Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147505 keer)

Offline cortex

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #40 Gepost op: 19-09-2005, 22:29:33 »
Ik heb even mijn verbijstering en woede laten wegzakken..........het hielp echter niets, ik blijf het een vervelende baby vinden. Nooit gedacht dat ik ooit zou willen dat iemand echt door de programma-makers eruit gezet zou worden.... en inderdaad, ik hoop dat hij nu ziet wat een ongelofelijke misselijkmakende manier van doen hij tegenover Esther heeft en haar nu alsnog zijn excuses maakt.  ::ohno::
Contra torrentem

Offline Rotterdam

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 19-09-2005, 22:30:01 »
 ::zwaai:: bye bye van mij mag John er vandaag nog uit
Gewoon ontzettend gemeen
Kan niet anders of hij is jaloers op Esther
En Carl maar dom achter 'maanlopen mietje
En erg zwak van die kleine belgjes (kleuters) om zelf geen mening te hebben
Rot toch op allemaal van dat eiland
Esther is nog het meeste Robinsonwaardig van allen
WINNEN

GEEF (hopenlijk) NIET OP

Offline B3rtje

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 19-09-2005, 22:30:44 »
::oink:: WAT EEN NERD !!!! en dat is een nederlander ?! wat een gast joh !
Ik mocht hem vanaf het begin al niet maar NU mag hij echt verdwijnen.
Ik heb medelijden met Ester, ze blijft ook steeds proberen !!! HULDE MEID  ::bravo:: !!!
Hebben jullie de aftiteling gezien ? Hij zei dat dat ze geen mensen kennis heeft. WIE HEEFT HIER NOU GEEN MENSEN KENNIS !!!

John als je dit leest loop naar de maan LUL ::zweep:: ;D

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 19-09-2005, 22:32:02 »
Als je mocht schelden had ik zo dit topic volgescholden

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #44 Gepost op: 19-09-2005, 22:33:17 »
sietze vindt john een eikel. :-\ ik heb het zelf niet gezien, maar hij zegt: zeg maar dat john een eikel is, dus dat doe ik.

john is een eikel.

Offline sirione

• Forumlid
  • always in charge
« Reactie #45 Gepost op: 19-09-2005, 22:34:57 »
John is niet echt iemand die snapt hoe het werkt in het leven, hij voelt zich erg bedreigt door Esther en beseft zich niet dat hij haar misschien wel heel goed kan gebruiken om zijn eigen positie sterker te maken. Niet erg effectief John!!
Bij mensen als John zie je vaak 2 reacties: of je gedraagt je zoals John nu doet of je zorgt juist dat de nieuwkomer zich aan jou gaat hechten (en dus ook veel meer voor je over heeft, dat kan wel eens je redding zijn als het er op aankomt.

Jammer dat John in al die jaren dat hij op deze wereld leeft eigenlijk nog geen snars geleerd heeft. Hij gedraagt zich als een klein kind ipv als een man met levenservaring. Die levenservaring is bij John echt ver te zoeken.
Misschien moet John de kleuterschool nog eens overdoen??

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 19-09-2005, 22:35:37 »
Ok, ik hoop dat al deze zeer subtiele en genuanceerde reacties therapeutisch werken en dat iedereen zich weer opgelucht voelt.
John valt me tegen maar om nou gewoon directe scheldwoorden te gaan gebruiken, kom op mensen laten we een beetje redelijk en beleefd blijven. Pittig ok, scheldkannonades lijken mij wat overdreven...... :-X
sic transit gloria mundi

Offline Silpher

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 19-09-2005, 22:41:53 »
Dit getuigt van een gebrek aan empathie en intelligentie, Die Carl en die John wat een stelletje achtelijke bange mannetjes, en dan stemmen dat zooitje achtelijke belgen nog die Nicole eruit ook, had dan John of Carl gedaan  ::ohno::  ::ohno:: die arme arme Esther zit ze daar met dat team.

Ik hoop in ieder geval dat die John en Carl nog eens hard op hun plaat gaan. Als dat gebeurt kan ik met geluk niet meer op. Ik begin nu ook door te krijgen dat Elbert eigenlijk misschien niet helemaal zo is als dat carl en john dat steeds verkondigden,

naja ik kijk uit naar de volgende aflevering. hopelijk worden die 2 dan eens aangepakt

Offline yony28

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 19-09-2005, 22:42:43 »
Ik kan het gewoon niet nalaten even te reageren na het zien van expeditie robinson vandaag!
Wat een zeer onaangename wending zeg!! Ik begrijp gewoon niet hoe mensen zo kunnen reageren terwijl iemand nog niet eens de kans heeft gekregen iets te bewijzen.
Jakkes, ik baal echt hiervan..die 2 eikels er nog in, Nicole er weer uit die nog enigszins steun had kunnen bieden. Ik vind het zo oneerlijk allemaal! Hoe anders kunnen kampen reageren...en Ester is zwaar de dupe terwijl ze er zo'n lol in had de voorafgaande afleveringen.
Ik hoop dat je jezelf nog eens goed tegenkomt in je leven John. En tot afgrijzen moet ik nog lezen dat je een stadsgenoot van mij bent ook....grmbl! ::ohno::

Offline Sigg

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 19-09-2005, 22:43:06 »
Haha, de modjes zullen het wel druk hebben met dit topic. Lekker met zijn allen het hele forum volspammen over 1 debiel, schitterend!! Ach ja, hij zal toch hopelijk zeer binnenkort wel door de mand vallen en ik hoop maar dat ie lekker veel last van zijn geweten krijgt als hij dit terug ziet op tv en wanneer hij z'n 'toffe wijze oude mannen'-egootje aangetast ziet worden op diverse fora, mits hij beschikt over een computer natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat ie zelfs nog te dom is voor een computer. Wellicht is dat dan wel zijn redding om hem te behoeden van een eenzame carrière als depressieve drankverslaafde ofzoiets. In ieder geval... Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van John

Offline Manonblaauw

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 19-09-2005, 22:44:17 »
omg, wat een enorme loser! Luister gewoon eens naar dr! geef dr een kans! Wees trots op dr dat ze op die rots overleeft heeft, dat ze die tocht gedaan heeft. Wees blij voor dr dat ze in de expeditie mag. accepteer dr. Maar ga niet zelf die proef verkloten en vervolgens net doen alsof het haar schuld is. ze heeft NIKS tegen je gedaan, ze wilde er alleen maar bij horen, in de groep passen, geaccepteerd worden. echt, ik walg  van die john. wat een walgelijk zielig ventje.

en ik dacht dat hij niet in delft woonde, maar in dongen. of dat zei de vriend van mn moeder in ieder geval en die woont daar ook en het stond in hun krant enzo.... ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:23:50 door Stormpie »

Offline Nien

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 19-09-2005, 22:45:56 »
kan de redactie van ER hier ff ingrijpen, en die ******* onmiddelijk van het eiland verbannen.
Ik word echt super agressief van hem, en ik hoop dat hij als hij deze reacties van iedereen ziet, hoe ongelofelijk STOM hij heeft gedaan. Hij zit de hele expeditie voor Esther te verpesten,alleen maar uit eigen belang; BAH.

JOHN *** ONMIDDELIJK VAN DAT EILAND, BOUW EEN VLOT OFZO EN KOM NOOIT MEER TERUG!!!
WEG MET JOHN, WEG MET JOHN, WEG MET JOHN ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Hier kan ik het alleen maar zooooooo mee eens zijn! Blij dat ik niet de enige ben die er een btje agressief van werd haha...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #52 Gepost op: 19-09-2005, 22:47:55 »
Haha, de modjes zullen het wel druk hebben met dit topic. Lekker met zijn allen het hele forum volspammen over 1 debiel, schitterend!! Ach ja, hij zal toch hopelijk zeer binnenkort wel door de mand vallen en ik hoop maar dat ie lekker veel last van zijn geweten krijgt als hij dit terug ziet op tv en wanneer hij z'n 'toffe wijze oude mannen'-egootje aangetast ziet worden op diverse fora, mits hij beschikt over een computer natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat ie zelfs nog te dom is voor een computer. Wellicht is dat dan wel zijn redding om hem te behoeden van een eenzame carrière als depressieve drankverslaafde ofzoiets. In ieder geval... Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van John
dit vind ik wel ver gaan... Wij zijken nu op John in een spel, en jij word persoonlijk (te dom voor een computer ::) en drankverslaafde ::) ::)). ik ben ook geen fan van John, maar dit vind ik te ver gaan...

Offline boeske

• Forumlid
  • Leve Esther!!!!
« Reactie #53 Gepost op: 19-09-2005, 22:48:28 »
Als er één ei in deze aflevering aanwezig is dan is het Mr. John de rentenier,en als er één een cursus mensenkennis moet gaan volgen dan is het Mr. John de rentenier.Het spijtige is ,dat zelfs na de cursus het resultaat net hetzelfde zal zijn :dit is gewoon geen mens maar "een dikke luie kl**tzak die misschien in zijn leven zijn fortuin heeft verdiend op de kap van een ander maar die vergeet dat dit hem hier niet zal lukken.Eigenlijk een beetje nen schande voor diegene die hem hebben geselecteerd,hij is Expeditie Robinson voor de kijker wel een beetje aan het verprutsen. Spijtig ik hou nochthens van dit programma. ::ohno::

(tekst aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:28:09 door Stormpie »

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 19-09-2005, 22:51:53 »
Ik hoop niet dat deze "rentenier" te veel slachtoffers heeft gemaakt in de echte wereld.
Deze man is gek en ik hoop dat de meeste mensen dat door hebben.....

Offline Winston

• Forumlid
  • ...going nowhere.
« Reactie #55 Gepost op: 19-09-2005, 22:56:00 »
Ik heb me vandaag eigenlijk alleen maar hier aangemeld, omdat ik me nog nooit zo aangegegrepen heb gevoeld door een aflevering van Robinson. Ongelooflijk hoe mijn hart begon te kloppen toen mr. John (arme Esther, hij leek haar zo´n wijs man) zijn steken richting Esther begon te lanceren!

Op zo´n momenten verlies je je vertrouwen in de mensheid.  ::ohno::
- stop making sense -

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 19-09-2005, 23:00:02 »
schandalig hoe john zich gedroeg de afgelopen aflevering (evenals carl)
zo laag  ::ohno::
ik begrijp niet hoe je iemand zo opzij kunt zetten zonder zelfs nog maar een seconde moeite gedaan te hebben om die persoon te leren kennen.
en dan zijn gedrag toen esther bij de groep wou komen slapen, belachelijk gewoon.
ik heb echt medelijden met esther, dat ze in zo'n kamp is terecht gekomen (ze heeft het wel zelf gekozen, maar kom. zij kon dit niet voorspellen).
john proclameerde dan nog dat esther totaal geen mensenkennis had, en op dat vlak heeft hij mssn op 1 puntje gelijk, namelijk dat esther vond dat john er een wijze man uitzag, wat duidelijk niet het geval is
dat die rotte appel er maar snel uitligt (en carl mag daarna vertrekken, en daarna de 2 belgen zonder ruggengraat)
nicole was niet echt mijn favoriet, maar ze had overschot van gelijk, en zij is niet degene die had moeten weggestemd worden, maar wel john.
en ik hoop maar dat esther niet breekt door de pesterijen van john en dat ze niet opstapt ofzo.

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-09-2005, 23:04:17 »
Ik heb me vandaag eigenlijk alleen maar hier aangemeld, omdat ik me nog nooit zo aangegegrepen heb gevoeld door een aflevering van Robinson. Ongelooflijk hoe mijn hart begon te kloppen toen mr. John (arme Esther, hij leek haar zo´n wijs man) zijn steken richting Esther begon te lanceren!

Op zo´n momenten verlies je je vertrouwen in de mensheid.  ::ohno::

same here, 'k heb mij eigenlijk ook alleen maar aangemeld omdat ik zo ontredderd was door hetgeen ik deze aflevering gezien heb. on-ge-loof-lijk.
arme esther ja,
maar ook arme john...zou het pijn doen om zoals john te zijn ?

Offline dazzzzzzzzzz

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 19-09-2005, 23:07:06 »
Dat moet pijn doen.  ::rofl::

Offline boeske

• Forumlid
  • Leve Esther!!!!
« Reactie #59 Gepost op: 19-09-2005, 23:09:20 »
Dat moet pijn doen.  ::rofl::