Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147494 keer)

Offline Winston

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #60 Gepost op: 19-09-2005, 23:10:22 »
same here, 'k heb mij eigenlijk ook alleen maar aangemeld omdat ik zo ontredderd was door hetgeen ik deze aflevering gezien heb. on-ge-loof-lijk.
arme esther ja,
maar ook arme john...zou het pijn doen om zoals john te zijn ?

Ergens heb je wel gelijk door John ook ´arm´ te noemen. Waarschijnlijk heeft hij dat nu ook in de gaten als ie zichzelf terug ziet. Tenminste, dat hoop ik!
- stop making sense -

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-09-2005, 23:10:45 »
Dat kan niet. Hij zal toch niet vanaf zijn geboorte al zo moeilijk kijken!? :-\\

Offline zalmkop

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 19-09-2005, 23:11:35 »
Ik heb me vandaag eigenlijk alleen maar hier aangemeld, omdat ik me nog nooit zo aangegegrepen heb gevoeld door een aflevering van Robinson. Ongelooflijk hoe mijn hart begon te kloppen toen mr. John (arme Esther, hij leek haar zo´n wijs man) zijn steken richting Esther begon te lanceren!

Op zo´n momenten verlies je je vertrouwen in de mensheid.  ::ohno::

idem

Echt een degoutante mens die John, en Carl, dat is gewoon een meeloper van de ergste soort... John mag van geluk spreken dat hij niet naast mij zat in de zetel... echt woedend was ik

Offline zalmkop

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 19-09-2005, 23:13:05 »
Ik hoop echt dat John dit forum leest en mentaal breekt

Offline boeske

• Forumlid
  • Leve Esther!!!!
« Reactie #64 Gepost op: 19-09-2005, 23:13:24 »
Dat kan niet. Hij zal toch niet vanaf zijn geboorte al zo moeilijk kijken!? :-\\

Wie weet ,met zo een kerel weet je maar nooit,hij is eigenlijk ne beetje "een tijdbom" voor de expeditie..

Offline Liess

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 19-09-2005, 23:13:58 »
ergens in het begin van de aflevering zegt john tegen elbert "ik zou me schamen in jouw plaats, echt waar"
wel beste john, ik schaam zou me ook ongelooflijk schamen in jouw plaats
zo'n degoutant gedrag !
worst expeditie robinson member ever !

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 19-09-2005, 23:15:36 »
Ik mag toch aannemen dat zijn teamgenoten (ook al ziet hij het zelf niet zo) verstandig genoeg zijn om hem de volgende keer weg te stemmen. Deze man is een blamage voor de expeditie.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #67 Gepost op: 19-09-2005, 23:16:01 »
Haha, de modjes zullen het wel druk hebben met dit topic. Lekker met zijn allen het hele forum volspammen over 1 debiel, schitterend!! Ach ja, hij zal toch hopelijk zeer binnenkort wel door de mand vallen en ik hoop maar dat ie lekker veel last van zijn geweten krijgt als hij dit terug ziet op tv en wanneer hij z'n 'toffe wijze oude mannen'-egootje aangetast ziet worden op diverse fora, mits hij beschikt over een computer natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat ie zelfs nog te dom is voor een computer. Wellicht is dat dan wel zijn redding om hem te behoeden van een eenzame carrière als depressieve drankverslaafde ofzoiets. In ieder geval... Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van John

Inderdaad hebben we het er druk mee ;), we vragen jullie dan ook jullie mening niet onder stoelen of banken te steken, maar doe dat dan op respectvolle manier en verlaag je niet tot een niveau wat je vandaag ook niet op de buis duldde. :) ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline fliegenderhirsch

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 19-09-2005, 23:16:33 »
ik wil ook nog ff!!!wat een malloot!schop hem toch uit de
expeditie!beter nog stop hem een paar weken in die grot
waar esther in gezeten heeft!mischien gelooft hij het dan wel!
vind sommige belgen meelopers en irritand maar deze eikel overtreft
alles!carl is net z'n halve zool trouwens!hoe kun je zo reageren!
esther kruipt en smeekt bijna om een beetje begrip en hij reageert
als een botte boer!triest dat niemand zijn mond open trekt!zelfs
nicole niet!ze zouden hem op een vlot moeten vastbinden en de zee induwen!
wat een zeikbeer!afschuwelijk gewoon!

Offline superwuppie

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 19-09-2005, 23:17:18 »
Zielig persoon.. en dat noemt zich rentenier.. is hij met ellebogenwerk zeker aan al dat geld gekomen!! wat een L*L.. Arrogant irritant mannetje.. wat kan jij laag gaan zeg. hielen likker.

Jammer dat het al opgenomen is.. anders waren we heb ff met een ploeggie van dat eiland komen rukken!! Gewoon niet normaal. zo doen beesten nog niet eens tegen elkaar..

pfff laat ik maar ophouden,

ZIELIG MANNETJE!!!!!!!!!!!!!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #70 Gepost op: 19-09-2005, 23:18:21 »
Ik heb nog nooit zo n iemand gezien die zich zo laag gedraagt  ::niet-ok::

Offline bling

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 19-09-2005, 23:22:02 »
idd sommige belgen lopen gewoon degene met de grootste mond achterna.  was tijdens vorige indeling van kampen al duidelijk.  die john heeft duidelijk al zijn zin voor realiteit verloren (tenminste dat hoop ik voor hem).  anders denk dat zijn vrienden in het dagelijkse leven op 1 hand te tellen zijn.  zou wel een blamage zijn voor het programma moest hij kunnen winnen...

Offline Breseis

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 19-09-2005, 23:25:40 »
Ik vindt het een ********, hij samen met die zogeheten Carl dat ze Esther zo onderuit halen, alleen maar omdat ze het niet kunnen hebben dat er een vrouw de leiding heeft GEKREGEN. Zij kan er niks aan doen, ze probeerd van alles om iedereen te benaderen in een positieve zin en dan gaan hun en voor die ouwe bok John zich gedragen als een klein jongentje die van zijn mama geen snoepje krijgt. En dan nog durven zeggen dat zei eruit moet. Ik hoop dat je van je positie gebruik maakt en dat je heerlijk in dat bed hebt geslapen. We zullen zien hoe het afloopt en hoop dat die John & Carl er heel snel uitliggen. ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 23:27:52 door mapel »

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #73 Gepost op: 19-09-2005, 23:27:02 »
idd sommige belgen lopen gewoon degene met de grootste mond achterna.  was tijdens vorige indeling van kampen al duidelijk.  die john heeft duidelijk al zijn zin voor realiteit verloren (tenminste dat hoop ik voor hem).  anders denk dat zijn vrienden in het dagelijkse leven op 1 hand te tellen zijn.  zou wel een blamage zijn voor het programma moest hij kunnen winnen...

Ik denk niet dat dit typisch iets Belgisch is. Ik lees herhaalde malen op het forum van die Belgen dit en die Belgen dat. Nederlanders kunnen net zo zijn. John isoverigens een Nederlander, en tot zover heb ik in ER nog nooit een Belg zich zo zien gedragen als hij.

Laten we daar maar eens bij stilstaan.

Het gaat hier gewoon om mensen in een bepaalde situatie. Of deie nou van Nederlandse of Belgische origine zijn doet niet terzake. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #74 Gepost op: 19-09-2005, 23:27:14 »
Hij verlaagt zichzelf tot het fenomeen "intimidatie" en dat is volgens de wet verboden, in het  bedrijfleven tenminste.....kun je door ontslagen worden.....dan moet je van de steun leven, oftewel "rentenieren" ::rofl::

Offline Guust

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 19-09-2005, 23:29:01 »
Echt een zielige man...

Volgens mij moet iemand die zich zo gedragen heeft nu momenteel bij het zien van deze beelden door de grond zakken van schaamte... ::schaam::

Ik zou me waarschijnlijk niet meer buiten durven tonen...
Wat een arrogantie...

Ik stoor me anderzijds ook aan het passieve gedrag van de 4 personen die kiezen om Esther als leidster te behouden, maar zelf niets beginnen tegen die schaamteloze man.

Voornamelijk het gedrag van de jonge Belgen, ze kiezen eerst om Esther te behouden, en dan denk je dat ze zo eerlijk gaan zijn om Nicole een nieuwe kans te geven, en John af te straffen voor zijn gedrag, en dan laten ze John ongestraft, enkel en alleen om Nicole voor een tweede keer weg te krijgen!

In die context heb ik ook m'n vragen bij de stem van Marleen... Zij kende Nicole nauwelijks, maar stemt ze toch meteen weg?!

(voor mensen die er moesten aan twijfelen, ik ben wel degelijk BELG, maar vind net als mapel dat dit niet nationaliteitsgebonden is... ::tandpastasmiley::)

Offline dobber

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 19-09-2005, 23:31:06 »
 >:(
Ook ik doe nog maar even een duit in het zakje, hoewel het geloof ik niets nieuws toevoegt!
Maar wat een ongelooflijke ei..!! Ik heb het vanaf het begin een beetje een ouwe zemelaar gevonden, maar dit slaat echt alles. Laat hem alsjeblieft op een zinkend vlot stappen zeg.
Zul je ook nog zien dat hij de hele expeditie nog wint ook.  ::zwaai::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 19-09-2005, 23:32:03 »
Ook ik, al jaren trouwe kijker, heb me speciaal geregistreerd naar aanleiding van deze aflevering.

Ik schrok er werkelijk van hoe John en Carl op een basisschool-achtige manier iemand aan het wegpesten zijn. En niemand die ertegen in opstand durfde komen.

Arme Nicole, ze dacht er deze keer goed aan te doen om haar mond te houden, ligt ze er alsnog uit... Onverwacht, dat wel. De ook in mijn ogen ruggengraatloze jonge Belgen durven zelfs in een min of meer anonieme stemming geen partij te trekken voor Esther.

Ik kan alleen maar hopen dat John er vandaag voor de tv met al z'n vrinden erbij ook geschrokken is. En dan dat 'bewijs je maar eens', hoe durft hij?! Wat heeft híj gedaan om zich te bewijzen? Hij ligt de hele dag te slapen en is stelselmatig de zwakste schakel bij de proeven.

Nou ja, ik zal er maar over ophouden...

Offline boeske

• Forumlid
  • Leve Esther!!!!
« Reactie #78 Gepost op: 19-09-2005, 23:35:08 »
Mensen,mensen ik wil er op wijzen dat het om een spel gaat en ik hoop ook dat John beseft dat het om een spel gaat,want-god- als dez m

Offline bling

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 19-09-2005, 23:35:21 »
Ik denk niet dat dit typisch iets Belgisch is. Ik lees herhaalde malen op het forum van die Belgen dit en die Belgen dat. Nederlanders kunnen net zo zijn. John isoverigens een Nederlander, en tot zover heb ik in ER nog nooit een Belg zich zo zien gedragen als hij.

Laten we daar maar eens bij stilstaan.

Het gaat hier gewoon om mensen in een bepaalde situatie. Of deie nou van Nederlandse of Belgische origine zijn doet niet terzake. :)

nee je hebt gelijk.  ik zal me anders even verduidelijken:  het is me opgevallen dat meredith en wim zich al voor de tweede keer scharen achter de sterkste (of in dit geval degene met het meeste lawaai) figuur.  kan natuurlijk ook hun tactiek zijn.  wie weet krijgen ze gelijk en brengt dat hen nog ver in de expeditie.  of het nu belgen zijn of nederlanders maakt niet uit.