Het enige wat ik over Elbert wil zeggen is dat hij inderdaad wispelturig is. Hij was met die proef ongelovelijk blij dat hij eindelijk mee mocht doen, en hij houdt er van zijn spieren te laten zien, hij werkt niet voor niets in een fitnesscentrum. Zijn reactie was inderdaad kinderachtig naar Tom toe, maar hij heeft wel zijn excuses erover aangeboden.
Het was daarentegen wel John en Carl die bleven doorzeiken voer die reactie, waardoor Elbert zich steeds meer in het nauw gedreven voelde, kijk naar een Esther die helemaal de grond is ingetrapt door Carl en John.
Dit maakt voor mij ook gelijk duidelijk waarom ELbert zo opkwam voor Esther tijdens die laatste proef toen Esther er nog was. Elbert wist immers precies hoe John en Carl waren, door die eerste tien dagen op het eiland, dus kon hij zich helemaal voorstellen dat Esther het moelijk heeft, hij was immers het pispaaltje op het eerste eiland.
dit in gedachten er bij trekken, kan ik me ergens ook wel weer voorstellen dat Elbert zo wispelturig is. Op het eerste eiland had hij John en Carl tegen zich, waardoor hijnaar huis wilde, na de verdeling van de groepen wilde hij weg, want hij zag John en carl al terugkomen. wat gelukkig niet gebeurd is, alleen Carl kwam terug.
Daarna verloor hij van zijn aartsrivaal Carl, waardoor hij zijn kansen zag keren en toch maar weer weg wilde.
Elbert heeft zijn hart op zijn tong en zal dan ook altijd zeggen wat hij voelt, en als hij naar huis wil, dan zegt hij dat ook. met als gevolg dat anderen zich daaraan kunnen gaan irriteren, wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.
Dit neemt natuurlijk nog steeds niet weg dat ik hem nu supertof vind, maar hij is wel een knuffelbeer die een te veel aan bravoure heeft (zie reactie met de proef naar Tom toe) en een hoog heimwee gehalte.
Van mij mag Elbert er best ff inblijven, in ieder geval tot Meredith en Carl opgepleurt zijn, ik hoop dan ook dat er een aantal stemmen vanavond zijn op Meredith waardoor die verdwijnt.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen maken wat mijn gedachtes over Elbert zijn. Ik hoop dat jullie er ook een beetje in kunnen vinden hoe ik erover denk.
Elbert is op zich best top, maar zeer wispelturig.