niet).
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:11:53 door miller25 »

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 26-09-2005, 22:05:36 »
100% score in de pool, dankzij oa John ;D ::ok::

En om met John zijn eigen woorden te spreken 'gerechtigheid komt nog wel'
Het is gekomen.. :P
sic transit gloria mundi

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 26-09-2005, 22:08:24 »
wat zei die John ::zweep:: nou op het eind. Die esther krijgt het nog zwaar in de expeditie en in Nederland. Ik denk eerder dat het andersom is. Wat een grote ...!
Wow, I dont believe

Offline juud

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 26-09-2005, 22:08:47 »
Hoi,

Ik heb eigenlijk best medelijden met die John. Het feit dat je geen vrouw als autoriteit accepteert bewijst dat je een oude totaal niet geemancipeerde loser bent. Ik hoop dat wanneer je jezelf ziet, dat je je toch wel schaamt. Tsja John, ja eens bij jezelf na, je kunt niet tegen je verlies, je bent super onsportief, je hebt geen empatisch vermogen. Ik snap niet hoe jij de voorrondes doorgekomen bent. Wees nu eens een keer een vent en neem alsjeblieft contact op met Esther op minstens je excuses aan te bieden.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:11:49 door juud »

« Reactie #367 Gepost op: 26-09-2005, 22:10:09 »
John, de meest irrante en walgelijke Robinson ooit !!!!

Ongelofelijk! Ik wist niet dat er in Nederland zo'n walgelijke etters als John rondlopen... Wat een walgelijk figuur. Deze mensen zijn niet ooit geboren maar gesticht door het rampenfonds!!!

Het recht heeft gelukkig gezegevierd. De grootste loser ooit moet vertrekken ten koste van Esther die veel meer respect verdient van een kamp dat uit een aantal Belgische zwakkelingen bestaat.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #368 Gepost op: 26-09-2005, 22:11:22 »
Doei John! ::zwaai:: ::zwaai::
 >:D

Offline jevries

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 26-09-2005, 22:11:54 »
Ongelofelijk toch wat zo'n gast als John bij ons mensen kan los maken...De rest van de kampleden, op Esther na, zijn niet helemaal goed in de bovenkamer en moeten zich enorm schamen voor hun kromme en schijterig gedrag. Er wordt gewoon grenzeloos asociaal gedrag gebezigd en ze laten Het gewoon allemaal maar gaan....sterker nog ze doen er zelf aan mee..die twee kleuterjes die doodleuk steun proberen te krijgen van Esther omdat ze bang zijn dat er op één van hen gestemd gaat worden en dan ineens de rollen volledig omdraaien doordat ze iets voorsteld wat niet meer dan normaal is.. als je zo asociaal wordt behandeld...stemmen krijgen om tenminste één van die twee klootzakken van het eiland te schoppen...dat heeft in dit geval meer te maken met common sense dan met een complot.

Ben erg blij dat John opgerot is....het moest natuurlijk wel een op martelaars manier gebeuren en je door al je vrindjes laten wegstemmen..een mooi heroisch slot voor een kansloos figuur!...En nu Carl nog en dan de rest van de bende...hup zo naar huis. ::zwaai::

Hoe zouden deze mensen dit nu allemaal terug zien? Te genant toch? ::schaam::

Offline Janey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #370 Gepost op: 26-09-2005, 22:13:03 »
Wat hèèrlijk om dit allemaal te lezen.... ::trots:: ::bravo::

soms denk je dat je de enige bent, die er zo over denkt...
ik voel mij niet alleen, hahaaa!!!!
dàg sjonneke >:D

Offline eaf

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 26-09-2005, 22:13:47 »
 ::zwaai:: wat ben ik blij dat John eruit is. ik kon het niet meer aan zien. dat stomme gelul!!!!!!!!! maar wat ik eigenlijk nog erger vind is hoe de rest van de groep dit allemaal heeft geaccepteerd. niemand die het voor esther opneemt en op het moment dat ze iets oppert wat riskant is, wordt ze gelijk afgemaakt.
petje af voor esther, als ik haar was geweest, was ik er al tig keer uitgestapt, maar ik vind het heel knap dat ze toch gewoon door gaat.

wat ik wel weer grappig vond, dat alles wat hij zei  eigenlijk op zich zelf sloeg, en dat is eigenlijk met mensen altijd het geval. want wat je zegt, dat ben je zelf.

doordat john er nu uit is, ga ik volgende week weer met plezier kijken, want ik wilde vanavond de televisie vaak uitzetten.

en nu kijken hoe de rest van de groep zich gaat ontwikkelen.

Offline Winston

• Forumlid
  • ...going nowhere.
« Reactie #372 Gepost op: 26-09-2005, 22:14:21 »
Maar effe serieus, een persoon als John maakt het wel interessant om naar te kijken. Frustratie en irritatie prikkelen meer dan sympathie. Dat John weg is, komt tegemoet aan gevoelens van rechtvaardigheid, maar is een gemis in het kijkplezier.
- stop making sense -

Offline save-lee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #373 Gepost op: 26-09-2005, 22:15:29 »
hahaha wat heb ik me kapot gelachen, nu die baardaap eruit is.

Wat nou ze heeft minder mensenkennis; ze is verdikke manager man.
Ga maar lekker vingerverven hoor, John; Nederland walgt van je.
 ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:34:03 door Stormpie »

Offline Onzin

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 26-09-2005, 22:15:49 »
John, de meest irrante en walgelijke Robinson ooit !!!!

::jaja::

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 26-09-2005, 22:16:49 »
Wat hèèrlijk om dit allemaal te lezen.... ::trots:: ::bravo::

soms denk je dat je de enige bent, die er zo over denkt...
ik voel mij niet alleen, hahaaa!!!!
dàg sjonneke >:D

Ik ben ook zo blij
doet mij echt een deugt dit allemaal te lezen over john ::tandpastasmiley::
Wow, I dont believe

Offline dobber

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 26-09-2005, 22:18:03 »
Ik heb me enorm vermaakt vanavond  ;D. Maar is het wel echt "eind goed al goed"? Ik ben zo bang dat Talpa nog iets voor ons in petto heeft. Ook dit is geen spoiler!
Eerder op de site las ik dat John had gezegd in een interview dat hij 40 dagen op het eiland zou zijn. Was dat om ons op het verkeerde been te zetten?  ???

Offline jevries

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 26-09-2005, 22:18:28 »
Ik vertel je dit....ik vond het echt rampzalig om naar te kijken aangezien het de hele sfeer van ER wegneemt en het veranderd in één van die vele andere reality shows...ordinair. Besides that het is niet goed voor je hart.

Offline Marit29

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 26-09-2005, 22:19:49 »

"Je bent nog lager dan het laagste" zei John tegen Esther. Wie denkt die eikel wel dat hij is!!! ::oink::  ::ohno::

Ik heb nog nooit zo'n zielig persoon gezien en dan zwijg ik nog over die andere hypocriete type's die dit gedrag accepteren. Ik weet niet wat ik nou eigenlijk erger vind.

Veel plezier in je verdere leven John, je komt er nog wel achter! ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai::

Marit 

Offline Mazter

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 26-09-2005, 22:20:07 »
Euh, ik vraag me af of er uberhaupt nog iemand is die voor John is en geen familie van hem is.