Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147519 keer)

Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #480 Gepost op: 1-10-2005, 22:06:47 »
Alle klachten graag richting Talpa. :P ;D

Je zou volgende (directe) link eens kunnen proberen... directe link

Beeld wordt wel een beetje raar breed bij mij.
ja gezien en ja keep on dreaming aardig??????? arme kinderen wel 4 triest om zo'n vader te hebben die gun ik mijn ergste vijand niet.
en voor de rest blabla ,
dit kan je niet een oprecht en eerlijk intervieuw noemen.
gegroet alfred j kwak

Offline moroder

• Forumlid
« Reactie #481 Gepost op: 1-10-2005, 23:27:04 »
Wat een loser,..en dat zou als ouderdomsdeken de verstandigste moeten zijn.Een air die hij zich wel poogt aan te meten maar verder dan het manipuleren van een onnozel wicht en een jongetje van net geen 16 geraakt hij niet.Want carl had onze, in permanente staat van midlife crisis verkerende John, natuurlijk al lang in zijn zakken zitten.
Zulke mensen, die onder de mom van "ik ben rechttoe / rechtaan" anderen hun vrijheden en integriteit in het gedrang brengen zijn ronduit gevaarlijk.
Gelukkig dat ie al dat geld in de schoot geworpen kreeg want anders moest ik hem nog mee gaan onderhouden ook, want zulke , op vadertje staat terende kerels ken ik onderhand wel.
Neen wat ie daar laten zien heeft tart elke vorm van respectvol omgaan met mensen.
Dat ie als een vos de zwakke plekken van zijn prooi detecteert en daar iets mee doet, tot daar aan toe (het blijf immers een spel) maar dat ie daar op zo'n manier misbruik van maakt om een mens emotioneel te kraken en elk greintje respect en geloof in zichzelf af te pakken.
Want als je zelf niet ziet dat je enkel je smoelwerk van de matras aftrekt om het dan vervolgens in de etenspot te steken en daaarna terug op die matras duikt in schril contrast is met wat Esther heeft gepresteerd dan pleit zulks helemaal niet voor je verstaandelijke vermogens.
Nee jongens, die twee laatste afleveringen plaatsen de positie van Elbert in het kamp John/Carl in eeen heel ander daglicht.

bericht aangepast: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 2-10-2005, 23:07:34 door Stormpie »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #482 Gepost op: 1-10-2005, 23:57:09 »
ja gezien en ja keep on dreaming aardig??????? arme kinderen wel 4 triest om zo'n vader te hebben die gun ik mijn ergste vijand niet.
en voor de rest blabla ,
dit kan je niet een oprecht en eerlijk intervieuw noemen.
gegroet alfred j kwak
Die mevrouw lult echt niet zomaar uit haar nek hoor!
John zou buiten het spel best aardig kunnen zijn en voor je kinderen ben je sowieso aardig...
Loze post dus...

Offline moroder

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 2-10-2005, 00:02:07 »
Ben eens benieuwd of John het van zijn eigen kinderen pikt als ze zo "open en eerlijk" tegen hem zijn zoals hij eufemistisch zijn excuus uitdrukt voor zijn eikel-persoonlijkheid.

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #484 Gepost op: 2-10-2005, 00:28:44 »
Zo, nu zijn er 25 pagina's vol geschreven over John en wat een kwalijke man dat nu wel niet is. Ik denk dat de boodschap wel over is gekomen. Zullen we er wat dat betreft nu maar een punt achter zetten? Want alles is er al over gezegd en ik denk dat nog meer negativisme wat hem betreft geen toevoegende waarde meer heeft. Mee eens ? ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline moroder

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 2-10-2005, 00:40:32 »
Wel vreemd, eerst een pleidooi om ermee op te houden en daarna een vraag stellen?
Moeten wij daar nu op antwoorden of niet?
Zo blijven we idd bezig

Kom, kom John, op deze manier krijg je het topic nooit afgesloten. !!!

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #486 Gepost op: 2-10-2005, 00:45:15 »
De vraag was ook meer een retorische.  ;) Ennuh,.....ik heet geen John hoor,.... no way ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline aav

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 2-10-2005, 00:52:58 »
Respecteer iedereen.
Iedereen komt hier voor de fun. Ga daarom respectvol met elkaar om en kwets niemand (dus ook geen kandidaten).
 ::hypocriet::dat is een beetje mislukt hier ::hypocriet::
 ;D

Ik ben nog nooit zo boos geweest bij het kijken naar ER. En zo verbaasd.
Ik vraag me af of John als hij diep in zijn hart kijkt ook geschrokken is van zichzelf. Het lijkt me eng om jezelf zo terug te zien. Ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat je dan als eerste reactie in de media nogal in de verdediging schiet, maar als je in bed ligt en de moed kunt opbrengen om naar je eigen fouten te kijken...
Mijn gescheld houd ik voor me, ik wens John sterkte voor de momenten dat hij een pijnlijk ogenblik van zelfreflectie krijgt.

« Reactie #488 Gepost op: 2-10-2005, 10:56:46 »
Die mevrouw lult echt niet zomaar uit haar nek hoor!
John zou buiten het spel best aardig kunnen zijn en voor je kinderen ben je sowieso aardig...
Loze post dus...
ok er 1 zijn in nl genoeg familie drama's op te noemen zo ook dit weekend.
2 opvoedkundig gezien ook niet correct
3 als je goed kijkt komt een beetje gemaakt over.
4 loze post is geen post maar goed ieder zijn mening
gegroet alfred j kwak

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 2-10-2005, 11:34:49 »
ok er 1 zijn in nl genoeg familie drama's op te noemen zo ook dit weekend.
2 opvoedkundig gezien ook niet correct
3 als je goed kijkt komt een beetje gemaakt over.
4 loze post is geen post maar goed ieder zijn mening
gegroet alfred j kwak
1. ja daar heb je wel gelijk in
2. begrijp ik ff niet
3. vind ik wel meevallen
4. het laatste klopt, maar een post is een post en een post kan loos zijn ;) ;D

« Reactie #490 Gepost op: 2-10-2005, 14:14:47 »
1. ja daar heb je wel gelijk in
2. begrijp ik ff niet
3. vind ik wel meevallen
4. het laatste klopt, maar een post is een post en een post kan loos zijn ;) ;D

2 daar bedoel ik mee hoe je met elkaar omgaat,
 wederzijds respect ;)
 gegroet alfred j kwak

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 2-10-2005, 14:59:08 »
Uit dat filmpje van Thuis zie ik wel dat de ruzie tussen John en Esther nogal overdreven is op TV en dat John een aardige man is! Hij heeft met Esther een hele nacht over de zin van het leven gepraat. Nou dat doe je echt niet als je zulke ruzie hebt als wij op TV zagen! En wat hij zegt over landen waarze niks hebben enzo: John is gewoon een aardige man!

« Reactie #492 Gepost op: 2-10-2005, 16:12:19 »
Uit dat filmpje van Thuis zie ik wel dat de ruzie tussen John en Esther nogal overdreven is op TV en dat John een aardige man is! Hij heeft met Esther een hele nacht over de zin van het leven gepraat. Nou dat doe je echt niet als je zulke ruzie hebt als wij op TV zagen! En wat hij zegt over landen waarze niks hebben enzo: John is gewoon een aardige man!
::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
dat zou zo maar kunnen,ik persoonlijk kan me dat niet zo voorstellen.
mischien voor mensen die hem langer kennen (dus niet van de tv).
ik kan met iemand een heel gesprek aan gaan maar dat wil niet zeggen dat het,
goed zit als het eindigt.
het verschil zit gewoon in hoe je erna kijkt.
maar goed hij is eruit en ik kan weer genieten van e-r!!!
gegroet alfred j kwak

Offline Toondeboon

• Forumlid
  • Maxime 4 PRESIDENT
« Reactie #493 Gepost op: 2-10-2005, 17:39:40 »
Zo, nu zijn er 25 pagina's vol geschreven over John en wat een kwalijke man dat nu wel niet is. Ik denk dat de boodschap wel over is gekomen. Zullen we er wat dat betreft nu maar een punt achter zetten? Want alles is er al over gezegd en ik denk dat nog meer negativisme wat hem betreft geen toevoegende waarde meer heeft. Mee eens ? ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ben ik het niet mee eens....

Ik heb een beter idee: We gaan gewoon nog even vrolijk verder en als ER afgelopen is, sturen we John al die pagina's die er dan over hem geschreven zijn (waarschijnlijk een 40) per post!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Dan heeft die man ook mooi iets te lezen als ie thuis zit, want hij is toch rentenier en heeft eigenlijk niks te doen..... Dan wel......  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Gegroet,

TOONDEBOON

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #494 Gepost op: 3-10-2005, 01:20:02 »

Ten eerste heb ik het interview niet gezien in Thuis!, sterker nog ik mijd Talpa behalve dan voor ER ;D ;D
Maar ik ben het wel met Freakiewillem eens, nou ja in zoverre, ik zeg niet dat John een aardige man is, want ik ken hem verder niet, maar het zou best een heel innemende man kunnen zijn ja. John is nu natuurlijk de gebeten hond en naar aanleiding van de beelden ook wel terecht, maar veel mensen vergeten dat het best een aardige man zou kunnen zijn in het 'echte' leven. Misschien ook niet, maar wie weet dat zeker op dit forum? (of er moeten bekenden tussen zitten) Ik sluit niet uit dat het een prima vader is en dat zijn kinderen met hem weglopen. Ik vind het te ver gaan om iemand zijn ouderschap te beoordelen ahv beelden in een reality programma.
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #495 Gepost op: 3-10-2005, 13:14:57 »
Zo, nu zijn er 25 pagina's vol geschreven over John en wat een kwalijke man dat nu wel niet is. Ik denk dat de boodschap wel over is gekomen. Zullen we er wat dat betreft nu maar een punt achter zetten? Want alles is er al over gezegd en ik denk dat nog meer negativisme wat hem betreft geen toevoegende waarde meer heeft. Mee eens ?

't Was 't proberen waard... :P
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 3-10-2005, 13:49:27 »
Citaat
Ten eerste heb ik het interview niet gezien in Thuis!, sterker nog ik mijd Talpa behalve dan voor ER  ;D ;D
Ik heb het filmpje ook maar gezien op deze site hoor ;) ;D

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #497 Gepost op: 3-10-2005, 16:12:24 »
Lol. Als ik met iemand over de zin van het leven praat hoeft die persoon niet aardig te zijn.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 3-10-2005, 16:18:49 »
Lol. Als ik met iemand over de zin van het leven praat hoeft die persoon niet aardig te zijn.
Nee, maar als hij het heeft over armoede in de wereld en als een één of ander kandidatenbegeleidster (toch?) zegt dat het zo is... Dan komt het er toch verdacht in de buurt...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #499 Gepost op: 3-10-2005, 16:27:38 »
Nee, maar als hij het heeft over armoede in de wereld en als een één of ander kandidatenbegeleidster (toch?) zegt dat het zo is... Dan komt het er toch verdacht in de buurt...
Dat is dan ?helaas? niet hoe hij zich presenteert op de tv.
First you go backwards, but then forwards again