Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147602 keer)

Offline Juut1977

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #340 Gepost op: 26-09-2005, 20:23:23 »
Ik mag echt hopen dat die eikel van een John er vandaag uitvliegt !  ::zwaai::  ::zwaai:: Wat denkt 'ie wel niet !!!!! Hij heeft zelf nog geen flikker uitgevoerd in het kamp en zit wel samen met Carl de boel te verzieken !!!! Die vent moet alleen op een eiland worden gestopt !!! Wat zal 'ie dan janken.........die sufferd !!!! Hij kan nog niet eens een vis vangen.  ::ohno:: ::ohno:: Hopenlijk loopt niet iedereen uit het kamp achter John & Carl aan en krijgt Esther een eerlijke kans  ::jaja:: ::jaja::(die ze oprecht verdiend) John een echte Robinson ???? NO WAY !!!

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #341 Gepost op: 26-09-2005, 20:27:18 »
John vraagt hierin aan de andere kampleden wie er op Esther gaan stemmen (ik weet zijn letterlijke woorden niet meer) en volgens mij steken ook Wim en Marleen hun hand op. Wim is in mijn ogen echt een meeloper, maar van Marleen had ik toch wel wat meer gedacht.

Dat was overigens niet John, maar Carl. Ze lieten het nogmaals zien op Talpa.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Juut1977

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 26-09-2005, 20:29:12 »
Ik lees net op een Belgische site dat die John alleenstaand is. Ik had ook niet anders verwacht!!!! Wie kan het nu een minuut volhouden met zo'n eikel ??? ??? ??? ??? ?

Die John zal ook wel nooit aan de man/vrouw komen als 'ie zo doet !!!! Hij is toch niet menselijk meer ! Wat denkt hij wel niet !!!!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #343 Gepost op: 26-09-2005, 20:43:16 »
Hij geeft zelfs toe dat hij Esther geen kans heeft gegeven en vanaf de eerste minuut alleen is afgegaan op het woord 'leider' en daar zijn gal over spuugt.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline hildegard

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 26-09-2005, 21:01:15 »
ben een net iemand, maar als ik die John zie kan ik maar aan 1 ding denken en dat is dat hij een ontzettende ****** is!!! Het is een male chauvenist pig!!
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 21:22:16 door Stormpie »

Offline Janey

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 26-09-2005, 21:35:14 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ik heb zèlden , zèlden zo n zielig zooitje gezien, dat kamp zuid
Ok die "jonge"2
vind je t gèk, dat Esther probeert er nog wat van te maken..
Wat zìj allemaal doen, of zouden doen...dat geeft nix
Maar àlles wat eSTHER DOET , is bijvoorbaat al slecht...

Ik maak me echt niet gauw ergens druk over,
maar mijn maag krampt gewoon, van plaatsvervangende schaamte van die klereleiers tegenover ESther!!
Wàt een respect heb ik voor haar zeg!!!
Dat ze dr hoofd recht houd

ze heeft geen kans gekregen
Godver
Ik vind t echt erg!!!!!!!!
OWWWW wat hoop ik dat ze wint!!!!
En dat die leiers àlles aanmoeten horen, dit, wat hier geschreven word..
En zich schamen, schamen.
Ik hoop dat ze nu niet meer over straat kunnen...
BLEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!! ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Laat ik maar stoppen
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalg

Offline aboe

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 26-09-2005, 21:43:49 »
weeje de laatste 2 afleveringen kon ik eigenlijk gewoon niet meer kijken alleen omdat ik het zo gemeen en onrechtvaardig van John

Hij vint zichzelf zo cool en slim en sterk en relax maar hij is een beetje een onvolwassenn duimzuigende hypcriet mannetje sorry john maar de waarheid moet gezien worden

Offline miller25

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 26-09-2005, 21:47:21 »
 ::rofl::
die eindquote van 'm, 'esther gaat zichzelf nog wel tegenkomen, na dit spel'. gigantisch bord voor z'n kop heeft die man, hitte en honger werd 'm blijkbaar teveel, wat een stakker.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #348 Gepost op: 26-09-2005, 21:50:36 »
::rofl::
die eindquote van 'm, 'esther gaat zichzelf nog wel tegenkomen, na dit spel'. gigantisch bord voor z'n kop heeft die man, hitte en honger werd 'm blijkbaar teveel, wat een stakker.
::rofl:: geweldig mooi verwoord  ::ok::

Offline Robarbo

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 26-09-2005, 21:51:21 »
Bericht aan John; Bericht aan een absolute slechte verliezer, een hypocriet en een in en in triest man...
Werkelijk waar, wat heb jij je zelf verlaagd om je ware aard zo op deze manier voor TV kijkend Nederland en Belgie ten toon te spreiden. Enige hoop die ik echt heb, is dat je niet al te veel familie hebt, die zich de ogen uit de kop zullen schamen dat ze uberhaupt iets met jou van doen hebben. Woorden schieten echt te kort om jouw onmenselijke, leugenachtige en bijzonder huichelachtige personage te beschrijven of sterker nog te bevatten.
Ik en waarschijnlijk velen met mij zullen je ten eerste absoluut niet missen in dit fantastische programma. Daarnaast, zal ik je, mocht ik je ooit tegenkomen, waarschijnlijk geen blik waardig gunnen. Misschien op zijn hoogst een blik van absoluut medelijden. Werkelijk te triest voor woorden, ik hoop ook daadwerkelijk dat je dit leest en er wellicht lering uit trekt.

Offline Janey

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 26-09-2005, 21:52:22 »
Alles wattie op t laatst zei, kan je zò omdraaien, alles waar ie Esther voor uitmaakte, deed hij zèlf
Hoe kun je zo n blinde *** zijn, en niet zien, hoe zielig hij zelf deed!!!
Voor t zelfde geld was hij door de productie uitgekozen, om later te startten, en op dat eiland eerst te zitten
Was ie zelf dan gelijk opgestapt, omdat ie het dan oneerlijk zou vinden t.o de anderen?????
Ik vind dat Esther zich onwijs sterk heeft gehouden
En zich niet heeft laten kennen zoakls hij dat deed
RESPECT voor Esther
Spring maar in n strontput, John
zogenaamde "man"
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 21:56:12 door Stormpie »

Offline marionshine

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 26-09-2005, 21:53:30 »
Miller: was het maar waar en lag het aan de hitte of de honger..... Ik ben bang voor John (en iedereen die in het dagelijks leven met hem te maken krijgt) dat die man echt geestelijk niet verder is gekomen dan dit..... Wat ontzettend triest zeg!

Offline SjojS

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 26-09-2005, 21:53:43 »
 ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::

Ga maar weer lekker alleen thuis zitten!

::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::  ::zwaai::

Offline errie

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 26-09-2005, 21:54:30 »
Wat een eikel die John.
Zijn woorden:

Als esther terug is in nederland krijgt ze het van iedereen te horen
en ik ben de held.

wat een eikel

Offline nachtzuster

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 26-09-2005, 21:56:53 »
 ::zwaai:: DIE ZIEN WE NOOIT MEER....TERUG! ::zwaai:: ::feest::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 26-09-2005, 21:58:25 »
Misschien is de ultieme wraak van de programmamakers op deze man wel geweest om de boel op een dusdanige manier te monteren dat hij een nóg belabberder indruk op tv maakt dan in het echt.

Maar aan de andere kant, misschien was een dergelijke montage niet eens nodig. Wat een kortzichtigheid spreidde hij weer tentoon. Die zelfgenoegzaamheid in de epiloog was nog wel het allermisselijkmakendst. Blijf jezelf maar lekker als de grote winnaar zien, mannetje van 52. Daar kom je ongetwijfeld een heel eind mee.

On a side note: kinderachtig van Meredith en Wim, zeg. Eerst lopen te piepen dat ze zo bang zijn om eruit gestemd te worden en dan Esther afrekenen op de open deur die zij intrapte door een complot voor te stellen. De jonkies solliciteerden daar toch openlijk naar? Of leek dat maar.

Ze trok wel schitterende gezichten overigens tijdens de proef, Meredith...

Offline Anneloes

• Forumlid
  • Keep Smiling ! ! !
« Reactie #356 Gepost op: 26-09-2005, 21:58:43 »
Esther houdt vol... Blijft sportief... Doet haar best... De eerste ligt er al uit, JOHN! Jippieeeeeeeeeeeee  ::bravo:: Wat n in en in diep triest ventje zeg, gatverdamme... Ben benieuwd hoe alle mensjes in Nederland op jou reageren als ze je over straat zien lopen  ::hypocriet::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 26-09-2005, 21:58:58 »
::zwaai:: DIE ZIEN WE NOOIT MEER....TERUG! ::zwaai:: ::feest::

Ja, zal je zien.. Dan geeft Wim volgende week op en dan zetten ze John terug in de expeditie... (is géén spoiler, alleen maar doemdenkerij  ;D)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Winston

• Forumlid
  • ...going nowhere.
« Reactie #358 Gepost op: 26-09-2005, 21:59:15 »
 ::zwaai::

- stop making sense -

Offline Rickmaster

• Forumlid