Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147559 keer)

Offline gaffe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #200 Gepost op: 20-09-2005, 19:58:45 »
Ik vind John wel een toffe peer eigenlijk ::ok:: ;D
sic transit gloria mundi

Offline Mazter

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 20-09-2005, 20:10:04 »
Volgens mij waren de oudjes al zo warmgedraaid op het Elbert pesten dat ze na zijn overstap naar het andere kamp iemand anders nodig hadden om tegen te zeuren. Ester was daar met haar leiderspositie, imuniteit en enige 30-er natuurlijk de juiste persoon voor.

Toch triest hoe een stelletje ouwe verwende mensen zich zo saddistisch kunnen gedragen.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 20:13:03 door Mazter »

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #202 Gepost op: 20-09-2005, 20:23:44 »
john is echt veel te ver gegaan, hij houdt geen enkele rekening met de gevoelens van anderen  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::   ik stel voor dat hij in z'n eentje in die grot gaat zitten  ;D

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 20-09-2005, 20:26:54 »
WAT EEN EIKEL is dat zeg!!!
 Dat hij Esther niet eens een kans wilt geven .. Pff en die flauwe opmerkingen die hij erover maakt ... "laat je je maar eens bewijzen"  Net of hij dat heeft gedaan door allen maar te rusten...erg zielig!! Hij kan het gewoon niet hebben .. laat hem AUB zo snel mogelijk van dat eiland afgaan... Laat hem maar weer lekker thuis rentenieren...

dit is inderdaad helemaal waar!! ik heb me echt helemaal dood zitten
ergeren aan die john!! ::niet-ok:: wat is dat een ongelooflijk asociale vent!! esther doet hartstikke haar best om ervoor te zorgen dat de kampleden esther leren kennen en geen leider..het is een rol die haar is aangewezen john!! daar kan zij verdikke niks aan doen!! en esther blijft dan ook zo kalm en aardig..meis je hebt immuniteit, zet die akelige man toch eens op zijn nummer!! als ik esther was geweest (en dat is echt serieus geen grapje) dan had ik john allang de waarheid verteld..hij zegt dat esther mensen geen ruimte geeft, terwijl ze zelf niet eens mag uitleggen wat ZIJ ervan vind!! ze heeft gezegd; oke om de beurt in de leidershut, accepteer dat dan!! nee nee, john is geen goed figuur ::ohno:: een robinson kan ik hem dan ook echt NIET noemen ::ohno::

(tekst aangepast: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 20:30:17 door Stormpie »

Offline Harregarre

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 20-09-2005, 20:35:25 »
Ongelofelijk...

Vond John al een drol omdat hij zichzelf zag als Robinson terwijl hij werkelijk GEEN ENE REET heeft uitgevoerd maar dit slaat echt werkelijk alles. Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan iemand en ik hoop serieus dat hij dit topic gaat doorlezen.

Oh en Nicole was weer eens de enige verstandige. Helaas zitten er jonge belgjes bij zonder enige eigen wil die zich "storen" aan de directheid. Nee die belgjes doen het wel even achter haar rug om.  >:( Eerlijk gezegd vond ik Nicole in het begin soms ook wel wat aanwezig maar ze zei tenminste wel eerlijk wat ze dacht. Jammer dat Nicole niet inzag dat ze hopeloos verloren was en openlijk partij koos voor Esther want die kon wel wat hulp gebruiken. Die John maakte haar helemaal kapot met zijn domme, botte opmerkingen. Potverdorie!

Deze aflevering zie je wel duidelijk de invloed van Talpa die weer sensatie-tv willen hebben waardoor er echt vreeeeeeeeeeselijke mensen in zijn gedropt zoals John.

Ik kijk het samen met mijn ouders en zusje en broertje en we hebben ons allemaal kapot geërgerd aan John en aan het aantal reacties te zien zijn wij niet de enige. Misschien kan de leiding ingrijpen en John maar weer naar zijn vingerverfparadijs terug sturen want dit is echt wanstaltig. ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 20:53:11 door Stormpie »
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 20-09-2005, 20:36:04 »
Overigens vind ik Esther ook ontzettend irritant. Ze kan er niks aan doen dat ze immuniteit heeft en er een hut voor haar gebouwd is etc. maar ze kan wel wat minder irritant doen en mensen op de zenuwen werken.

Waar HEB je het over...?

John had dat gewoon moeten zeggen (...) Zeggen dat je iemand iiritant vind en op je zenuwen werkt lijkt me meer dan genoeg om aan te geven dat je iemand niet mag.

Waarom 'had hij dat gewoon moeten zeggen'? Is het soms niet trendy meer om af en toe je onderbuikgevoelens een beetje te beheersen en voor je te houden? Wie boeit het nou of iemand iemand anders irritant vindt? Het is kwetsend en volstrekt niet van belang. Behalve wanneer het irritante gedrag bepaalde consequenties heeft, maar daar is in het geval van Esther - zo die al irritant zou zijn - volstrekt geen sprake van.

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 20-09-2005, 20:44:36 »

dit is inderdaad ook helemaal waar, mensen the truth is;
john heeft Karl opgestookt..vervolgens zijn ze met zijn
tweetjes de "o-zo onschuldige" belgen gaan ompraten
zodat er nog maar 1 iemand overbleef die respect had voor
iemand die niks kwaads in de zin heeft namelijk nicole.
het jammere is dat nicole (heel verstandig) haar mond heeft
gehouden omdat ze bang was er weer uitgestemd te worden,
begrijpelijk van haar, maar absoluut niet van john en zijn "volgelingen", waarvan ik in het begin had gedacht wel verstandiger om te gaan met dit spel..

(quote verwijderd: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 20:46:30 door Stormpie »

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 20-09-2005, 20:46:34 »
john is echt veel te ver gegaan, hij houdt geen enkele rekening met de gevoelens van anderen  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::   ik stel voor dat hij in z'n eentje in die grot gaat zitten  ;D

precies! eens kijken of ie dan nog de hele dag lekker op zijn bed blijft liggen ::)

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 20-09-2005, 20:48:08 »

waarom..????!! ::oink::
-omdat hij esther kwetst? ::ohno::
-omdat hij iedereen tegen haar opstookt? ::ohno::
-omdat hij niks doet? ::ohno::
-omdat hij mensen beschuldigt van dingen die hij zelf doet? ::ohno::
-omdat hij TOTAAL geen respect heeft voor zijn kampgenoten? ::ohno::
-omdat hij DENKT dat hij een robinson is maar het NIET is? ::ohno::

redenen genoeg om john ervan bewust te maken dat ie ECHT FOUT BEZIG IS! en ik weet dat ik niet alleen voor mezelf spreek.. ::ohno::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 20-09-2005, 20:50:58 »
  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline zaja

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 20-09-2005, 20:51:14 »
Niet zo slim van John dom om de nederlandse Nicole weg te stemmen. Nu zijn er nog vier belgen en twee nederlanders over. De ene nederlander heeft immunitijd, de ander wordt dus weggestemd. Bye, bye John. Krijg je ook van je maatje Carl een mes in je rug.

John is gewoon jaloers op de vlot-overtocht van Esther en ziet deze daadkracht als een bedreiging. Zou hij zelf niet kunnen, heeft het veel te druk met slapen.

Domme John is even vergeten dat de kijkers uiteindelijk bepalen wie er gaat winnen.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 20-09-2005, 20:54:19 »
waarom..????!! ::oink::

Ik denk dat we uit het feit dat Gaffe ons de redenen onthield mogen afleiden dat het meer als troll bedoeld was dan serieus. La gaan, jôh ;)

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 20-09-2005, 21:00:00 »
Ik denk dat we uit het feit dat Gaffe ons de redenen onthield mogen afleiden dat het meer als troll bedoeld was dan serieus. La gaan, jôh ;)

;) FF testen hoelang het zou duren voor mijn hoofd er figuurlijk afgehakt zou worden.
En voor mijn mening....tja men zou natuurlijk het hele topic kunnen lezen ;) ;) :-X
sic transit gloria mundi

Offline Harregarre

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 20-09-2005, 21:03:27 »
Worden mijn berichten verwijderd wegens te grof taalgebruik ofzo...  Maar goed die Jogn is gewoon zum ::kots:: en als hij hier komt dan sta ik klaar: ::zweep::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Bigbaas

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 20-09-2005, 21:07:55 »
BAH BAH BAH.... wat een ongeloofelijk grote eikel is die man! ::niet-ok:: Voor de nieuwe indeling vond ik hem wel gaan maar na de aflevering van afgelope zondag....  >:( écht wat een eikel. En z'n vriendje trouwens ook. Ik vind het erg jammer dat de andere kampgenoten niet ingrijpen. :( Vet lullig voor Esther die daar ff de leiderrol opgelegd krijgt, en dat onze John haar nog ff ondeuit haalt. echt belachelijk.
.....Maar voor de rest is het echt een  ::ok:: programma  ;D Hoop dat hij er zo snel mogelijk uit gaat.

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 20-09-2005, 21:09:19 »
Worden mijn berichten verwijderd wegens te grof taalgebruik ofzo...  Maar goed die Jogn is gewoon zum ::kots:: en als hij hier komt dan sta ik klaar: ::zweep::

K help Je waar K helpen kan ::jaja:: ::regenboog::

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 20-09-2005, 21:11:04 »
BAH BAH BAH.... wat een ongeloofelijk grote eikel is die man! ::niet-ok:: Voor de nieuwe indeling vond ik hem wel gaan maar na de aflevering van afgelope zondag....  >:( écht wat een eikel. En z'n vriendje trouwens ook. Ik vind het erg jammer dat de andere kampgenoten niet ingrijpen. :( Vet lullig voor Esther die daar ff de leiderrol opgelegd krijgt, en dat onze John haar nog ff ondeuit haalt. echt belachelijk.
.....Maar voor de rest is het echt een  ::ok:: programma  ;D Hoop dat hij er zo snel mogelijk uit gaat.

ZEKER WETEN!! DR UIT DR UIT DR UIT!! ::jaja:: ::jaja::
want die man is zoo asociaal ::oink::
en dt vind ik zo fout.. :(

Offline Bigbaas

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 20-09-2005, 21:16:07 »

Haha precies  ::ok:: en Ik help ook mee  ;)

Offline yOnna

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 20-09-2005, 21:16:23 »
join the club, ik ook ::jaja::
k zei zondag nog tegen mijn vriend: kunnen we die ernst-paul niet bellen ofzo en ff vragen of die het adres van john heeft, dan gaan we gezellig ff langs ;D toen had mijn vriend mij helaas al vast gespijkerd aan de bank en 4 proppen papier in mijn mond gedaan :P :-X

(quote verwijderd: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 21:32:39 door Stormpie »

Offline mdlvw

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 20-09-2005, 21:16:48 »
Je kunt het interview beluisteren op de site van 3FM

Surf naar:
http://giel.vara.nl/audioarchief.php

Klik bij 'bellen met John Vermolen'

LET OP!!! ::zwaai:: Het fragment begint pas na 6 minuten.