Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147519 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #440 Gepost op: 27-09-2005, 17:41:29 »
Je kan het fragment ook hier beluisteren.
bedankt ::jaja::

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #441 Gepost op: 27-09-2005, 18:10:06 »
Je kan het fragment ook hier beluisteren.

Ah, dank je. Nu is het inderdaad gelukt. Ik moet zeggen, een buitengemeen samenhangend verhaal. Ik begrijp hem nu stukken beter. Niet dus. Jammer dat die mevrouw over de telefoon zo zenuwachtig was, zodat ze niet erg vlot uit haar woorden kwam.

Maar goed, samenvattend: John is dus geen doorsnee man (alsof dat iets verklaart), hij is graag recht-voor-zijn-raap (ik geloof niet dat het dát is waar mensen over vallen, het gaat meer om wat hij zegt), hij bekommert zich enorm over de kijkcijfers (ik zou trouwens serieus zijn afgehaakt als hij erin was gebleven, want dit ging mij werkelijk te ver ; ik heb de uitzending van gisterenavond ook pas achteraf gezien, nadat ik van mijn man (van het doorsnee soort, want laat andere mensen altijd in hun waarde) vernomen had dat hij eruit lag), hij heeft echt zijn uiterste best gedaan om Esther een kans te geven (namelijk de anderhalve seconde die het duurt om iemand in beeld te krijgen) en hij heeft geen spijt. Ik vind het boeiend allemaal ::ohno::.

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 27-09-2005, 18:16:52 »
ahh,John is nu bij het programma thuis van Talpa!
Hij vind het erg dat mensen zo over hem praten en denkt dan : ik ben ook maar een mens....!

ik ga ff verder kijken!

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 27-09-2005, 18:18:33 »
Dat was kort maar krachtig!
tis alweer afgelopen ::tandpastasmiley::

Hij denkt dat Marleen of Carl misschien winnaar wordt

Offline fliegenderhirsch

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 27-09-2005, 18:32:37 »
het is al dinsdag avond en ik ben nog aan het nagenieten dat die onbeschofte
arrogante eikel eruit is gevlogen!john succes met je verdere leven al zal het zielig en alleen zijn want geen vrouw met gezond verstand zal ooit met jouw manier van denken kunnen leven!mischien kun je op een onbewoond eiland gaan wonen met je collega eikel carl!houdoe en tot nooit meer!

Offline theemuts

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 27-09-2005, 18:40:09 »
heb ff naar john bij giel vanmorgen geluisterd, ik ben blij dat ie zich TOCH nog wel realiseerd dat 'aan de vrouw komen' voor hem wel erg moeilijk zal gaan worden!!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Squareants

• Forumlid
« Reactie #446 Gepost op: 27-09-2005, 18:51:35 »
Net in het programma Thuis op Talpa had ie het over het feit dat ie met haar een nacht in een hut had liggen praten over het leven enzo en dat ie "de muur om haar heen niet kon slechten", en daardoor zo is gaan reageren en dat het ook kwam door het weinige eten. Wat een lachertje die gast. Als ze wat te zeggen had tegen hem had ze gewoon vol tegen hem in moeten gaan zei hij, net zoals hij deed, maar zo zijn niet alle mensen, sommige proberen normaal tegen elkaar te praten om tot een oplossing te komen, niet door iemand helemaal kapot te maken. Loser ::kots::
En blijven zeggen dat ie gewoon zo is en d'r geen spijt van heeft wat ie allemaal heeft gezegd, dat kun je toch niet volhouden na de afgelopen 2 afleveringen, ik zou me doodschamen, ook al zou esther irritant zijn, waar die totaal niks over heeft gezegd, kun je toch niet zo reageren. Hij zag haar daar boven op die berg staan en dacht gelijk al van "dit wordt lastig". Je kende haar nog niet eens. Blah.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #447 Gepost op: 27-09-2005, 19:05:26 »
hahaha,.,.. en bovendien gaf hij haar niet eens de kans om te praten. Zodra zij weerwoord had werd ze in de rede gevallen.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline zenta

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 27-09-2005, 19:07:11 »
Yoepie  volgende week is er een egoist minder te zien!!!Het is niet moeilijk om je eigen slecht karakter te weerspiegelen op een ander!!!!Nietwaar john!!
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 19:12:52 door zenta »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 27-09-2005, 20:30:33 »
Ik heb net het stukje zitten luisteren van John in de studio bij Giel, maar wat mij opviel, was dat hij het steeds over de kijkcijfers had. Op een gegeven moment zei hij zelfs:"Als we niet zo doen, kijkt er geen mens."  ??? Ik herinner me voorgaande expedities waar niet zo'n relschopper inzat (op Bjorn of Mick na misschien), en die waren toch ook goed bekeken...

Als je meedoet, doe je dat toch om te proberen te winnen of op zijn minst te genieten van de tijd die je op het eiland door mag brengen lijkt mij. Maar om nou daar aan mee te doen om te zorgen dat Talpa veel kijkcijfers mag krijgen? Beetje vaag...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bigbaas

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 27-09-2005, 20:34:15 »
Ben echt super blij dat hij weg is. Maar zelfs bij de aftiteling haalt hij het bloed nog onder m'n nagels vandaan. Ik hoop dat hij zich goed heeft bezeerd bij het slaan op de gong.  >:D
Die man is zo tegenstijdig in écht ALLES wat hij zegt. Ook in dat intervieuw op 3fm. Ik erger me echt groen en geel aan dievent. eerst zegt hij dat toen hij haar zag al dacht dat het een helse klus werd(dus dat zie je aan haar uiterlij??? ???) en dan zegt hij dat er anders niemand zou kijken als hij niet zo deed. Is ie dan misschien toch ingehuurd.. ben blij dat ie weg is maar vin het wel nog steeds zielig voor Esther die er nog steeds alleen voor staat. Hoop dat de sfeer beter word.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #451 Gepost op: 27-09-2005, 20:58:57 »
Ik heb net het stukje zitten luisteren van John in de studio bij Giel, maar wat mij opviel, was dat hij het steeds over de kijkcijfers had. Op een gegeven moment zei hij zelfs:"Als we niet zo doen, kijkt er geen mens."  ??? Ik herinner me voorgaande expedities waar niet zo'n relschopper inzat (op Bjorn of Mick na misschien), en die waren toch ook goed bekeken...

Als je meedoet, doe je dat toch om te proberen te winnen of op zijn minst te genieten van de tijd die je op het eiland door mag brengen lijkt mij. Maar om nou daar aan mee te doen om te zorgen dat Talpa veel kijkcijfers mag krijgen? Beetje vaag...

En daarom heb ik nog steeds mijn twijfels,...wie is we?? Heeft hij het dan over de kandidaten of,... wij van het productieteam ( dat zou in dit geval betekenen inclusief John). Ik weet het niet hoor,...ik hoop echt dat mijn twijfels ongegrond zijn :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 27-09-2005, 21:01:31 »
Aaaaah wat jammer nou, John is weggestemd!!!

Hehehe adios  ::joehoe::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 27-09-2005, 21:50:12 »

En daarom heb ik nog steeds mijn twijfels,...wie is we?? Heeft hij het dan over de kandidaten of,... wij van het productieteam ( dat zou in dit geval betekenen inclusief John). Ik weet het niet hoor,...ik hoop echt dat mijn twijfels ongegrond zijn :-\\

Ja, dat heb ik dus ook.. Heb eigenlijk in voorgaande jaren nog nooit het idee gehad dat er kandidaten waren die met opzet "anders" deden voor de kijkcijfers.
Maar John zegt het zelf.... Wat zou hem als kandidaat nu de kijkcijfers uitmaken? Hij heeft zijn tijd gehad, heeft niet gewonnen en klaar.
Ik vind het ook nogal erg verdacht om jezelf zo op te stellen zoals hij gedaan heeft, alleen voor de kijkcijfers.

Dus ik twijfel er ook heel erg aan of hij er wel oprecht bij zat...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 27-09-2005, 22:44:53 »
Net in het programma Thuis op Talpa had ie het over het feit dat ie met haar een nacht in een hut had liggen praten over het leven enzo en dat ie "de muur om haar heen niet kon slechten", en daardoor zo is gaan reageren en dat het ook kwam door het weinige eten.

Hij begon al 'zo' te reageren toen ze het strand op wandelden en dat matras zagen. Toen hadden ze volgens mij in nog niet één hut gelegen. En weinig eten, daar hebben alle Robinsonners last van, maar hij is de eerste die er dit soort verschijnselen bij krijgt.

Maar goed, een kat in het nauw maakt rare sprongen, zullen we maar zeggen.

Och och, wat hij maar niet lijkt te begrijpen met zijn praat over 'niet alledaags' zijn en 'recht-voor-zijn-raap', is dat die eigenschappen niets te maken hebben met het niet in de waarde laten van een ander persoon. Hij heeft Esther willens en wetens af willen breken (letterlijk, hij vond dat ze uit zichzelf moest ophoepelen, dat was zijn enige doel), en dat praat hij echt niet meer recht.

Niet doorsnee zijn, recht-voor-zijn-raap zijn, ik vind dat over het algemeen deugden. Maar John deugde daar op dat eiland niet. Zo simpel is het echt.

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 28-09-2005, 09:36:07 »
Ik heb net als vele onder ons gelachen om het feit dat John verloor. Geweldig!!! ::bravo::
En dan ook nog zeggen dat hij het vlammetje niet goed zag. Wees dan een sportieve verliezer. Wie mij ook erg tegen vielen waren Kwik en Kwek (of was Kwak hierbij) om Esther in de groep nog even weer voor de voeten te gooien wat haar "plan" was. In alle voorgaande expedities gebeurde dat toch ook? Dat hoort toch bij het spel? John kan weer lekker op zij luie krent verder rentenieren en nu maar hopen dat Carl ook van Esther verliest. Ik geloof , als ik de beelden van volgende week bekijk, dat Esther weer aan dezelfde kant van het vlammetje zit. Is heel gunstig want daar zie je hem volgens John ook beter. Kom op Esther, en versla de volgende mispunt ook maar even. ::jaja::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #456 Gepost op: 28-09-2005, 11:34:59 »
Ik heb net als vele onder ons gelachen om het feit dat John verloor. Geweldig!!! ::bravo::
En dan ook nog zeggen dat hij het vlammetje niet goed zag. Wees dan een sportieve verliezer. Wie mij ook erg tegen vielen waren Kwik en Kwek (of was Kwak hierbij) om Esther in de groep nog even weer voor de voeten te gooien wat haar "plan" was. In alle voorgaande expedities gebeurde dat toch ook? Dat hoort toch bij het spel? John kan weer lekker op zij luie krent verder rentenieren en nu maar hopen dat Carl ook van Esther verliest. Ik geloof , als ik de beelden van volgende week bekijk, dat Esther weer aan dezelfde kant van het vlammetje zit. Is heel gunstig want daar zie je hem volgens John ook beter. Kom op Esther, en versla de volgende mispunt ook maar even. ::jaja::
misschien is dit op een ander moment van de dag en zien ze allebei evenveel... zegt niet zoveel

Offline Nightmare

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 28-09-2005, 11:48:29 »
Hoe kunnen jullie nou blij zijn dat dit irritante manneke weg is? Dit soort gasten maakt het programma juist wel de moeite waard om te kijken! Als we alleen nog kwik, kwek en kwakjes hebben dan kijkt niemand meer.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #458 Gepost op: 28-09-2005, 12:19:21 »
Ik ben blij dat John eruit is  ::jaja:: dat irritante gedoe om naar te kijken is niet plezant  ::niet-ok::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 28-09-2005, 12:23:22 »
Hoe kunnen jullie nou blij zijn dat dit irritante manneke weg is? Dit soort gasten maakt het programma juist wel de moeite waard om te kijken! Als we alleen nog kwik, kwek en kwakjes hebben dan kijkt niemand meer.

Ik ken anders nog genoeg mensen die blijven kijken.
Je lijkt John wel; bezorgd om de kijkcijfers.... ???