Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147590 keer)

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #240 Gepost op: 20-09-2005, 23:50:31 »
(...)
Hoe onbeschoft of lomp het ook van John was Esthers gedrag was alleen maar olie op het vuur. Als ze nu gewoon eens even het laat zoals het is i.p.v. gefrustreerde mensen die niet goed in hun vel zitten constant op de huid te zitten om hun van mening te laten veranderen dat werkt averechts bij 9 van de 10 mensen. Je zag het ook aan het gesprek met douwe over dat vissen. Je moet het maar eens terugkijken, ze bleef maar doordrammen op een irritant opgewekte toon. Of beter dan een manier die verscheidene mensen irritant zullen vinden. Zeker met al wat ontberingen achter de rug.

Dit vind ik nou ook. Esther was ook ongelofelijk irritant tegen Douwe, en het zou kunnen dat ze ook zo was tegen John en co maar dat ze dat lekker hebben weggelaten uit wat wij te zien krijgen.
 :o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #241 Gepost op: 20-09-2005, 23:51:41 »
Maar dat keurt natuurlijk op geen enkel moment het gedrag van John en Carl goed.
 ::niet-ok::

Offline remko277

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 21-09-2005, 01:02:54 »
En ik vind het echt schrijnend om te zien hoe weinig de mensen beseffen of niet willen beseffen, hoe hard dit programma wordt gestuurd door het knip en plakwerk door de productie:

Ik geef king loui (van de quote hierboven) helemaal gelijk.
Wat je ziet op tv is niet zoals het er werkelijk aan toe gaat. Dat bleek ook met Johnny zo te zijn. Er werd in de eerste aflevering zo nadrukkelijk gesuggereerd dat Johnny het niet kon velen dat hij de leider niet was. Terwijl de dingen die hij zei over het gemis van zijn kind gingen. En wij maar denken dat hij het over Maxime had...Op een gegeven moment zei Johny "Wel zielig hoor". Hij was op dat moment met een van die dames over zijn kind aan het praten, en het werd zo gemonteerd dat het leek alsof hij het over Maxime had.
Was allemaal spannende knip-plak creatie van de ER crew
En dat is nu weer het geval! 
Ik zou al die mensen hier die zo snel hun slechte mening over John hebben geveild en die het allemaal nog niet helemaal inzien dat het knip en plakwerk is en dat we veel van "esthers niet gewenste praktijken binnen de groep" niet hebben gezien op tv, willen adviezeren om met deze gedachte "er wordt geknipt en geplakt" de aflevering nog eens grondig te bekijken op de site van talpa en goed op de details te letten.

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=63/genreid=1/progid=2

Neem maar eens in gedachten:"Stel dat John gelijk heeft, en esther is een vreemde vogel waar we niks mee aankunnen". Als je zo eens aandachtig kijkt respecteer je John's reactie een heel stuk beter.
Dat heb ik ook gedaan wetende dat er een hoop anders verteld wordt. En ik ben echt van mening dat esther vanaf het begin toch vrij veel irritatie in de groep heeft opgewekt en waar de meesten niet op zaten te wachten.
Het begin van het knip en plakwerk begint na 30 minuten: Esther maakt een opmerking over het bed, wat je op tv niet hoort, ze beginnen de scene met de reactie van John. Hij reageert hier nog redelijk nuchter, maar je kan hieruit opmaken dat Esther een niet gewenste uitspraak over het bed deed. En zoals we van John gewend zijn, hij geeft gewoon eerlijk zijn mening als iets hem niet zint. En zo gaat John zich steeds meer irriteren, de uitspraken van Esther laten ze niet horen, en de steeds meer geirriteerde John wel.
Voila, daar komen de meningen over John!
Iedereen stoort zich op een gegeven moment aan het gedrang van Esther, anders wilde vast wel iemand lekker droog slapen.

Kijk ook nog maar naar de vorige aflevering, Zoals hierboven al iemand zei, Douwe moest ook al van het begin af aan niks van dr hebben. Ze bleef irritant doen, urenlang! Tja en Marnix is waarschijnlijk zo'n goeie gast, die kan met iedereen opschieten... Esther wordt lief gepresenteerd, maar is ze dat wel???? Volgens mij is ze zo verdomd irritant aanwezig dat John en Carl er helemaal ziek van worden. Daarom wil John ook niet dat ze bij hun in de tent slaapt. Vanwege haar gemekker!
John en Carl willen haar voor 200% zeker geen tweede kans geven, het gaat hier dus om de persoon Esther en niet om de situatie "er is een nieuwe persoon bijgekomen die ook nog eens de leiding heeft". Als esther dit uitlegt tijdens de eliminatie zie je carl beduidend nee schudden, zo van, nee meid JIJ bent de stoorzender, niet de situatie. Dat moment is het bewijs dat het verhaal op tv anders verteld wordt dan dat zich daar heeft afgespeeld! Kijk maar eens goed.
En nee, de anderen lopen niet achter de mening van John aan om hun positie veilig te stellen. Her en der kun je goed opmaken dat de meerderheid zich gruwelijk aan haar stoort. Als ze samen bijeen zitten bv. En bij de eliminatie is de twijfel af te lezen bij sommigen om haar een tweede kans ALS persoon te geven. Dit heeft niks met positie veilig te stellen te maken.
Zoals de meesten van jullie al zeiden... nog voor deze aflevering, John is de kwaaiste niet.. Esther dus wel waarschijnlijk. Denk daar maar eens over na!!!

Dus ja, ik wacht met spanning op de volgende aflevering.

Ff vraagje, wie is het met mij eens??? Want ik heb alleen nog maar 13 pagina's haat tegenover John gezien hier. Ordeel niet te snel... Al geef ik wel toe dat ie wel erg bot was, dat wel, maar mijn mening is dus dat ie daar een goede reden voor had die wij op tv niet gezien hebben.

Groeten Remko
« Laatst bewerkt op: 21-09-2005, 03:36:10 door remko277 »

Offline remko277

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 21-09-2005, 01:57:46 »
Heb net dat intervieuw geluister op 3fm ??? echt wat bezield die man... geeft ook echt geen scheintje toe. Beetje Esther de schuld geven terwijlf zij echt helemaal niets verkeerd doet. Dat ze akela moet worden slaat dan ook nergens op want ik geloof er geen zak van dat zij daar een beetje iedereen heeft staan commanderen..maja..ik zal die man toch nooit aardig gaan vinden. :-\\

Een perfect voorbeeld van wat ik dus bedoel!! Bijna iedereen hier zegt hetzelfde "Beetje esther de schuld geven terwijl zij echt helemaal niets verkeerds doet".... Hierop baseren jullie allemaal je mening, dat vind ik echt ontzettend treurig om te lezen. Maar gelukkig zijn er een paar mensen die mijn mening steunen:
Esther doet wel degelijk een hoop verkeerd! Alleen dat zie je allemaal amper op tv. Kun je de vorige aflevering nog herinneren: John slaapt altijd uit, doet vrij weinig en regelt alleen maar het eten. Iedereen waardeerd hem. Al zijn kampleden. En denk je nou echt dat hij ineens zonder reden zo moeilijk gaat doen... Echt niet he.
Wie over mensenkennis beschikt en een beetje verstand heeft van televisie maken, die is het met mij eens! Zoiets heet nou: TV maken!
Als John wenst dat Esther de zee in kan, dan heeft die daar zijn reden voor. Waarom hij die mening heeft gekregen blijkt niet uit de beelden die getoond zijn. Een duidelijk voorbeeld van een knap stukje productiewerk en jullie tuimen er allemaal in. Waarschijnlijk ook de bedoeling van de programma makers. Hehe. Ze lachen jullie allemaal uit als ze sommmige reacties van jullie lezen hier. Velen zouden zich moeten schamen en hun excuses aan John moeten maken!

Ik citeer ten slot nog een stukje van een crew lid op dit forum, mocht men mij niet geloven:
"En above all: niet vergeten hoe misleidend tv kan zijn, en dit met enkele scheppen zout nemen ook kan soms verstandig zijn"

John, als je dit leest: Je was mijn favoriet om te winnen, en dat ben je nu nog steeds!
Zo dat moest ik nog even kwijt!
« Laatst bewerkt op: 21-09-2005, 11:25:46 door remko277 »

Offline dobber

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 21-09-2005, 04:11:43 »

John, als je dit leest: Je was mijn favoriet om te winnen, en dat ben je nu nog steeds!
Zo dat moest ik nog even kwijt!

Ben best bereid een heel stuk met je mee te denken. Sommige dingen snijden echt wel hout! De eerder door mij geplaatste reactie was gewoon even stoom afblazen. Dat geldt denk ik voor meer mensen. Ik ben ervan overtuigd dat sommige beelden gemanipuleerd zijn. Ook ben ik ervan overtuigd dat Esther vast meer heeft gezegd dan wij gezien hebben. Maar hoe creatief je ook plakt of knipt, de dingen die gezegd zijn, zijn ook echt gezegd door John. En daar heb ik moeite mee. Ook als je de context buiten beschouwing laat, heeft hij gewoon erg grove dingen gezegd.
Verder vind ik het jammer dat je iedereen van dit forum "beschuldigd" van een bepaalde domheid vanwege de reacties.  ;)

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 21-09-2005, 06:28:25 »
Dit vind ik nou ook. Esther was ook ongelofelijk irritant tegen Douwe, en het zou kunnen dat ze ook zo was tegen John en co maar dat ze dat lekker hebben weggelaten uit wat wij te zien krijgen.
 :o

REMIND: als ze dat zouden hebben weggelaten, hadden ze dat van John
ook wegggelaten en dan had EP niet zo grof ingegrepen hoor!! :o
en trouwens..marnix en esther hebben meer dan een week in een grot
gezeten, douwe kwam erbij, ze mochten eindelijk meedoen aan de
expeditie, douwe werd een beetje chagreinig van de lol die eshter en
marnix hadden, daar mag esther dan best wat van zeggen, toch!? ???

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 21-09-2005, 06:32:22 »

Wat je ziet op tv is niet zoals het er werkelijk aan toe gaat. Dat bleek ook met Johnny zo te zijn. Er werd in de eerste aflevering zo nadrukkelijk gesuggereerd dat Johnny het niet kon velen dat hij de leider niet was. Terwijl de dingen die hij zei over het gemis van zijn kind gingen. En wij maar denken dat hij het over Maxime had...Op een gegeven moment zei Johny "Wel zielig hoor". Hij was op dat moment met een van die dames over zijn kind aan het praten, en het werd zo gemonteerd dat het leek alsof hij het over Maxime had.
Was allemaal spannende knip-plak creatie van de ER crew
En dat is nu weer het geval! 
Ik zou al die mensen hier die zo snel hun slechte mening over John hebben geveild en die het allemaal nog niet helemaal inzien dat het knip en plakwerk is en dat we veel van "esthers niet gewenste praktijken binnen de groep" niet hebben gezien op tv, willen adviezeren om met deze gedachte "er wordt geknipt en geplakt" de aflevering nog eens grondig te bekijken op de site van talpa en goed op de details te letten.

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=63/genreid=1/progid=2

Neem maar eens in gedachten:"Stel dat John gelijk heeft, en esther is een vreemde vogel waar we niks mee aankunnen". Als je zo eens aandachtig kijkt respecteer je John's reactie een heel stuk beter.
Dat heb ik ook gedaan wetende dat er een hoop anders verteld wordt. En ik ben echt van mening dat esther vanaf het begin toch vrij veel irritatie in de groep heeft opgewekt en waar de meesten niet op zaten te wachten.
Het begin van het knip en plakwerk begint na 30 minuten: Esther maakt een opmerking over het bed, wat je op tv niet hoort, ze beginnen de scene met de reactie van John. Hij reageert hier nog redelijk nuchter, maar je kan hieruit opmaken dat Esther een niet gewenste uitspraak over het bed deed. En zoals we van John gewend zijn, hij geeft gewoon eerlijk zijn mening als iets hem niet zint. En zo gaat John zich steeds meer irriteren, de uitspraken van Esther laten ze niet horen, en de steeds meer geirriteerde John wel.
Voila, daar komen de meningen over John!
Iedereen stoort zich op een gegeven moment aan het gedrang van Esther, anders wilde vast wel iemand lekker droog slapen.

Kijk ook nog maar naar de vorige aflevering, Zoals hierboven al iemand zei, Douwe moest ook al van het begin af aan niks van dr hebben. Ze bleef irritant doen, urenlang! Tja en Marnix is waarschijnlijk zo'n goeie gast, die kan met iedereen opschieten... Esther wordt lief gepresenteerd, maar is ze dat wel???? Volgens mij is ze zo verdomd irritant aanwezig dat John en Carl er helemaal ziek van worden. Daarom wil John ook niet dat ze bij hun in de tent slaapt. Vanwege haar gemekker!
John en Carl willen haar voor 200% zeker geen tweede kans geven, het gaat hier dus om de persoon Esther en niet om de situatie "er is een nieuwe persoon bijgekomen die ook nog eens de leiding heeft". Als esther dit uitlegt tijdens de eliminatie zie je carl beduidend nee schudden, zo van, nee meid JIJ bent de stoorzender, niet de situatie. Dat moment is het bewijs dat het verhaal op tv anders verteld wordt dan dat zich daar heeft afgespeeld! Kijk maar eens goed.
En nee, de anderen lopen niet achter de mening van John aan om hun positie veilig te stellen. Her en der kun je goed opmaken dat de meerderheid zich gruwelijk aan haar stoort. Als ze samen bijeen zitten bv. En bij de eliminatie is de twijfel af te lezen bij sommigen om haar een tweede kans ALS persoon te geven. Dit heeft niks met positie veilig te stellen te maken.
Zoals de meesten van jullie al zeiden... nog voor deze aflevering, John is de kwaaiste niet.. Esther dus wel waarschijnlijk. Denk daar maar eens over na!!!

Dus ja, ik wacht met spanning op de volgende aflevering.

Ff vraagje, wie is het met mij eens??? Want ik heb alleen nog maar 13 pagina's haat tegenover John gezien hier. Ordeel niet te snel... Al geef ik wel toe dat ie wel erg bot was, dat wel, maar mijn mening is dus dat ie daar een goede reden voor had die wij op tv niet gezien hebben.

Groeten Remko

ik heb inderdaad de aflevering nog eens grondig bekeken, en wat blijkt, ik zag een stukje van esther EN john!! nouuuuuuuu, dat KAN toch bijna niet missen dat het dan ECHT tegen elkaar gezegd is! :o
dat john overigens veeeeeeels te ver gaat met zijn "bitch" opmerkingen (of had je die door alle verwarrende details niet opgemerkt ;D) lijkt me een duidelijke zaak toch?? :-[

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 21-09-2005, 06:42:49 »
Het begin van het knip en plakwerk begint na 30 minuten: Esther maakt een opmerking over het bed, wat je op tv niet hoort, ze beginnen de scene met de reactie van John. Hij reageert hier nog redelijk nuchter, maar je kan hieruit opmaken dat Esther een niet gewenste uitspraak over het bed deed.

Dat moment is het bewijs dat het verhaal op tv anders verteld wordt dan dat zich daar heeft afgespeeld!

ben jij de regisseur ofzo.. >:D je doet veel uitspraken waar je niks van kan waarmaken ::jaja:: je hebt trouwens wel erg veel fantasie, als je uit 1 kleine paar seconden gaat opmaken dat het hele programma fake is..als ik jou was zou ik het ZELF nog maar een goed bekijken, voordat je de schuld op een persoon schuift die niks kwaads in de zin heeft, zoals esther, en zoals ik eerder al zei, als ze stukken van esther hebben weggelaten, zouden ze dat ook bij john hebben gedaan, en dan had ER niet zo erg ingegrepen, want wat EP deed hoorde niet bij de spelregels.. ::ohno::

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 21-09-2005, 08:16:59 »

Wat je ziet op tv is niet zoals het er werkelijk aan toe gaat... enz.
Hoewel het naïef zou zijn om te denken dat de weergave niet enigzins wordt gemanipuleerd door de ER crew, ben je je gevoel voor realiteit volkomen verloren als je denkt je te kunnen baseren op vermoedens en vage conclusies die je niet eens kunt staven. De dingen die uitgezonden zijn, zijn feiten. Misschien enigzins uit hun verband gehaald, dat zou kunnen, maar het blijven feiten. Natuurlijk moet je altijd in je achterhoofd houden dat er meer dingen kunnen spelen dan alleen wat er wordt uitgezonden, maar het blijft in ieder geval nog altijd een betere basis dan vermoedens en zelfbedachte theorieën. Hoe 'uit zijn verband gehaald' dan ook, "Jij gaat het hier nog heel zwaar krijgen als je blijft" is regelrechte intimidatie, en ik denk dat hij van geluk mag spreken dat hij er überhaupt nog in zit, want dit is op het randje van de regels, zo niet er over.

En hoezo "haar gemekker"? Omdat ze haar dat onbeschofte gedrag niet laat welgevallen? Omdat ze van zich afbijt en ondanks alles zelfs blijft proberen om constructief te blijven en de dialoog gaande te houden? Had ze na John's onbeschofte gedrag stilletjes in een hoekje moeten gaan zitten? Ik dacht het niet. Respect voor Esther, ik had het niet gekund, ik was allang tegen die gast gaan schreeuwen dat ie met zijn knechtje Carl maar op de andere kant van het eiland moest gaan zitten als 't 'm niet beviel. En dat is zeker niet de beste oplossing, vandaar respect voor Esther die het wel kan.

Die John heeft gewoon een paria nodig. In de vorige groep was dat Elbert, en nu is dat Esther. Aangereikt op een gouden dienblaadje. Nu staat niks hem in de weg om haar te beschuldigen van alles wat lelijk is.
"Ik ben de echte Robinson". Sure, als je slapen, proeven verliezen en onbeschoft zijn als maatstaf neemt is hij inderdaad de grootste Robinson van het stel.
Esther is alleen al in haar kleine teen meer Robinson dan John in zijn hele lijf.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #249 Gepost op: 21-09-2005, 10:06:31 »
Tsja Remko, natuurlijk wordt er gemanipuleerd en geknipt en geplakt bij het leven. En ik acht het ook wel waarschijnlijk dat Esther misschien niet het onschuldige lieverdje is waarvoor veel mensen haar houden. Daarbij denk ik dan aan het irritante gedram tegenover Douwe ('ga nou vissen', 'nee, je moet eerst vissen', 'wanneer ga je nou vissen', 'je kunt veel beter eerst gaan vissen', 'ga nou eerst vissen', 'je moet vissen' enz enz enz) Dus ja, ik kan me voorstellen dat dat irriteert.

Aan de andere kant kan ik totaal niet begrijpen dat John jouw favoriet kan zijn... Oké, het is misschien 'begrijpelijk' dat hij Esther niet ziet zitten. Maar zijn reactie is die van een klein kind. De uitspraken die zijn uitgezonden zijn wel degelijk gedaan, en getuigen niet van veel intelligentie, zelfbeheersing of sociaal gedrag. Toch nog een paar voorbeelden:

Hij neemt Esther kwalijk dat ze de proef verliest terwijl hij op proef gebied nog nooit wat gepresteerd heeft. Sterker nog, hij heeft het puur aan Douwe te danken dat hij ooit op het eiland is beland (hij viel als tweede van het kruis).

Hij gelooft niet dat Esther twee weken in een grot gezeten heeft, omdat ze geen schrammetje op haar handen heeft. En wat heeft hij allemaal gedaan dan? Behalve koken en slapen?

Als hij echt zo'n wijze man was geweest dan had hij Esther gewoon even een kans gegeven, en zichzelf de kans gegeven om haar te leren kennen. Niemand, zelfs niet mensen met veel mensenkennis, kan iemand anders kennen na één dag. Om iemand na zo'n korte tijd al volledig af te branden vind ik dus echt getuigen van a-sociaal gedrag.

Verder vind ik het vrij irritant dat jij jouw waarheid presenteert als 'de waarheid' en wij maar domme koeien zijn dat we dat niet snappen. Net zo min als wij weet jij ook niet wat zich precies allemaal op het eiland afgespeeld heeft. Of was je er bij?

::zwaai::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #250 Gepost op: 21-09-2005, 10:11:52 »
Ik denk dat Esther - ondanks haar communicatieve vaardigheden - iemand genadeloos het vuil onder de nagels kan uitpeuteren. Ik kan me goed inbeelden dat je gewoon GEK wordt als ze begint te zeuren.
En blijkbaar is dat wat er met John gebeurd is. Totaal in overdrive. Gek gezeurd. Zinsverbijstering noemen ze dat in de rechtbank. "Ik wist niet meer wat ik deed, edelachtbare, ineens lag aan mijn voeten het lijk van een vrouw en had ik een bebloede kokosnoot in mijn hand."
:P

Besluit:
1) Esther kan vre-se-lijk zeuren
2) John is een bullebak met een dun laagje vernis

--- Het enige wat ons in diepste wezen onderscheidt van dieren is het menselijk verstand. Als dat eventjes wegvalt... ---
::)

Offline Arj€n

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 21-09-2005, 10:58:18 »
Ik las net een bericht in een ander forum van ene Lies.

John is een acteur die in minimaal 1 reclamespotje heeft gespeeld. Zie deze link die verwijst naar een spotje van Giel Beelen. John is 1 van de verkopers in de winkel en het kan niet missen: hij is het.

http://giel.vara.nl/videoarchief.php?c_id=1&page=5&aantalberichtentonen=5

Esther kan met haar gedrag best irriteren denk ik (als je een compleet ander karakter hebt), maar afgaand op eerder vertoond gedrag van zowel Esther (in de grot) als John (tegen Elbert) en de ongenuanceerde kinderlijke grofheid van John tegen Esther (je mag niet bij ons in de tent) kan je niet anders concluderen dat het gedrag van John onbegrijpelijk hard en triest is.

Het zou toch niet geregisseerd zijn?

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 21-09-2005, 11:11:13 »
Na alle reacties kan die van mij er ook nog wel bij. Ik heb me bont en blauw zitten ergeren aan die indiaan. Wat een (piep)!!!! Ik had het zo met Esther te doen. Wat had ze verkeerd gedaan? Ze kreeg de kans niet eens. In het begin dacht ik dat John heel ver zou komen maar als het nu aan mij ligt gaat hij er als eerste uit.  ::zwaai::

Offline remko277

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 21-09-2005, 11:23:54 »

Verder vind ik het jammer dat je iedereen van dit forum "beschuldigd" van een bepaalde domheid vanwege de reacties.  ;)

Een groot aantal ja, niet iedereen. Meteen je oordeel zo vellen over de persoon John terwijl je niet eens weet wat zich er precies heeft afgespeeld. En ja, dat weet ik ook niet, maar omdat ik wel weet dat je niet alles direct moet geloven wat je ziet, en dat weten jullie ook, vind ik het gewoon onterecht dat John hier 13 pagina's aan negatieve kritiek krijgt. Ik geef ook toe, hij kan soms best grof zijn, maar mensen die blijven roepen dat John jaloers is omdat Esther een nieuwe leider is geworden, of dingen die hier op lijken, die blijf ik "dom" vinden. Dat volgens jullie dat de reden is voor zijn gedrag tegen haar. Zulke posts kom je hier genoeg tegen.

Vandaar mijn uitspattingen tegenover andere forumleden.
Als dat beledegend overkomt, sorry, mijn excuses daarvoor. Ik heb het aangepast.
We zullen het volgende week vast wel zien we er het dichtste bij zit met zijn of haar mening. Ik ben zeer benieuwd.

Remko
« Laatst bewerkt op: 21-09-2005, 11:44:04 door remko277 »

Offline lind1333

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 21-09-2005, 12:25:32 »
Wat is die John een enorme SUKKEL!!! zeg. Ik heb gisteren (had 't opgenomen) tenen krommend zitten kijken naar de laatste afleverig van ER. Wie denkt hij wel niet dat hij is dat hij zo tekeer gaat tegen Esther. Die meid doet ontzettend haar best: Ze luistert naar hem, vraagt hem wat hij wil, etc. Maar het enige wat deze verkoper van gebakken lucht doet is op haar afgeven en op haar inpraten dat ze op moet geven!!!! Wat een enorme achterbakse LUL!!! Hij die geen ene reet deed in het ouderen kamp!!! Hij die nog geen ding van betekenis heeft gedaan op het eiland maar zo hoog van de toren blaast alsof hij recht op alles heeft!!!  Ik vind het bewonderenswaardig van Esther dat ze nog zo vriendelijk tegen hem blijft. En schop onder zijn dikke luie reet dat heeft hij nodig!!! ::tandpastasmiley::  Esther heeft op het eiland al meer gedaan dan hij ws in zijn hele leven voor elkaar krijgt. Hippy..? My ass..Hij denkt als een conversatieve ultra rechts iemand die niet tegen veranderingen kan en iedereen probeert mee te trekken in zijn eigen waas van jaloezie en projectie!!!  Hij vind haar een bitch zonder mensenkennis!!! Euh John volgens mij ben jij de bitch en van mensenkennis heb je al helemaal geen kaas gegeten. Geef op John, je verpest de sfeer in de groep en het geeft mij een enorm klote gevoel als jij tijdens het stemmen blijft zitten waar je zit terwijl je in het 1e vliegtuig naar huis moet opzouten!!!!

Zo hé hé dat lucht op, moest echt ff kwijt wat voor enorme KLOOTZAK ik die JOhn vind

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 21-09-2005, 12:30:37 »
Beste Remko,

Het kan me niet zo veel schelen wat de REDEN is van Johns gedrag. Feit blijft dat hij te ver gaat.

Offline dobber

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 21-09-2005, 13:00:55 »

Als dat beledegend overkomt, sorry, mijn excuses daarvoor. Ik heb het aangepast.

Ha die Remko. Ik voelde me niet persoonlijk beledigd hoor. En inderdaad na 13 pagina's ben ik het inmiddels ook wel een beetje beu. Talpa lacht zich natuurlijk rot om al die hilariteit. :)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #257 Gepost op: 21-09-2005, 13:03:43 »
Kijk het zit zo ik vind John zijn gedrag ook onacceptabel maar om steeds berichten te posten is overbodig om "zijn gedrag" Op een gegeven moment weten we het wel  :) Groetjes, Nicky  ::joehoe::

Offline Novoselic

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 21-09-2005, 13:05:25 »
Het zou allemaal best dat de programmamakers de boel manipuleren, maar feit blijft wel dat John eerst bij Carl loopt af te geven over wat Ester vertelde over haar verblijf op een rots en later de oversteek naar 1 van de eilanden. Later bij EP zit hij poeslief naast haar te vertellen dat hij het wél een knappe prestatie vind. Wees dan op zo'n moment ook eerlijk tegen haar! Ben je 50+ om je zo kinderachtig te gedragen. Zielige ouwe man..........

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #259 Gepost op: 21-09-2005, 13:11:56 »
Ik las net een bericht in een ander forum van ene Lies. John is een acteur die in minimaal 1 reclamespotje heeft gespeeld. Zie deze link die verwijst naar een spotje van Giel Beelen. John is 1 van de verkopers in de winkel en het kan niet missen: hij is het.
http://giel.vara.nl/videoarchief.php?c_id=1&page=5&aantalberichtentonen=5
::vergroot::
Yup, 't is 'em!