Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147501 keer)

Offline Breseis

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #120 Gepost op: 20-09-2005, 09:39:28 »
Het doet me echt goed om te lezen hoeveel mensen zich hebben lopen irriteren aan John zijn kinderachtige gedrag. Ik hoop ook echt dat hij dit forum onder ogen krijgt. ::vergroot:: Ik hoop ook dat Esther het volhoud!!! Esther is gun je het van harte en als ik daar op het eiland bij je was had ik hem wel even hoog een palmboom ingestuurd. ::hypocriet::

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 20-09-2005, 09:43:16 »
Wat een zielige kleuter!!!!!!!!
De angst dat zijn luizenleventje en beschermde positie over is, moet wel heel groot zijn geweest. Bang dat ie iets moet doen om te mogen blijven. Dit si niet meer iemand wegpesten, dit is gewoon iemand helemaal kapot maken, en wegterroriseren! Enorm zwak, enorm zielig, zeker voor iemand die de vijftig is gepasseerd. En dat allemaal omdat ze zei dat ze de nieuwe leidster is????? ONGELOOFLIJK!

Eigenlijk heeft ze wel gelijk gehad, ze was de nieuwe lijdster. Elbert was er niet meer om weg te pesten door Johnnie En Carltje....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #122 Gepost op: 20-09-2005, 09:46:42 »
Citaat
pesten door Johnnie

krijgt die nu weer de schuld....arme johnny...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 20-09-2005, 09:47:03 »
wat een frustraties allemaal zeg ;D

...maar afijn John is John..."zo is hij nu eenmaal" en zal dus weinig aantrekken van alles wat er geschreven wordt denk ik...hij zal ons net, als zichzelf "heel direkt" vinden ::)

maar irritant blijft hij wel, en wie weet denken we na volgende week weer heel anders over hem, dankzij geweldig montagewerk van de filmcrew ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 20-09-2005, 09:54:42 »
krijgt die nu weer de schuld....arme johnny...

Bedoel dus Ouwe kleuterJohnnie.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 20-09-2005, 09:59:30 »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline koloyuk

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 20-09-2005, 10:03:05 »
Wat een dikke nerd die john!

Ik weet zeker dat ie zit te "rentenieren" van een WW of bijstandsuitkering.....

LOOSER!

jammer dat nicole er uit ligt. ze verdiende dat niet

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 20-09-2005, 10:03:52 »
Aardig om te zien hoe John zich gedraagt als een puber van 50. Het is net een middelbare schoolklas. John is de "big Bully", de leider van het geheel. Karl is zijn iets minder slimme secondant die hem in alles kopieert en de drie jonge Belgen zijn de jongere klasgenoten die een klas hebben overgeslagen en die allang blij zijn dat de baas z'n toorn niet tegen hen is gericht. En Esther is de nieuwe leerling die net verhuisd is en als indringer wordt beschouwd. Je zou ook nog de vergelijking kunnen trekken met een meute gorilla's met John als silverback. Alleen heeft een silverback minder slaap nodig.

Ach, de robinsonners zijn inmiddels weer thuis en als men Esther ziet lopen denkt men "He, is dat niet die leuke meid ui ER?" Als men John ziet lopen denkt men "Bah..........."

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 20-09-2005, 10:12:52 »

esther en marnix hebben immuniteit tot aan de samensmelting... als esther het tot dan volhoudt, want ook al gaat john er volgende aflevering uit, dan zijn er nog 4 belgen over waarmee ze het aan de stok zal krijgen... vind dat ook een beetje triest eigenlijk, hoe belgen zo snel samenklonteren tot een weke pap... zijn ze dan echt zo bevreesd van ons hollanders

als john eruit ligt, heeft esther niets meer te vrezen (maar dan moeten hij natuurlijk ook nog werkelijk weggeraken). met de muiterij van john weg, zal de mening van de overige kampleden wel wat anders zijn dan dat die nu is. carl zal nog even tegenstribbelen maar uiteindelijk zal ook hij esther op handen dragen (bij wijze van spreken). Esther zal het dus niet aan de stok krijgen met de 4 belgen. Die 4 belgen zijn gewoon 4 bange kwezels die hun eigen mening niet durven opbrengen tegen het verbale geweld van john. En dit heeft helemaal niets te maken met het feit dat ze belg zijn, het konden evengoed 4 hollanders zijn (kijk maar eens naar vroegere reeksen van ER, daar zijn genoeg voorbeelden van zowel belgen als nederlanders die gewoon maar met de groep meelopen zonder hun eigen mening te volgen). Echt samenklonteren doen ze ook niet, want zowel marleen als carl horen niet bij het 'groepje' van wim en meredith.
de belgen zijn niet bevreesd voor de hollanders, de belgen zijn bevreesd om weggestemd te worden, evenals dat john, de nederlander dat is, en evenals dat nicole, de nederlandse dat was (wat was nu ook weeral de reden waarom ze haar mond hield tegenover het absurde gedrag van john? juist ja, anders zou ze meteen weer worden weggestemd).
en trouwens, degene die het meest bevreesd is van de hollandse esther, is hollander john.
dus, wederom, kijk aub verder dan de zinloze belgië-nederland battle.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 10:14:58 door Liess »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 20-09-2005, 10:14:48 »
Hehe, volgens mij zijn de reacties op een ER-deelnemer niet meer zo "direct" geweest als toen met Nolleke. Ik denk zelfs dat deze John-"haat" de Nolleke-"haat" nog kan overtreffen.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline akkefietje

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 20-09-2005, 10:17:32 »
John is in mijn achting gedaald
Zelden heb ik zo een arrogant zielig iemand gezien
In de frisse eerlijke Esther ziet hij een rivale en mogelijke kanshebber en hij zal al zijn boosaardigheid (die achter het "vredige-luie" hippie gezicht schuilde)aanwenden om elke vorm van positief ingesteldheid en populariteit te doden.
Hij wordt hierbij bijgestaan door een bende meelopers-angsthazen, Carl op kop.
Ik hoop dat ze snel afgestraft worden en John wordt weggestemd.
Een prachtig staaltje van kuddegeest en lafheid !  ::niet-ok::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2005, 10:17:42 »
Hehe, volgens mij zijn de reacties op een ER-deelnemer niet meer zo "direct" geweest als toen met Nolleke. Ik denk zelfs dat deze John-"haat" de Nolleke-"haat" nog kan overtreffen.  ::rofl::

Wat televisie al niet met mensen kan doen he :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline RMC

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2005, 10:18:50 »
Ik heb me nog nooit zo geërgerd in al die jaren dan aan John.
Wat een ongelofelijke eikel is dat zeg (en dan druk ik me nog zachtjes uit).

Hoop dat ie gauw vertrekt!

Offline delete

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 20-09-2005, 10:27:40 »
wat een pedante hypocriete kl**tzak is dat zeg. Ik ben het met m'n voorgangers helemaal eens (o.a. "dikke nerd" hah). Dr. Hannibal Lector is er niks bij.
Die wordt dus never Robinson winnaar. Ook al vind ie zichzelf dat wel...
Volgende week stapt die ijdeltuit er hopelijk uit.
En die Carl idd wat een meeloper. Wat een ettertje. Z'n vrouw zal zich ook doodschamen voor hem zeg.
Ik vind wel dat de programmaleiding haar verantwoordelijkheid in de gaten moet houden. Dit is emotie-tv op het randje (imho over de rand eigenlijk).
Kom op Esther ! Hou vol ! je kan het ! :)
Andere zwakke medekampgenoten (kwak kwek oid). Kom op zeg, dit is typisch zo'n geval van als je niks doet ben je net zo schuldig (imo zelfs nog meer, want jij hebt de keuze).
Die oudere vrouw was al geindoctrineerd, dus die kan het niet slechter doen als ze al deed.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 10:48:36 door delete »

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #134 Gepost op: 20-09-2005, 10:36:26 »
Met alle voorgaande sprekers eens over hun reakties en ook vooral blijven doen omdat het vast helpt!
Vergeet echter niet dat er misschien meer is dan de uitgezonden beelden en dat je door plakken/knippen alles achterelkaar kunt zetten. Niet dat ik het om wil draaien maar eerst zo symphatiek ogen en doen en nu zo onredelijk, ik kan het me haast niet voorstellen!!! Maar ook Nicole viel me tegen hoor, ze had toch hetgeen ze in het intervieuw zei tijdens de discussie kunnen herhalen en in elk geval Ester helpen met haar penibele situatie, of was het intervieuw nadien of toch ervoor??? Begrijp u!!!

NB. slim van EP om John naar zijn mening te vragen!!!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #135 Gepost op: 20-09-2005, 10:49:21 »
(...)
Dus, wederom, kijk aub verder dan de zinloze belgië-nederland battle.

Zo is dat  ::ok::
Verder vind ik de rest absoluut geen mossels en meelopers.
Tegen zoveel testosteron en verbaal geweld (met een zelfs bijna fysieke dreiging) heb je het als vrouw - van welke nationaliteit dan ook - moeilijk.
John is het Alpha-mannetje, en Carl zijn slaafje. En Wim is het jongere mannetje, die een tik krijgt als hij te dicht komt.
Desmond Morris als nooit tevoren!  :P

De vrouwen en Wim zijn niet aan 't meelopen, je kan ze hoogstens bang en geïntimideerd noemen.
Behalve Esther natuurlijk. Die heeft al wat maturiteit en durft er keer op keer tegenin gaan. Misschien met resultaat, wie weet?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #136 Gepost op: 20-09-2005, 10:49:50 »
In één ding had John natuurlijk wel gelijk: dat Esther geen mensenkennis heeft. Esther had John namelijk ingeschat als "wijze man"  ::rofl::  FOUTJE!!!  ::rofl::

Esther for president!  ::bravo::

(Overigens kan ik me ook niet voorstellen dat er zich niet iets achter de schermen heeft afgespeeld. Anders reageer je toch niet zo? Of voelt testosteron-john zich dan echt zo aangevallen nu hij iemand anders als 'leider' krijgt gepresenteerd.... nee, hij gelooft zelfs niet dat ze in die grot heeft gezeten.... Ik kan er echt niet bij...  ::ohno::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline noon

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 20-09-2005, 10:53:23 »
Wat een ongelofelijke nare persoonlijkheid  ::oink::Die man is niet wijs. ::ohno::
Ik erger me net zo rot aan al die schapen die er achteraan lopen.

Zou hij nu hij zich zelf terug ziet niet dood schamen.

Ik ben benieuwd hou dat gaat bij de samen smelting van zijn gropeje zal er weinig overblijven komt hij met nog een in die andere goed lopende groep word hij echt niet geaccepteerd. Ik denk dat een persoon als Douwe hem wel uit kan kotsen.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 20-09-2005, 10:56:31 »

NB. slim van EP om John naar zijn mening te vragen!!!

En voor het oog van de wereld moest John wel zeggen dat ie het een knappe prestatie van haar vond. Maar wat kostte dat een moeite!! aiaiai, zo laat je je wel heel erg kennen..
Als het een 'echte' vent geweest was en zo direct als hij zelf aangeeft, dan had ie daar z'n commentaar op Esther moeten herhalen.

Ach, de robinsonners zijn inmiddels weer thuis en als men Esther ziet lopen denkt men "He, is dat niet die leuke meid ui ER?" Als men John ziet lopen denkt men "Bah..........."

Zo is het maar net.
En was John niet op zoek naar een nieuwe vrouw?? Z'n optreden in ER zal die kansen er niet beter op maken.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 11:02:12 door Stormpie »
er was eens......

Offline 11-je

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 20-09-2005, 11:03:13 »
Wat een akelige man. Hij mocht rusten, hoefde niets te doen en iedereen accepteerde dat. Nou, ik niet.
Hoe hij nou zo hatelijk kan doen tegen Esther.... Dit is tich onmenselijk. Waarom gelooft hij haar niet als ze zegt dat ze 15 dagen heeft moeten overleven in een grot.  
Omdat ze geen wondjes aan haar handen had? Hij zal zelf wel lekkere zachte handjes hebben. Hij deed niets die 15 dagen dat Esther in de grot zat.
Stuur die man zo snel mogelijk weg en laat het er anders op aan komen dat hij er zelf voor kiest om weg te gaan.