Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147515 keer)

Offline nachtzuster

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #100 Gepost op: 20-09-2005, 01:08:49 »
John en z'n holmaat zijn Losers.
(idd met een hoofdletter)
bijvoorbaad al verloren....

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #101 Gepost op: 20-09-2005, 01:13:16 »
Yep! Wijs mens ::ok:: die Bomma. Ze is spijtig genoeg dood. :( 93 geworden!
John en Carl daarentegen...  ::niet-ok:: Wat was DAT zeg!!!!! Echt niet normaal!!!

Lorelei, je hebt natuurlijk overschot van gelijk, maar de dingen die deze twee gezegd en gedaan hebben kon je maar op één manier interpreteren denk ik. Zelfs al ZOU eerst Elbert, en vervolgens Esther dingen gezegd of gedaan hebben die hen niet aanstonden, dan nog gingen ze imho over de grens van normaal fatsoen. Het is een spel, OK, maar toch... Wie zou de volgende zijn? En om wat voor reden? Ik ben blij dat hun gedrag tot nu toe niet is beloond.
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 20-09-2005, 01:20:44 »
Yep! Wijs mens ::ok:: die Bomma. Ze is spijtig genoeg dood. :( 93 geworden!
John en Carl daarentegen...  ::niet-ok:: Wat was DAT zeg!!!!! Echt niet normaal!!!

Lorelei, je hebt natuurlijk overschot van gelijk, maar de dingen die deze twee gezegd en gedaan hebben kon je maar op één manier interpreteren denk ik. Zelfs al ZOU eerst Elbert, en vervolgens Esther dingen gezegd of gedaan hebben die hen niet aanstonden, dan nog gingen ze imho over de grens van normaal fatsoen. Het is een spel, OK, maar toch... Wie zou de volgende zijn? En om wat voor reden? Ik ben blij dat hun gedrag tot nu toe niet is beloond.

Het is niet afgestraft tot nu toe en die beloning zou helaas nog steeds kunnen komen...ze hadden John eruit moeten stemmen, iedereen weet toch dat ze nu waarschijnlijk een rottijd zullen gaan beleven als 'kamp'? Dit komt echt niet meer goed.
Ik snap het stemgedrag absoluut niet ???
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #103 Gepost op: 20-09-2005, 01:26:56 »
Yep, zo is dat, onbegrijpelijk! Nicole was absoluut niet mijn favoriet, maar nu vond ik ze wel wat hebben. Dat zegt wel veel over de macht van de montage. Zij hebben gewoon alle macht in handen. Als ze je lui, of zagerig, of agressief of hersenloos of een "mossel" of wat dan ook willen maken, dan kunnen ze dat. 
:-X
Al kunnen sommige dingen die JC gezegd hebben niet door de beugel imho.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 01:29:15 door Lukas »

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 20-09-2005, 01:33:48 »
Yep, zo is dat, onbegrijpelijk! Nicole was absoluut niet mijn favoriet, maar nu vond ik ze wel wat hebben. Dat zegt wel veel over de macht van de montage. Zij hebben gewoon alle macht in handen. Als ze je lui, of zagerig, of agressief of hersenloos of een "mossel" of wat dan ook willen maken, dan kunnen ze dat. 
:-X

Deze aflevering was een eitje voor de montage ;D Ze hebben niet eens hun best hoeven doen om er iets smeuigs van te maken....waarschijnlijk vonden ze het jammer dat ze geen anderhalf uur mochten vullen  ;D ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #105 Gepost op: 20-09-2005, 01:38:38 »
Ja, dit was een weggever!
 ;D

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 20-09-2005, 01:52:55 »
Ik weet niet wie de casting heeft verzorgt, maar die verdient promotie!
Ze hebben deze keer een hoop dwaallichtjes bij elkaar verzameld.

Ik heb op dit moment niet eens een echte favoriet.....
Normaal ben ik wel zo vooringenomen dat ik bij de eerste aflevering al weet wie de winnaar wordt......
Nooit gelijk gekregen trouwens.... ::schaam::  ::rofl::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #107 Gepost op: 20-09-2005, 02:12:54 »
John is kansloos denk ik. Wilde het hard spelen, maar werd eigenlijk niet door iedereen gevolgd.

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #108 Gepost op: 20-09-2005, 03:48:59 »
Deze aflevering was een eitje voor de montage ;D Ze hebben niet eens hun best hoeven doen om er iets smeuigs van te maken....waarschijnlijk vonden ze het jammer dat ze geen anderhalf uur mochten vullen  ;D ;D ;D

Voor 1x was ik blij dat het niet langer duurde..... kon er echt bijna niet naar kijken  >:(
Heb me een partij op zitten winden, niet normaal.
Ik zat ook echt voor de buis te roepen dat het team [voor mijn part Ernst-Paul persoonlijk  ::rofl:: ] in moest grijpen... Vooral toen die langharige bal zei dat hij er niks van geloofde dat Esther zolang in een grot overleefd had  >:(
Spuug zeg  ::zweep::

Offline jeroen23

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 20-09-2005, 04:31:34 »
ER blijft toch heerlijk psychologen voer... tis wel overduidelijk dat john bang is... in het oudere kamp was hij zo'n beetje de leider... de enige die een beetje tegengas gaf was elbert in de vorm van flauwe grapjes waar john zich kinderachtig over opwond, tot groot plezier van onze schilderende bodybuilder

die belg vind ik ook maar een kwal, carl ofzo, jaloers menneke

dat de ouderen nu massaal esther als pispaal gebruiken laat vooral zien hoe eng mensen kunnen doen wanneer ze in 't nauw gedreven worden

en dan allemaal op nicole stemmen, jezus wat zijn mensen toch doorzichtig... pure samenscholing: alleen ben je niets, dus dan maar lekker met de rest meewaaien

petje af voor nicole, die het niet slim gespeeld heeft, maar wel recht voor zn raap was

esther en marnix hebben immuniteit tot aan de samensmelting... als esther het tot dan volhoudt, want ook al gaat john er volgende aflevering uit, dan zijn er nog 4 belgen over waarmee ze het aan de stok zal krijgen... vind dat ook een beetje triest eigenlijk, hoe belgen zo snel samenklonteren tot een weke pap... zijn ze dan echt zo bevreesd van ons hollanders

Offline Krisha

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 20-09-2005, 07:00:11 »
Heb gisteren al tijdens de uitzending hier voor het eerst mijn gal zitten spuwen, moest gewoon kwijt wat ik van die sukkel vind, en vandaag kom ik tot de heerlijke ontdekking dat er volgens mij geen mens meer rondloopt met respect voor deze vingervervende loser. LOSER. (Moest nog even herhaald worden. Sorry.) Dat wordt lachen voor meneer John als ie vandaag zijn boodschapjes gaat doen. Wellicht dat er wel een paar ruitjes sneuvelen  ::zwaai::

Offline josje

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 20-09-2005, 07:50:06 »
Ik denk dat de mannen niet goed tegen het leideschap van esher kunnen,en zich daarom zo irritant gedragen.Het zijn zomaar van die zielige figuren geworden. ::rofl::

Offline gon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #112 Gepost op: 20-09-2005, 08:33:02 »

Ook ik ben voor de tv compleet uit m`n plaat geschoten!!
Vol ongeloof,verbijstering en walging heb ik naar de verichtingen van deheer John en deheer Carl zitten kijken...hoe bot kun je zijn.hoe simpel kun je denken..
Ik vraag me echt af wat er door de bolletjes van deze 2 heren gaat!
Waarom denken zij dat ze  meerrecht hebben dan Esther?
Wat heb ik het met `t meiske te doen.
en wat zwak van de jonge belgen om zo blindelings de grote mond van John te volgen...

tis zeker maar een spelletje,maar ik vond het echt shokkend wat we gisteren zagen..!Hoe kun je iemand breken..!
Wat heb ik me vergist in John,ik dacht echt dat het een hele relaxe kerel was maar oei oei zat ik er ff langs!!!!

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 20-09-2005, 08:49:22 »
wat een grote eikel zeg die john kan zelf niks met de proeven is het een sukkeltje dien amper kan lopen en gloof niet dat esther in een grot heb gezeten
wat een sukkel  hij is geen team speler
er uit met
kolibri

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #114 Gepost op: 20-09-2005, 09:13:51 »
Hij was net op de radio. Giel belde hem even om te vragen of hij zich niet schaamt en nee, hij schaamt zich helemaal niet. Hij is nu eenmaal zo, vrij direct...

Hij had Esther op die vlonder zien staan en horen zeggen dat ze de nieuwe leider is en toen dacht ie ' we zijn geen kleine kinderen ' en had ie ook tegen haar gezegd: je had Akela moeten worden. En hij had gelukkig bijval van Carl en ook van de jongeren.

Maar wat wij zagen was een vertekend beeld - yeah right  :-\\ ::niet-ok::

En natuurlijk komt het weer goed met Esther...

Afgezien van Esther, heb ik het gehad met deze hele groep - opzouten  ::zweep::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #115 Gepost op: 20-09-2005, 09:26:41 »
Citaat

Lucas: JC? bedoel je DE JC?

verder staat mijn mond nog steeds open van verbazing. was ik er maar bij geweest. dan had ik geweten wat er allemaal omheen heeft afgespeeld. ik vind john dus ook echt niet sympathiek, maar houd een slag om de arm en zal niet (ver)oordelen omdat we te weinig gezien hebben van alle groepsprocessen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #116 Gepost op: 20-09-2005, 09:29:02 »
De grootste ER loser aller tijden :D Ik hoop echt zo dat hij al deze berichtjes eens leest!

Echt als ik daar had gezeten, had ik hem denk ik allang een klap willen geven...
Some light in your eyes...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 20-09-2005, 09:31:26 »
Hij was net op de radio. Giel belde hem even om te vragen of hij zich niet schaamt en nee, hij schaamt zich helemaal niet. Hij is nu eenmaal zo, vrij direct...

Hij had Esther op die vlonder zien staan en horen zeggen dat ze de nieuwe leider is en toen dacht ie ' we zijn geen kleine kinderen ' en had ie ook tegen haar gezegd: je had Akela moeten worden. En hij had gelukkig bijval van Carl en ook van de jongeren.

Behoorlijk volwassen reactie van een wijze oude man ::ohno:: ::niet-ok::

er was eens......

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #118 Gepost op: 20-09-2005, 09:33:26 »
Van mij mag ie vrij direct naar huis  >:D

Offline SjojS

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 20-09-2005, 09:37:31 »
Mijn vriend en ik hebben zowat de TV door het raam gegooid...
Wat een  ::niet-ok:: vent is die John. En ook  ::niet-ok:: dat verder helemaal niemand tegen hem ingaat. Lekker makkelijk hoor.

Tip voor Esther: verlies alle proeven, zo blijft er nix meer van je team over  ::zwaai::