Ongelofelijk...
Vond John al een drol omdat hij zichzelf zag als Robinson terwijl hij werkelijk GEEN ENE REET heeft uitgevoerd maar dit slaat echt werkelijk alles. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan iemand en ik hoop serieus dat hij dit topic gaat doorlezen.
Oh en Nicole was weer eens de enige verstandige. Helaas zitten er jonge belgjes bij zonder enige eigen wil die zich "storen" aan de directheid. Nee die belgjes doen het wel even achter haar rug om.
Eerlijk gezegd vond ik Nicole in het begin soms ook wel wat aanwezig maar ze zei tenminste wel eerlijk wat ze dacht. Jammer dat Nicole niet inzag dat ze hopeloos verloren was en openlijk partij koos voor Esther want die kon wel wat hulp gebruiken. Die John maakte haar helemaal kapot met zijn domme, botte opmerkingen. Potverdorie!
Deze aflevering zie je wel duidelijk de invloed van Talpa die weer sensatie-tv willen hebben waardoor er echt vreeeeeeeeeeselijke mensen in zijn gedropt zoals John.
Ik kijk het samen met mijn ouders en zusje en broertje en we hebben ons allemaal kapot geërgerd aan John en aan het aantal reacties te zien zijn wij niet de enige. Misschien kan de leiding ingrijpen en John maar weer naar zijn vingerverfparadijs terug sturen want dit is echt wanstaltig.