Auteur Topic: [kandidaat Nl] Elbert  (gelezen 48893 keer)

Offline jeroen23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #140 Gepost op: 18-10-2005, 03:45:49 »
tja fysieke sterkte blijkt maar al te vaak een compensatie van mentale zwakte

beter jammer alleen dat ie telkens nadat ie verloren had weer ging lopen mekkeren

ik bedoel, niemand vind verliezen tof, maar wees een beetje een kerel zeg, slapjanus

elberts voornemens voor 2006: bij maxime in mentale training ;D

toch zullen we je missen ;)

Offline ElVerano

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 18-10-2005, 09:47:42 »
He, toch jammer dat je eruit bent. Ik vraag mij af of je deze -veelal postieve- berichten wel eens hebt gelezen. Kun je weer lekker gaan sporten!

Offline 11-je

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 18-10-2005, 12:12:22 »
Ik vind het ook een aangename man. Maar hij liep een beetje teveel om aandacht te vragen door telkens na een verloren proef te zeggen dat hij naar huis wilde. Kom wees een man. Of doorgaan of zelf kiezen om eruit te stappen.
Nu heeft hij dan toch zijn zin en heeft misschien ook al weer spijt.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #143 Gepost op: 18-10-2005, 13:42:02 »
Eindelijk weg, vervelend mannetje
Some light in your eyes...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #144 Gepost op: 18-10-2005, 15:51:35 »
Ik kom wel om hem lachen, dan wilde ie naar huis, dan weer niet enz enz enz: hij had amusementswaarde... jammer dat ie weg is

Offline mij

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 18-10-2005, 16:32:43 »
Ik vind het ook een aangename man. Maar hij liep een beetje teveel om aandacht te vragen door telkens na een verloren proef te zeggen dat hij naar huis wilde. Kom wees een man. Of doorgaan of zelf kiezen om eruit te stappen.
Nu heeft hij dan toch zijn zin en heeft misschien ook al weer spijt.
ik heb gister met Elbert gechat op talpa, en hij zei dat het absoluut geplakt en geknipt was dat hij na elke verloren proef naar huis wilde. Hij kon goed tegen zijn verlies en had er geen problemen mee om niet altijd te winnen.

Hij heeft 2 x aangegeven naar huis te willen, die scenes zijn erg uitgesmeerd. Verder zei hij dat hij eruit was gegaan omdat het spel voor hem klaar was, de andere deelnemers wilden nog niet naar huis, er is onderling overleg geweest om hem eruit te stemmen.(hij had ook maar 3 stemmen tegen zich)
Verder kijkt hij terug op een geweldig avontuur. Hij zijn  alleen: het blijft televisie he?
Met een aantal kandidaten heeft hij nog geregled contact. De enige persoon die hij niet zo nodig meer hoeft te zien is John.
Waarvan akte!
Elbert blijft voor mij een topper! jammer dat hij eruit is!

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #146 Gepost op: 18-10-2005, 16:43:40 »
Doei Elbert

Ik kan begrijpen waarom sommige je zullen missen, maar ik niet  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ik vind je nou niet zo'n superkandidaat..

Maar wel goed dat je zo ver gekomen bent hoor  ::ok:: ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 18-10-2005, 17:10:04 »
ik heb gister met Elbert gechat op talpa, en hij zei dat het absoluut geplakt en geknipt was dat hij na elke verloren proef naar huis wilde. Hij kon goed tegen zijn verlies en had er geen problemen mee om niet altijd te winnen.

Hij heeft 2 x aangegeven naar huis te willen, die scenes zijn erg uitgesmeerd. Verder zei hij dat hij eruit was gegaan omdat het spel voor hem klaar was, de andere deelnemers wilden nog niet naar huis, er is onderling overleg geweest om hem eruit te stemmen.(hij had ook maar 3 stemmen tegen zich)
Verder kijkt hij terug op een geweldig avontuur. Hij zijn  alleen: het blijft televisie he?
Met een aantal kandidaten heeft hij nog geregled contact. De enige persoon die hij niet zo nodig meer hoeft te zien is John.
Waarvan akte!
Elbert blijft voor mij een topper! jammer dat hij eruit is!

Kan het niet helemaal geloven.. gezien het interview wat EP met Elbert had aan het eind van de aflevering. Die legde zeer nadrukkelijk de nadruk op het op willen geven na een verloren proef.
En over de stemmen? Hij was toch behoorlijk verbaasd dat er na de 3de stem geen stemmen meer in de urn zaten. Ik vraag me alleen af waarom hij zelf niet gestemd heeft... (of hij moet op zichzelf hebben gestemd).
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 18-10-2005, 21:23:26 »
Ik vind het ook niet zo erg maar ik vond het wel een super kandidaat en het lijkt me een hele aardige man.  ::tandpastasmiley:: Maar dit keer vond hij het zelf ook niet erg en hij kon mooi terug naar zijn vrouw en kind  ::tandpastasmiley:: Nou hopen dat de rest van de Nederlanders er nog even in blijven al zijn dat er maar 2.

Doei Elbert

Ik kan begrijpen waarom sommige je zullen missen, maar ik niet  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ik vind je nou niet zo'n superkandidaat..

Maar wel goed dat je zo ver gekomen bent hoor  ::ok:: ::ok::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #149 Gepost op: 18-10-2005, 21:36:18 »
Als Elbert echt nog even had willen blijven had hij iemand om de oren kunnen slaan met 4, 5 of 6 stemmen. En dan terug voor winst gaan in de proeven.

::zwaai:: Elbert, je was een vooral brede kandidaat :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline scotty018

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 18-10-2005, 22:07:39 »
Een tip msschien..... weet niet of dat hier bekend is?

Elbert heeft een dagboek bijgehouden van de expeditie, is wel leuk om een x te lezen. Het dagboek is te lezen op de site van talpa (www.talpa.tv)

greetz Scotty

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 18-10-2005, 22:14:12 »
Dit schrijft Elbert in zijn dagboek :

Toen naar de andere kant, een kamp gemaakt en de laatste restjes gehaald van wat we verstopt hadden. Carl zat te slijmen bij Marnix en Maxime. Hij had nog succes ook, de sfeer werd echt erg grimmig. Emma (een trutje) had haar vriendin Meredith weer (een ander trutje). Carl had Marleen en zat te slijmen bij de anderen

Nou, Elbert als ik dat lees ben ik echt blij dat jij eruit bent. Emma heeft doorgezet, jij niet, Emma heeft de proef gewonnen en heeft immuniteit. Jij werd steeds 2de... En is Emma nog een trutje ??? Beslist niet... Dat vond ik niet zo fraai van je.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 18-10-2005, 22:39:09 »
Grappig dat je de quote van Elbert over Fleur wel serieus neemt en dat Elbert hier ineens de plank misslaat volgens jou  ;D ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 18-10-2005, 23:06:24 »
Ja maar trut dat vind ik toch wel een beetje een cru woord als je je dagboek echt publiceert natuurlijk. Emma zit er wel nog lekker in .... ::rofl::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #154 Gepost op: 18-10-2005, 23:07:49 »
Dit schrijft Elbert in zijn dagboek :

Toen naar de andere kant, een kamp gemaakt en de laatste restjes gehaald van wat we verstopt hadden. Carl zat te slijmen bij Marnix en Maxime. Hij had nog succes ook, de sfeer werd echt erg grimmig. Emma (een trutje) had haar vriendin Meredith weer (een ander trutje). Carl had Marleen en zat te slijmen bij de anderen

Nou, Elbert als ik dat lees ben ik echt blij dat jij eruit bent. Emma heeft doorgezet, jij niet, Emma heeft de proef gewonnen en heeft immuniteit. Jij werd steeds 2de... En is Emma nog een trutje ??? Beslist niet... Dat vond ik niet zo fraai van je.
Amsterdammers kunnen nog wel is schoftig worden als ze gefrustreerd zijn...

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 18-10-2005, 23:11:19 »
Ja maar trut dat vind ik toch wel een beetje een cru woord als je je dagboek echt publiceert natuurlijk. Emma zit er wel nog lekker in .... ::rofl::

Ik neem Elbert zijn mening over elke kandidaat met een korrel zout, dus ook zijn dagboek...
als hij net zo snel van stemming wisselt over zijn mede kandidaten als over opgeven/blijven, dan zegt het mij helemaal niets. Ik kan me er dus ook niet echt over opwinden. Hij is eruit.
Emma EN Fleur zitten er nog in  ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline CarpeSiem

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 19-10-2005, 00:31:50 »
Kijk, in zo'n dagboek kun je je natuurlijk helemaal 'uitleven' op de medekandidaten. Kan me voorstellen dat ie wel een beetje truttig over Emma en Meredith denkt, ze zijn ook een stuk jonger.
Ik vond het een geweldige en vooral lieve kandidaat. Wie zegt er nou na afloop 'Jij ook bedankt, en dat meen ik echt' tegen de presentator? Grote klasse en dat getuigt er volgens mij toch wel van dat hij zich heel goed bewust was van alles dat er gebeurde op het eiland.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #157 Gepost op: 19-10-2005, 09:38:09 »
Ja maar trut dat vind ik toch wel een beetje een cru woord als je je dagboek echt publiceert natuurlijk.
Citaat

Dus trut vind je een cru woord en geraffineerde bitch, ja dat had jij allang door?
Dan meet je dus wel met twee maten.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 19-10-2005, 13:42:19 »
Ja maar trut dat vind ik toch wel een beetje een cru woord als je je dagboek echt publiceert natuurlijk.
Citaat

Dus trut vind je een cru woord en geraffineerde bitch, ja dat had jij allang door?
Dan meet je dus wel met twee maten.

Ja bitch had hij ook niet moeten gebruiken. Maar misschien staat "bitch" zijn cooler dan trut... En ja ik ben een beetje bevooroordeeld,ik deel de mening niet van velen hier : Fleur is nu niet bepaald mijn favoriete kandidate..
Ze zal wel leuk zijn buiten het spel, maar ik hou niet zo van te "directe" mensen.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 19-10-2005, 13:51:55 »
ik zou Fleur niet bepaald te direct willen noemen, maar eerder iemand die eerlijk en open voor haar mening uit durft te komen. Zonder daarbij beledigend te zijn oid.

En ook Elbert was weliswaar direct, soms een beetje zwabberig, maar absoluut niet onaangenaam naar anderen. En, daar blijf ik bij, er zitten heel veel mensen nog in de expeditie die er zonder Elbert niet meer in hadden gezeten.
er was eens......