Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147571 keer)

Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #320 Gepost op: 25-09-2005, 03:02:02 »
Hij heeft gedurende het hele programma nog niets gepresteerd, behalve lamballen............en de rest pikt het zomaar!!! Ik heb wel een idee hoe meneer RENTENIER is geworden!!!!!!!!!

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #321 Gepost op: 25-09-2005, 03:56:51 »
Enfin, en dat weten ze nu ::tandpastasmiley::.

::rofl:: dat mag je wel zeggen.......  ::oink:: ::nieuwsgierig::

Offline japlo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #322 Gepost op: 25-09-2005, 08:44:59 »
Afgelopen zaterdag 24 september j.l. pas de laatste aflevering gezien en het moet me van mijn dat hart dat ik nog nooit zo'n vreselijke vent heb gezien en gehoord over Esther om nog maar te zwijgen over die andere meelopers. Jammer voor Nicoline. Ik hoop dat die Sjon(betere naam voor hem) zo spoedig mogelijk afnokt en weer met zijn centjes gaat spelen want wat hij hier flikt en opstookt gaat buiten alle menselijkheden om. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #323 Gepost op: 25-09-2005, 11:00:53 »
Niks opgeven! Een duel, dat komt er!

Nee toch. Ik mag toch van harte hopen dat Esther dat duel wint en haar immuniteit kan behouden.
Nog even niks.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #324 Gepost op: 25-09-2005, 11:20:06 »

en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.

dat gaat wel lukken inderdaad dan John  ::ok:: vrouwen houden wel van mannen als jij  :-\\ ... NOT
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

sorrie hoor, maar wat een sukkel
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline jevries

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 25-09-2005, 11:31:50 »
Ik hoop dat er nog ergens een onderdeel stokslagen ontvangen in ER zit want dan mogen die John en z'n maatje Carl er een flinke dosis van krijgen! Die gasten zijn gewoon in hun pubertijd blijven hangen....wat een kneuzen.
Wat dan weer opvalt bij deze knullejes is die zg. reizigers mentaliteit...zij hebben al zoveel gezien en meegemaakt dat ze eigenlijk al meteen recht hebben op een finale plaats. Kansloos. ::ohno:: ::ohno::

« Reactie #326 Gepost op: 25-09-2005, 18:33:38 »
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X

hmhmh john mister robinson duidelijk niet.
regel 1: we leven hier anno 2005
regel 2: mannen en vrouwen zijn gelijk
regel 3: respect
deze regels kent hij blijkbaar dus niet.
voor mij als kijker van het eerste uur.
heeft hij nog niet veel geleerd van de vorige expeditie's je weet dat er veranderingen komen en dat heb je maar te accepteren.
zoniet stap maar lekker op en laat ons maar weer genieten van een spannende expeditie,
en niet dat ik me loop te irriteren van een aflevering
gegroet afred j kwak 

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #327 Gepost op: 25-09-2005, 18:54:49 »
:-X :-X :-X :-X :-X :-X

hmhmh john mister robinson duidelijk niet.
regel 1: we leven hier anno 2005
regel 2: mannen en vrouwen zijn gelijk
regel 3: respect
deze regels kent hij blijkbaar dus niet.
voor mij als kijker van het eerste uur.
heeft hij nog niet veel geleerd van de vorige expeditie's je weet dat er veranderingen komen en dat heb je maar te accepteren.
zoniet stap maar lekker op en laat ons maar weer genieten van een spannende expeditie,
en niet dat ik me loop te irriteren van een aflevering
gegroet afred j kwak 
Helemaal mee eens. Vooral dat respect en mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik mag die vent echt niet. Mijn handen beginnen te jeuken van zo'n persoon.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2005, 22:16:52 door Stormpie »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 25-09-2005, 22:01:48 »
Na het zien van die trailer vind ik John echt een ***vent ::oink::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #329 Gepost op: 26-09-2005, 00:49:49 »
dat gaat wel lukken inderdaad dan John  ::ok:: vrouwen houden wel van mannen als jij  :-\\ ... NOT
sorry hoor, maar wat een sukkel

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 26-09-2005, 08:34:04 »
je weet dat er veranderingen komen en dat heb je maar te accepteren.

Inderdaad. Hij reageert alsof hij een dergelijke regel nog nooit aanschouwd heeft, maar in vorige edities zijn ook leiders geweest die immuun waren en een luxe slaapplaats hadden. Wat dat betreft reageerde Emma (geloof ik) heel wat intelligenter. Ze had het erg moeilijk met de nieuwe indeling, maar gaf tegelijkertijd aan dat ze het aan had zien komen. Zou John zelf vergeten dat dit een spel is?
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 23:13:41 door Starry Night »

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 26-09-2005, 09:49:34 »
Inderdaad wat een kl*&%# kerel. Enzo onsportief...Hij geeft Ester helemaal
geen kans. En in voorstukjes voor vanavond zag ik dat hij haar ook nog
gaat uitschelden. Die vent meot er echt uit.  ::zwaai::
Ik hoop toch echt dat Ester het volhoud tot aan de samensmelting.

Offline marionshine

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 26-09-2005, 09:57:26 »
„Ik zit nog steeds onder de littekens van het urenlange krabben aan de muggenbeten“, aldus de fitte vijftiger die zich nog een keer wou bewijzen.

Ester zit ook onder de littekens, maar niet van de muggen maar van John!

Te bizar voor woorden wat hier gebeurd. Hoe kan je als volwassen (??) man je zo opstellen. Ik zou de straat niet meer op durven als ik hem was. Er zit maar 1 ding voor John op: emigreren naar een land waar ze dit niet op tv hebben kunnen zien. Nog nooit heb ik iemand zo zien afgaan op tv. Ik zou hem graag eens tegenkomen op straat en een "goed" gesprek met hem aangaan. Niet te geloven....

Ik vermoed dat hij echt te lang alleen over de wereld is getrokken waardoor hij alle sociale vaardigheden (in zoverre hij die ooit heeft gehad) heeft verloren. Als iemand GEEN Robinson is dan is hij het.

Hopelijk heeft de programma leiding goed nagedacht over wat hier gebeurt want dit balanceert echt op het randje van een grens. Het kan niet zo zijn dat mensen zo worden beschadigd als ze meedoen aan een televisie programma. Enige normen en waarden lijken me op z'n plaats!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 26-09-2005, 15:03:00 »
„Ik zit nog steeds onder de littekens van het urenlange krabben aan de muggenbeten“, aldus de fitte vijftiger die zich nog een keer wou bewijzen.

Ester zit ook onder de littekens, maar niet van de muggen maar van John!

Te bizar voor woorden wat hier gebeurd. Hoe kan je als volwassen (??) man je zo opstellen. Ik zou de straat niet meer op durven als ik hem was. Er zit maar 1 ding voor John op: emigreren naar een land waar ze dit niet op tv hebben kunnen zien. Nog nooit heb ik iemand zo zien afgaan op tv. Ik zou hem graag eens tegenkomen op straat en een "goed" gesprek met hem aangaan. Niet te geloven....

Ik vermoed dat hij echt te lang alleen over de wereld is getrokken waardoor hij alle sociale vaardigheden (in zoverre hij die ooit heeft gehad) heeft verloren. Als iemand GEEN Robinson is dan is hij het.

Hopelijk heeft de programma leiding goed nagedacht over wat hier gebeurt want dit balanceert echt op het randje van een grens. Het kan niet zo zijn dat mensen zo worden beschadigd als ze meedoen aan een televisie programma. Enige normen en waarden lijken me op z'n plaats!

Helemaal mee eens:) Ik vraag me ook idd af of die man nog over straat durft..

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 26-09-2005, 15:40:10 »
Je kunt het interview beluisteren op de site van 3FM

Surf naar:
http://giel.vara.nl/audioarchief.php

Klik bij 'bellen met John Vermolen'

LET OP!!! ::zwaai:: Het fragment begint pas na 6 minuten.

;D Voor diegenen die geen genoeg van Johnnepon kunnen krijgen: luister en huiver bij zijn reactie op de uitzending   :o  mdlvw, bedankt!
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 26-09-2005, 17:37:01 »
Weet iemand hoe je dat moet afspelen???

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 26-09-2005, 18:04:51 »
 ::jaja:: zorgen dat je realplayer hebt.
Zo niet; www.real.com en dan bovenaan kiezen voor realplayer en de gratis realplayer downloaden.

Vervolgens terug naar de site en op high klikken in het stukje. Dan opent hij automatisch in realplayer. Als je slim bent, zet je de tijd meteen op 6 minuten, dan is het stukje namelijk.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #337 Gepost op: 26-09-2005, 18:36:22 »
Helemaal mee eens:) Ik vraag me ook idd af of die man nog over straat durft..

nou ik denk het niet .. volgens mij is iedreen negetief over hem!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 26-09-2005, 18:46:16 »
::jaja:: zorgen dat je realplayer hebt.
Zo niet; www.real.com en dan bovenaan kiezen voor realplayer en de gratis realplayer downloaden.

Vervolgens terug naar de site en op high klikken in het stukje. Dan opent hij automatisch in realplayer. Als je slim bent, zet je de tijd meteen op 6 minuten, dan is het stukje namelijk.
Dankje ;D

Offline San84

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 26-09-2005, 19:47:40 »
Ik zag daar straks tijdens de reclame bij Thuis (op Talpa) ook een voorstukje voor de ER afleverering van vanavond. Ik zag alleen het laatste gedeelte maar, maar volgens mij was het niet dezelfde als die altijd aan het eind van de aflevering te zien is.

John vraagt hierin aan de andere kampleden wie er op Esther gaan stemmen (ik weet zijn letterlijke woorden niet meer) en volgens mij steken ook Wim en Marleen hun hand op. Wim is in mijn ogen echt een meeloper, maar van Marleen had ik toch wel wat meer gedacht.

We zullen het straks allemaal zien...