Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147607 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #300 Gepost op: 23-09-2005, 23:14:04 »
« Laatst bewerkt op: 23-09-2005, 23:23:48 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #301 Gepost op: 24-09-2005, 01:43:42 »
Hmm... dus het gaat weer lekker in de komende aflevering...

Waar heb jij een voorstukje gezien dan Lukas? <-- benieuwd namelijk.

Op Kanaal2 gaven ze een preview van wat we volgende week kunnen verwachten.
Megan --> op jouw link zie ik een ander filmpje (heb ik na de vorige aflevering ook gezien).
Het filmpje dat ik bedoel was nog iets 'ruiger'.
:o
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #302 Gepost op: 24-09-2005, 10:35:33 »
Op Kanaal2 gaven ze een preview van wat we volgende week kunnen verwachten.
Megan --> op jouw link zie ik een ander filmpje (heb ik na de vorige aflevering ook gezien).
Het filmpje dat ik bedoel was nog iets 'ruiger'.
:o
;D

Belgen hebben t ook echt zoveel beter dan wij  :o  ;) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #303 Gepost op: 24-09-2005, 10:54:39 »
Als ik dat filmpje zo bekijk heb ik de indruk dat John toch echt zelf vertrekt. Je zie een shot "of ik ga, of jij gaat" en vervolgens John die op een gong slaat. Is dat niet de gong die je moet gebruiken als je 'opgeeft' ?

(laten we het hopen, misschien wordt het spel dan toch nog leuk  ;))

Wat verder opvalt: Wim die z'n mond opentrekt!  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 24-09-2005, 12:26:10 »
Thnx Megan!

Idd werd dat hier thuis ook al geopperd door mijn partner dat John op de gong sloeg en dus opgaf. Ben wel benieuwd of dat ook zo is dus... Naar mijn idee zal het Esther zijn die opgeeft.

Jammer dat jullie alvast een preview kregen op kanaal2 Lukas. Nou ja, jammer... jammer voor ons dan he..
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #305 Gepost op: 24-09-2005, 13:24:48 »
Thnx Megan!
Idd werd dat hier thuis ook al geopperd door mijn partner dat John op de gong sloeg en dus opgaf. Ben wel benieuwd of dat ook zo is dus... Naar mijn idee zal het Esther zijn die opgeeft.
Jammer dat jullie alvast een preview kregen op kanaal2 Lukas. Nou ja, jammer... jammer voor ons dan he..

Niks opgeven! Een duel, dat komt er!
Heb het filmpje van Kanaal2 ook op het net gevonden:
http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/index_nieuwelook.htm?kleur=geel&mv=robinson_0
...en doorklikken, je ziet het wel.
 ;D

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #306 Gepost op: 24-09-2005, 14:19:17 »
Niks opgeven! Een duel, dat komt er!
Heb het filmpje van Kanaal2 ook op het net gevonden:
http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/index_nieuwelook.htm?kleur=geel&mv=robinson_0
...en doorklikken, je ziet het wel.
 ;D

Of gewoon hier klikken... ;) Dan opent het filmpje meteen in je mediaplayer.
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #307 Gepost op: 24-09-2005, 14:45:06 »
Of gewoon hier klikken... ;) Dan opent het filmpje meteen in je mediaplayer.
'ik heb nog nooit zoveel gezichten op zien klaren'
gaat ze zelf naar huis?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 24-09-2005, 14:52:56 »
John zei tegen Esther: 'Je bent nog lager dan het laagste'! :o ::niet-ok:: ::ohno::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #309 Gepost op: 24-09-2005, 15:30:57 »
John zei tegen Esther: 'Je bent nog lager dan het laagste'! :o ::niet-ok:: ::ohno::

John zei tegen iemand: 'Je bent nog lager dan het laagste'!
't Kan ook zijn dat ie 't tegen Chico had die weer een banaan had gepikt, net als bij Gio.
 ;D

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 24-09-2005, 15:50:49 »
John zei tegen iemand: 'Je bent nog lager dan het laagste'!
't Kan ook zijn dat ie 't tegen Chico had die weer een banaan had gepikt, net als bij Gio.
 ;D
Jij gelooft volgens mij nog in sprookjes :P Straks zeg je nog dat John t tegen Ernst-Paul had :P
« Laatst bewerkt op: 24-09-2005, 15:54:03 door -ikke- »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 24-09-2005, 16:05:26 »
Ik hoop dat Esther zich bewijst in die proef en het volhoudt...

Want dat John het tegen een ander had dan Esther heb ik een zwaar hoofd in, ook gezien Esther's reactie later in het filmpje (dat ze huilend wegloopt).
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #312 Gepost op: 24-09-2005, 16:24:22 »
Jij gelooft volgens mij nog in sprookjes :P Straks zeg je nog dat John t tegen Ernst-Paul had :P

:o :o Denk je?
Holy guacamole!
;)

Offline Eric07

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 24-09-2005, 20:27:04 »
John is gewoon bang, doodsbang om overstemt te worden door iemand die sterker is als hij.

Ik zou mezelf niet graag terug willen zien op TV en dat terwijl de rest van de kampleden (blijven) zwijgen.
Ik hoop dat Esther er keihard tegenin gaat en de rest van het kamp tegen hem (en in zijn kielzog Carl)opzet.

Offline Tanne

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 24-09-2005, 20:39:16 »
Wat ben ik blij om te merken dat ik niet de enige ben die john een ****** vind. Uit de reacties van de andere kampleden(geen reactie dus) dacht ik dat ze dit gedrag normaal vonden.
« Laatst bewerkt op: 24-09-2005, 23:33:07 door Stormpie »

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 24-09-2005, 22:31:58 »
Nicole vond het misschien wel meevallen. Maar vond zij net als ik en jij dat John gewoon te ver ging, of vond ze daarbij Esther ook irritant, maar woog het eerste zwaarder.

Ik kom er nog even op terug, want ja, ik kan er ook wat van (doordrammen ;)). Zojuist nog even de beelden bekeken, die nog op de video bleken te staan. Nicole zegt letterlijk: "Het vreet ook echt aan me. Ik vind het vreselijk. Af en toe die attack die ze krijgt, en ze heeft echt geen plezante tijd hier. En dan zie ik haar toch elke keer haar best doen, ik weet niet waar ze dat vandaan haalt, maar... ik vind het knap. Want ze wordt van alle kanten door iedereen tegengewerkt en ze krijgt alleen maar een grote bek als dank. Da's toch niet terecht? Ook zij verdient een eerlijke kans."

Ik lees hierin niets dat wijst op irritatie richting Esther, dus waar je dat vandaan haalt?

Overigens lees ik op die Belgische link het volgende: "De eliminatieproef van deze week wordt enkel gespeeld door de vrouwen. Maar deze wordt voorafgegaan door een heel bijzondere beproeving, want alles draait rond het uitdagen van de kampleiders… Wie durft zijn kampleider uitdagen? Uitdagen én winnen, is zelf leider worden en immuniteit hebben bij een eventuele Eilandraad tot aan de samensmelting. Uitdagen én verliezen, is zich neerleggen bij de huidige leider en jammer genoeg tellen voor de verliezer de stemmen die hij of zijn krijgt op een Eilandraad dubbel! Benieuwd wie zich aan een uitdagend duel durft te wagen…"

Wordt dat het duel John-Esther? Daar ga ik pas naar kijken als ik de uitslag weet. Het idee dat hij wint... :\'( ::niet-ok:: >:( ::kots:: Nou ja, de Robinson kan hij volgens mij toch nooit meer worden na zijn optreden. Welke thuisvoter gaat er nou op deze man stemmen...?

Offline faustino

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 25-09-2005, 01:16:24 »
Ik heb net aflevering 4 gezien  ::oink::

Wat een zieke geesten die John en Carl. Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit liggen.

« Reactie #317 Gepost op: 25-09-2005, 02:37:58 »
Hoi, ook ik heb me na het zien van deze aflevering geregistreerd, dit was werkelijk te walgelijk voor woorden. Ik vraag me af wie de screening doet van de kandidaten. Bij deze voeg ik er ook gelijk even het krantenartikel bij uit onze regionale krant. En dan te bedenken dat zulks een individu bij ons in de stad komt wonen!!!!!!!!

BN/De Stem

Rust na slopende tv-opnames

Zaterdag 27 augustus 2005 - DONGEN – John Vermolen (52) uit Dongen is de oudste deelnemer van de nieuwe serie ‘Expeditie Robinson’ die vanaf maandag op televisie te zien is. Vermolen: „Het was heel, heel, heel zwaar.“

Nadat de niet flauw uitgevallen John Vermolen zich enkele maanden geleden aanmeldde voor de nieuwe ‘Expeditie Robinson’ had hij er geen idee van dat het verblijf op het tropisch eiland bij Maleisië zo heftig zou zijn. „Ik zit nog steeds onder de littekens van het urenlange krabben aan de muggenbeten“, aldus de fitte vijftiger die zich nog een keer wou bewijzen.

Vermolen: „Ik ben wel wat gewend. Gedurende mijn hele leven heb ik over de aardbol gezworven. Gewoon op de bonnefooi. Overal waar ik kwam, zocht ik baantjes. Het avontuur en reizen zit me in het bloed. Deze ‘Expeditie Robinson’ was fysiek en mentaal echter wel extreem belastend.“

Volgens de in Breda geboren Vermolen werd hij na aanmelding grondig getest. „We moesten fietsen, zwemmen en allerlei oefeningen doen. Klaarblijkelijk ben ik fit en kerngezond, want ik werd geselecteerd.“

Fit of niet. Vermolen kreeg het behoorlijk voor de kiezen in Maleisië. „Er was niets te eten op dat eiland. ’s Ochtends vingen we wat krabbetjes of oesters en dat was dan je ontbijt en lunch tegelijk. Verder was er buiten kokosnoten niets eetbaars te vinden. Na twee dagen ga je dat echt voelen. Het holt je letterlijk uit. Vanwege de hoge luchtvochtigheid en de voortdurende hitte verlies je steeds meer kracht.“

Daar kwam nog bij dat Vermolen slecht sliep. „We lagen op planken. Ik deed ***** nachten lang geen oog dicht van het ongedierte. Alles wat vliegt, kruipt en loopt, heeft me gebeten. Ik zat helemaal onder de bulten. Verder hoor je allemaal vreemde geluiden. Het was uitputtend.“

Alsof het al niet heftig genoeg was, moesten de deelnemers voor het oog van de camera allerlei zware opdrachten uitvoeren. „Daar mag ik niets over verklappen, omdat het programma nog moet worden uitgezonden, maar het was echt afzien.“

Niet alles was kommer en kwel. Vermolen: „Daar staan hele mooie dingen tegenover. Op een nacht kwam er een zeeschildpad voorbij. Die legde haar eieren op het strand. Prachtig. Dat heeft me enorm aangegrepen. Je gaat toch anders naar de wereld kijken. We hebben er nog over gedacht of we er iets van op zouden eten, maar uiteindelijk hebben we unaniem besloten dat dat toch echt niet kon.“

Vermolen wil de komende tijd vooral uitrusten. „Ik woon nu tijdelijk in Dongen. In september verhuis ik naar Oosterhout en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.

BN/De Stem

Edit: Spoilertje verwijderd - Test
« Laatst bewerkt op: 25-09-2005, 04:24:31 door Test »

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 25-09-2005, 02:51:28 »
Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Enfin, en dat weten ze nu ::tandpastasmiley::.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2005, 02:56:07 door Starry Night »

« Reactie #319 Gepost op: 25-09-2005, 02:59:10 »
By the way, ik vertrouwde die overjarige hippie vanaf het eerste moment al voor geen 5 cent. ::ohno::